Huhh? Waar is mijn mooie 2e streep?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bonita09, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ohh jee wat ik nu toch had :(

    Ik zit op cyclus dag 32, maar geen idee hoeveel DPO. Mijn laatste "menstruatie" was een vmk, en met ovulatietesten lukte het niet mijn ei te vinden, ik werd er gefrustreerd van en besloot dat stukje los te laten.

    Mijn normale cyclus duurt tussen de 28-32 dagen, en vanaf cyclus dag 28 doe ik elke ochtend een zwangerschapstestje van 2-besure (dipstick).

    Behalve dan vanmorgen, toen gebruikte ik een 2v5 van kruidvat. Net als alle andere testjes Omo wit, maar omdat ik eigenlijk bij mijn vorige zwangerschappen 's avonds voor het eerst positief testte.... toch net nog een testje van 2-besure gedaan...

    Ik wist niet wat ik zag!! Bijna al in tranen van geluk, terwijl het teststaafje nat werd, verscheen er een dikke roze 2 lijn! Bijna net zo dik en duidelijk als de controle lijn. Ik liep al bijna met m'n broek half op m'n enkels naar m'n man... Maar terwijl de test opdroogde, werd die mooie 2e streep lichter en lichter. Om binnen no time te verdwijnen als sneeuw voor de zon :cry::cry:

    En nu, helemaal niks. Geen eens een tuur streepje... Omo wit... Wat moet ik hier nu van denken?? Betekend het niks? Natuurlijk is het sowieso gewoon afwachten, en is het heel onzeker hoe mijn cyclus gaat verlopen na de vmk.... Maar stiekem zit ik hier te vissen naar een succes verhaal :$
     
  2. louan

    louan Niet meer actief

    Durf het niet te zeggen. Klinkt eerder alsof het streepje nog aan het doorlopen was.
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik hoor dit helaas vaker bij de 2Bsure :( zo klote. En dan vooral inderdaad tijdens het doorlopen. Zou echt verboden moeten worden.
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  4. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    2besure dipsticks kunnen vals positief zijn. Toen ik ze nog gebruikte had ik er ook een paar waarbij eerst de teststreep roze kleurde en daarna pas de controlestreep... langzaam werd de teststreep lichter.. toen had ik nog een 2besure dipstick gedaan en die was omowit..
    Ik vind ze niet te vertrouwen en zou een ander merk kopen
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  5. San195

    San195 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    2.267
    1.159
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je test nog niet goed doorgelopen was ... de 2v5 van kruidvat zijn helaas de laatste tijd niet meer zo betrouwbaar ....
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  6. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    :cry::cry: ik was er al een beetje bang voor, maar toch bedankt voor jullie reacties!! Bij al die andere testjes van 2-besure was het bij het doorlopen al duidelijk dat er geen zwangerschapsstreep stond.

    Heb net de test er nog eens bijgepakt (half uur oud nu), echt omo wit kan ik hem eigenlijk toch niet noemen. Heel in de verte lijk ik toch iets te zien, maar eigenlijk de naam tuurstreep niet waardig. Op een foto zetten is helemaal onmogelijk.
     
  7. louan

    louan Niet meer actief

    Ik duim voor je! Hopelijk betekent het toch iets!
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Oh wat is dit vervelend om te zeggen, maar dit is idd een k.t. nukje van deze testen.
    Wat jij had en ook zelfs vals positieve lijnen heb ik voorbij zien komen :(:(
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  9. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    :(:(Niet leuk om te horen, maar toch bedankt voor je reactie. Jammer wel, deze testen zijn zo lekker goedkoop! Maar dat blijkt wel duurkoop dan. Op deze manier heb je er weinig aan.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ja idd... maar hey!! Het kan nog he! Niet opgeven en gewoon vd week ff met een ander merk testen :)

    Ik ga voor je duimen!
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  11. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Vd week zeg je he... Ik moet nu al op m'n handen zitten, heb namelijk nog een laatste kruidvat test in de kast :p Maar beter laat ik het voor nu even los en moet ik mezelf niet zo gek lopen maken.
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier vandaag precies hetzelfde alleen bij mij niet bij het doorlopen.
    2 x 2 test van 2besure gedaan.
    Eerste urine 1 positieve en 1 super tuur streep.

    2de urine 1 duidelijke en 1 tuur streep.
    Ik ga ervan uit dat het vals is. maar je bent wel even in shock als je het ziet.
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  13. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Hier eens gehad met een Clear Blue-test. Tijdens en vlak na het doorlopen een mooie streep, die net zo hard weer wegtrok. Helaas was hij negatief en werd ik gewoon ongesteld.:(
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  14. K00

    K00 Niet meer actief

    Hoe gaat het hier? X
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  15. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Nog niet getest vandaag, heb op m'n handen kunnen zitten (figuurlijk dan, heb een werkdag van 7u tot 19u:o:) Vanavond doe ik een test van kruidvat. Al ga ik er wel vanuit dat de 2besure test van gister vals positief is.

    Valt me ook nu pas op hoeveel topics er geopend worden/zijn over vals positieve testen. Had oprecht niet gedacht dat dit zoveel voor kwam.
     
  16. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Helaas was m'n kruidvat test net spierwit. Ik heb dan ook geen idee hoeveel DPO ik ben, en of ik wel al "mag" testen. Maar toch is het stiekem best een beetje balen.
     
  17. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Geen 2e strepen meer gezien, op geen enkele test. En vandaag harstikke ongesteld geworden. Echt een foute uitslag dus, voor mij geen 2besure meer.
     
  18. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen!! Succes deze ronde!!
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  19. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Bah, stomme testen.

    Hopelijk volgende ronde en echte tweede streep.
     
    bonita09 vindt dit leuk.
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    Kak. Hopelijk volgende ronde meer geluk
     

Deel Deze Pagina