hoort dit er ook bij?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door truuz, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    Nee blijven positief hoor! Vreemde is dat ik wel nog steeds bij vlagen erg misselijk ben.. Nog geen ongesteldheid te bekennen.. Misschien einde deze week nog maar eens testen als ik nog niet ongi ben geworden..
    Zijn er meer mensen bij wie een test eerst negatief was en later toch positief?
     
  2. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    nee, maar... onze test was wel héél erg vaag...
    Maar ik kon ook bijna niet wachten en heb dus getest 1 dag voor ik ongi moest worden!
    Een beetje vroeg dus, maar wel een vage streep...
    Wie weet ben je nog iets te vroeg... maar hoop er niet op...!
     
  3. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    nee ik weet dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik ongesteld wordt, maar ja wil zo graag! ;) Heb net mijn nod dagen eens bekeken maar er zit ook niet echt een logica in... hoelang heb je ongeveer nodig voor het ontpillen dan?
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dat weet ik niet... ik was al een tijd niet aan de pil... vind de pil niet fijn, ben nu ook niet weer aan de pil gegaan! Maar er zullen vast veel andere meiden zijn die dit wel weten!

    Groetjes Niki
     
  5. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    Nou ik ben zojuist ongi geworden.. Had vandaag al het gevoel dat ik het zou gaan worden.. Op naar de volgende ronde! Toch vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he! Eigenlijk erg knap haha..

    Liefs Truuz
     

Deel Deze Pagina