huilen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 11 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    had ff een vraagje klopt het ook da als je zwanger bent da je dan erg emotioneel ken zijn???
    bormaal heb ik het nie zo erg maar ik heb van de week gewoon zitten janken bij GTST nie normaal meer.hhhihihihi

    dikke kusss
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Door een zwangerschap kan je wel emotionele buien hebben ja...maar dat zegt natuurlijk nog niet erg veel.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het kan ook een hele zielige aflevering zijn geweest ;)
     
  4. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ben ook nooit emotioneel bij tv programma's, maar van de week was er iets heel zieligs op tv en ik was helemaal overstuur, hihi. Mijn man had gewoon moeite mij te troosten, dit heb ik echt nooit. We houden het maar op de hormonen ;)

    groetjes, tamara
     
  5. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Haha, ik herken het! Ik zat van de week ook te snotteren bij gtst!
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hahaha
    Nou ik moet mementeel al huilen als ik naar de tekenfilmpjes van mijn dochtertje kijk!!
    En ik ben NIET zwanger.
    Allemaal hormonen of je nou zwanger bent of niet hihi

    groetjes
     
  7. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ehh, kan me herinneren dat ik ook bij gtst een traantje heb gelaten... :oops: Grappig zeg, doet me anders weinig!!
     
  8. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hahahaha, ik huil ook mega snel!
    Ook als ik een lieve tekenfilm kijk ;)
     
  9. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik ben altijd al super emotioneel geweest, hoop niet dat dat nog meer versterkt wordt, anders hou ik het straks nergens meer droog hahahaha
     
  10. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

    ik heb afgelopen week voor het eerst een huilbui gehad, maar dat is meer omdat ik me heel erg veel zorgen maak of het allemaal wel goed gaat en zo. Ik ben nog geen 3 maanden en vind het zo spannend! het duurt zo lang voordat je zekerheid hebt.
    Ik huil echt NOOIT, dat is ook niet goed dat weet ik maar het gebeurt gewoon niet. Mijn man schrok er helemaal van dat ik zomaar in tranen uitbarste! Maar goed nog een paar weken volhouden en dan ga ik genieten! :D

    Weet je wat ook een leuk forum is voor GTST fans: www.goede-tijden-slechte-tijden.nl

    ik ben daar moderator ;) en het is echt een heel leuk forum waar je ook over andere dingen kunt chatten!

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina