Ik wil uit eten met familie wie heeft er tips

Discussie in 'De lounge' gestart door lover, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hallo Meiden,

    Ik ben in september 15 jaar getrouwd en wil met wat familie uit eten gaan.
    Nu is het erg handig als je onbeperkt kan eten en drinken voor een vast bedrag dan kom je nooit voor een verassing te staan.
    Nu heb ik dat nog nooit gedaan dus wilde aan jullie vragen of jullie tips hebben waar je dat kan doen?
    Heb wel op internet gekeken maar kom er niet uit en jullie hebben waarschijnlijk leuke ervaringen ;)
    Het moet wel in omgeving utrecht zijn ;)

    Wil eventueel s`middags ook nog wat doen een rondvaart maken of midgetgolfen.

    Liefs Lover
     
  2. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Misschien bij een leuk wokrestaurant? Weet er geen in Utrecht, maar misschien anderen wel :)
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.458
    113
    Bij elk restaurant kun je van tevoren een vast menu en een bepaald bedrag vast laten leggen waar mensen voor (onbeperkt) kunnen drinken (drankenarrangement). Wil je goedkoop een buffetje ofzo, zou ik naar de Chinees gaan of gourmetten ofzo.
    Weet niet aan welke kant van Utrecht je wat zoekt, maar ik zou niet naar Sensowok in Vianen gaan, waardeloze bediening daar en het eten is ook niet bijzonder.
     
  4. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel Jo79 dat is nou goed om te weten.
    Kijk ga je met je gezin dan probeer je iets uit.
    Maar heb nu mensen mee en dan wil je wel dat ze allemaal goed en lekker kunnen eten.
    En niet de volgende dag ziek zijn :D ;)

    En wokken is zeker een leuk idee ;)

    Groetjes Lover
     
  5. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Kijk eens op www.iens.nl. Daar staan heeeeeel veel (bezoekers)recensies van restaurants in heel Nederland, met cijfers en richtprijzen.
     
  6. Hoi Lover,

    http://www.kameryck.nl/
    Misschien is dit een leuk idee. Ik weet niet hoe het daar allemaal zit, maar de locatie is heel leuk en er zijn ook een aantal dingen te doen.

    Veel plezier!
     
  7. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel ;)
     
  8. luuus

    luuus Niet meer actief

    ik ben laatst met een groep collega's uit eten geweest in een barbeque restaurant, nou echt super was dat! was in zoetermeer in het midden van de tafles staan barbeque's en je kan met een soort lopend buffet vlees en vis enzo aan spiezen rijgen en het zelf barbequeen. het was gewoon binnen en ze hadden echt van alles. als totje zo ook een chocolade fondu :d ik was ong 30 euro kwijt met drinken erbij echt niet veel vind ik en je heb ook een vast bedrag alleen je toetje en drinken zitten daar niet bij wel soep vooraf. ik weet alleen niet meer hoe het heet maar ik denk dat als je even googelt je het zo vind
     
  9. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  10. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Mallejan is erg groot en soms wat massaal maar erg lekker...
    weet niet waar je woont in utrecht... maar ik heb laatst lekker tapas gegeten in huize de engh in t'goy bij houten woens en donderdag 16,50 onbeperkt tapas was ook erg lekker.
     
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zou gaan eten bij Tennesee Steakhouse in harderwijk als ik jou was, SUPERgoede bediening, HELE aardige mensen, van alles kwa prijs af te spreken, het eten is niet schrikbarend duur, en het is daar echt go-dde-lijk kwa eten. Heel erg gezellig, hele mooie inrichting!

    http://www.tennessee.nl/tenn_alg.php
    Staat ook de menukaart op!

    Ik ga er elke maand hene en echt serieus, een beter restaurant heb ik nog niet gevonden.
     
  12. MamaG

    MamaG Fanatiek lid

    24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Haha, zo zie je maar dat smaken verschillen, want ik vind dat dus echt een heel erg slecht restaurant. Ik vind ze juist wel aan de prijs voor hetgeen wat je krijgt bijvoorbeeld ;)


    Ik zou inderdaad ook naar een wokrestaurant gaan. Weet er alleen ook zo gauw geen een in utrecht.
    Maar je kunt toch ook vaak op van die rondvaartboten eten erbij krijgen? Misschien kun je daar eens naar informeren?
     
  13. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel meiden het is de Mallejan (wokcentrum)Geworden in Maarsen;)
    Laat jullie nog weten hoe het gesmaakt heeft :D

    Oja en voor het eten gaan we midgetgolfen :)

    Liefs Lover xxx
     
  14. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi leuk dat het de Mallejan geworden is! Wij zijn net terug van de Mallejan! Was lekker eten en ook erg veel keus! Bediening ook prima, gingen gelijk het glas omruimen wat mn zoontje om had gestoten ;) Het is een groot restaurant, maar je merkt er op zich minder van doordat het verdeeld is over 3 zalen.
    Veel plezier alvast! :)
     
  15. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    showcooking is altijd leuk vind ik!
     
  16. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Misschien heb je hier wat aan:

    http://www.eet.nu/Utrecht_provincie (restaurants in heel de provincie Utrecht)

    http://www.eet.nu/Utrecht (restaurants in de stad Utrecht)

    Kun je aanvinken welke keuken je wilt en dan zoekt hij alles restaurants!
    In deze link zijn alle verschillende keukens aangevinkt door mij! ;)
    Van Broodjes zaken tot Mexicaans etc.
     

Deel Deze Pagina