Hoeveel kinderen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Hoeveel kinderen zouden jullie willen (hopen jullie te krijgen) in de toekomst? Ben ik wel benieuwd naar! Ik zou nog wel meer kindjes willen maar lijkt me ook erg druk en maak me druk om de financien. Hoe is dat bij jullie?
     
  2. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ohh die vraag kan ik ook niet beantwoorden.
    Ik wilde altijd veel kindjes, maar het lijkt me dus ook wel leuk om maar 1 of 2 kindjes te hebben.

    maar ik ben nog heel erg jong, dus misschien over 1,5 jaar nog 1 kindje. En dan over 10 jaar nog 2 kindjes (dit is hoe we er nu over denken)
     
  3. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb nu al het allerliefste, mooiste en leukste kind dus wat heb ik nog meer te wensen? Ik hou het bij eentje.

    Edit: ik heb tot mijn 34ste gezegd dat ik geen kinderen wilde, dus pin me er niet op vast :)
     
  4. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier hebben we altijd geroepen 3 kids te "willen" (als het zo zou mogen zijn)

    Nu zwanger van de 2e en we hierna zien we wel verder. Misschien is ons gezinnetje compleet, misschien ook niet. Is ook een beetje afhankelijk van het kindje dat je krijgt (is het gezond? welk karaktertje heeft het)

    Het zouden voornamelijk praktische zaken zijn om er over te twijfelen....financiën, auto, vervoer, vakanties....Maar ja die hoeven wat mij betreft niet doorslaggevend te zijn.
     
  5. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Waarschijnlijk blijft het bij dit lieve meiske!
    Maar ook ik geef geen bankgarantie af voor deze uitspraak. Wnt ik heb uiteraard ook rekening te houden met de wens van mijn vriend. En hij wil heel erg graag een tweede.
     
  6. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb er nu 5 gekregen en zou in de toekomst er nog wel 2 bij willen krijgen :)
     
  7. mamamaaike

    mamamaaike Actief lid

    18 jan 2008
    153
    0
    0
    Ik had er graag 2 gewild, maar waarschijnlijk blijft het helaas bij 1
     
  8. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij hopen over een jaar of 2 nog een kleintje erbij te krijgen. 2 Kindjes lijkt me geweldig.
     
  9. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hopen ook over een jaar of twee weer zwanger te worden. We willen graag in totaal 2 kindjes maar op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat het er 3 gaan worden ;)
     
  10. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Ik zou graag 3 of misschien 4 kindjes willen.
    Als we het natuurlijk financieel kunnen doen,en of moeder natuur het toelaat.
    Zwanger worden gaat bij mij helaas niet vanzelf, alhoewel het bij mijn eerste gelijk raak was met de 1e kuur clomid,dus ik heb goede moed :D
     
  11. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Als het lukt graag 2.

    Misschien wel 3, maar dat weet ik nu nog niet.

    Als Isabella 2 is geweest gaan we kijken of het ons nog een keer lukt.
     
  12. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Als ik puur naar mijn gevoel luister en niet kijk naar woning-financien-werk en andere factoren zeg ik 4. Dat lijkt me heerlijk.

    Maar ik houd natuurlijk wel rekening met die factoren en hoop natuurlijk dat het uberhaupt nog een keer gaat lukken! Misschien zijn we wel compleet met 2 kindjes!
     
  13. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meer als 2. In ieder geval 3. Maar mijn man vind 2 de max. Als het mag lukken natuurlijk.
     
  14. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb er nu 3.
    En eigenlijk is ons gezinnetje nu helemaal compleet.
    Maar ben 2 a 3 dagen te laat begonnen met mijn pil strip na mijn stopweek en het is nu weer afwachten geblazen.
    En al zou een vierde niet echt uitkomen (moet dan verhuizen ivm ruimte gebrek en weer helemaal overnieuw moeten beginnen met het verzamelen van baby spullen, en dan niet te spreken over een eventueele reactie die ik kan verwachten van mijn ouders..pfff...) we zullen het met net zoveel liefde ontvangen als al onze andere kinderen!
     
  15. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    4 kinderen lijkt me geweldig!
     
  16. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze droom was ook altijd vier of vijf kinderen.
    Nadat het bij twee stopte, was het dus een superverrassing dat we vorig jaar toch nog weer zwanger waren.
    Aan de ene kant lijkt het me heel leuk voor de kleine om er een broertje of zusje bij te hebben, maar aan de andere kant denk ik dat we straks te oud zijn... dilemma dus. :rolleyes:
     
  17. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik zou er het liefst vijf willen, en mijn vriend ziet dat ook wel zitten, al wil hij er liever 3 of 4. Wij zijn thuis ook met 5 kinderen en ik heb dat altijd superleuk gevonden!
     
  18. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben zo'n idealistische en neurotisch over de aardkloot nadenkende muts die zegt 'we zijn met z'n 2en, dus laten we ook 2 na'. hahaha

    maar gevoelsmatig en eerlijk gezegd weet ik niet of ik me daar ook aan kan houden na de 2e ;)
     
  19. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik zou er wel vijf willen!
     
  20. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Voor mezelf vind ik een meer dan genoeg. Maar voor Lena zou ik er wel eentje bij willen, misschien.

    Het lijkt me wel lastig om vier dagen te blijven werken als er twee kindjes zijn, dat is met eentje toch makkelijker. En aangezien we het eindelijk hebben aangedurfd om een duurder huis te kopen (met name voor Lena, ook kwa buurt enzo) denk ik dat het er sowieso effe niet in zit.

    Maar ja, anderhalf jaar terug had ik ook nooit gedacht dat we nu een babietje van 4 maanden zouden hebben dus we zien wel.
     

Deel Deze Pagina