House rules nl

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Vanavond en morgen om 20.30 op net 5, wie gaat er kijken?
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Wij gaan weer kijken. Nemen het wel op want ik moet morgen avond werken. Hoop wel dat het eerlijker gaat deze keer. Snap dat je wil winnen maar die strategische punten geven vind ik zo oneerlijk.

    Laatst een aflevering van de Australische versie gezien, die leveren pas goed werk wauw.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  3. VBJ82

    VBJ82 Niet meer actief

    Ik ga ook kijken. Twee keer per week dit seizoen!
     
  4. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.845
    2.256
    113
    Ben ik nou kleurenblind of heeft team paars hetzelfde blauwe jasje aan als team blauw?
     
  5. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb het vorig jaar gezien maar ik vond er niet veel aan.. ik vind het dan wel weer zwaar k*t voor het stel waarbij hun huis vlak na de verbouwing afgebrand is
     
  6. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Misschien ben ik meer gewend omdat ik al een paar seizoenen houserules Australië volg, maar ik vind het maar erg armzalig.
    De zones zijn erg klein en dan nog niet afgewerkt, en de inrichting is wel een erg cliché kopie van de kwantumfolder :rolleyes:
    zit totaal geen persoonlijkheid in.
    Hopelijk komt daar nog een hoop verbetering in!
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Wij kijken ook. Vind het tot nu toe ook best knullig.
     
  8. Manque

    Manque Niet meer actief

    Zit nu de laatste aflevering te kijken, maar wat een fiasco zeg.... een met zorg ingericht en samengesteld eclectisch huis waar zo'n kermis van gemaakt wordt. Zien die mensen dan écht niet wat de stijl van zo'n stel is??? Dat je überhaupt nog nooit van het woord eclectisch hebt gehoord vind ik bizar als je meedoet aan een klus- en stylingprogramma.
     
  9. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Wat een teleurstelling in vergelijking met House Rules Australië. Om nog maar te zwijgen over een aantal kandidaten.... :confused:
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, treurig. Die woonkamer was ook echt om te janken zo lelijk.
     
  11. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik vond het zo sneu voor hen, die woonkamer was echt vreselijk. Een soort fout studentenhuis daar leek het op. En dan blijven lachen terwijl die vrouw (even de namen kwijt) voor je neus moet huilen... snap ik niet hoor. Zij zouden eigenlijk uit het programma moeten worden gezet toch.
     
  12. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik vind het er al wel een stuk beter uit zien dan vorige weken! Het is niet mijn smaak, maar het is in ieder geval af en meer een geheel.
    Alleen de slaapkamer vind ik niks, vind het grijs/zwarte een heel andere stijl dan het blauw/wit en niet matchen met elkaar.
     
  13. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Wat een lage cijfers voor de woonkamer..
     
  14. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik vond gisteren de woonkamer leuk, maar wel weinig bijzonder of persoonlijk. De slaapkamer vond ik echt niks.

    Het team dat de keuken deed is echt irritant met die oranje vrouw.
     
  15. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Echt hè. Doe mij de Astraliers maar
     
    Dodo29 vindt dit leuk.
  16. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

    Nou wat denk je van die Lisanne, ik vind niet snel iemand onaantrekkelijk oftewel lelijk maar dit spant echt de kroon...
    Zowel van binnen als van buiten een vervelend mens en volgens mij valt zij niet op mannen ;)
     
    floppie888 vindt dit leuk.
  17. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Spijker op z'n kop; ik vind deze mensen (op een enkeling na) allemaal erg lelijk van binnen! :( wat een nare schepsels. Irritant van mezelf dat ik deze week dus toch twee afleveringen heb zitten kijken.
     
  18. Manque

    Manque Niet meer actief

    OMG die Paulien, wat een vreselijk figuur... Wat ze allemaal zegt om onder dat sjouwen uit te komen. Bah. Voelt zich overal te goed voor omdat ze 'vrouw' is :|
     
  19. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Nou, inderdaad!

    Overigens...lekker praktisch, gestoffeerde stoelen en een gestoffeerd bankje in de keuken met kleine kinderen. Wil niet weten hoe dat er over een jaar uitziet. Spiegel achter aanrecht en met name wasbak is leuk als je van poetsen houdt, elke spetter zie je.
    Maar goed, ik vond het er verder wel aardig uitzien.
     
  20. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ieder gezin met kleine kinderen heeft behoefte aan wit meubilair, veel stof en glas / spiegels waar vettige handjes zo mooi op uitkomen ;) :oops:
     

Deel Deze Pagina