hormonen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb een vraagje ik ben snel geirriteerd en voel me snel vervelend zeg maar maar ook snel vrolijk gelukkig.. heb dus super veellast van hormonen zijn meer mensen die dit hebben want er zijn mensen die zeggen dat het overdreven is... en misschien is dat ook wel zo maar ik weet hetgewoon effe niet meer... ben ik de enige die daar zoveel last van heeft?
     
  2. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    nee hoor meid heb ik ook! ;)
     
  3. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mn man is het gelukkig gewend van de vorige ker nog maar nu is het 2 keer zo erg hahaha
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) lekker laten gebeuren.
    Het is al heel wat dat je het zelf door hebt toch? Je kan ook snauwen en grauwen en vervolgens zeggen; Ik? nee hoor! hihihihi ;)

    Ik heb het zelf nog niet echt, net was ik wel wat ongeduldig aan de telefoon, mijn man belt dan om te zeggen dat de snackbar dicht is, en toen? aahahaha ja we hebben er gelukkig nog meer in de buurt, kan hij dan toch ook zelf heen gaan?
     
  5. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Vanmiddag nog ging ik helemaal uit mijn plaat tegen mijn vriend omdat hij te laat was en zijn eitje allang goed was! Nouja zou ik me nooit zo druk over hebben gemaakt!
     
  6. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ja dat heb ik dus ook.. as mn man dan wat vraagt op een verkeerd moment dan krijgt ie gelijk een preek maarja hijkan er gelukkig om lachen... ik wordt er zelf alleen gek van kan janken om alles... zlefs om sesamstraat
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha ik had dat gister ook bij sesamstraat, en door het koppie van de kat, die heel lief keek, om Rood van marco borsato gisteren, najaaaa hihihi gewoon dingen die je normaal niet gewend bent.
     

Deel Deze Pagina