ruzie met de buurvrouw!

Discussie in 'De lounge' gestart door kvptje, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Grrrr....... :evil:
    dames ik moet het ff van me afschrijven...
    Ik zit nu middenin een verhuizing, blijkt dat onze nw buurvrouw (nu) bij ons in de buurt woont. En aangezien wij allebei honden hebben hadden wij gisteren besloten om ze kennis te laten maken om over een paar wkn lastige situaties te voorkomen..

    Dus mijn vriend en ik zijn met de honden naar buiten gegaan (hij de andere kant oplopend want wij hebben 2 honden en de nw buuf maar 1) dus het was "mijn beurt" om met de hond die ik bij me had kennis te maken met de hond van de buurvrouw. Echt harstikke leuk was dat die 2 gingen helemaal in elkaar op (wij stonden trouwens op 'n grasveld) en de honden waren ons (baasjes) helemaal vergeten.

    Horen we van achteren ineens een hoop gegil en geschreeuw! Komt er een andere buurvrouw aanlopen met d'r 4 jarige dochter en d'r baby en begint gelijk al te schreeuwen dat we die kkhonden (ik zal het woord niet volledig schrijven) bij ons moeten houden (de honden waren aangelijnd en nog steeds met elkaar aan het spelen) dus mijn nw buuf zegt tegen haar "Vindt je dat normaal zo te praten, loop gewoon door de honden zijn aangelijnd" Gaat dat mens helemaal uit d'r dak! We kregen alle ziektes toegewezen, ze zou de nw buuf het ziekenhuis in slaan! Honden nog steeds helemaal in elkaar aan het opgaan (dus daar hadden we echt ff niets aan)

    Mijn vriend die inmiddels terug naar huis wou lopen (via de andere kant) werd door ons teefje ineens naar "mijn kant" getrokken. Wat hij ook tegen haar zei, ze moest en zou "mijn kant" opkomen. En toen ze de hoek om kwamen lopen (dus de schreeuwlelijke buuf benaderend) ging ons teefje dus wel door het lint (kan nu begrijpen dat mensen rottweilers eng vinden, want ze was er niet van gediend dat haar vrouwtje bedreigd werdt)

    De nw buuf was inmiddels weggelopen omdat dit nergens toe leidde en we bang waren dat dadelijk alle honden door het lint zouden gaan. Toen maakte de schreeuwlelijke buuf 1 fout..... Ze kwam op me aflopend (nog steeds ziektes combinerend met grof taalgebruik) en zou wel ff MIJN KIND UIT MIJN KK (jullie raden 't woord waarschijnlijk) BUIK SCHOPPEN!

    Met als gevolg dat mijn vriend ineens uit zijn dak ging.... Ik heb hem verbaal kunnen tegenhouden om haar wat aan te doen en zijn toen ook naar boven gelopen haar schreeuwend achterlatend (haar kindertjes inmiddels helemaal overstuur) Eenmaal op onze gallerij kwamen we buren tegen die alles hadden gezien en ook niet konden geloven wat er nou precies gebeurde.

    Eerlijk? .... ik snap het nog steeds niet! Er zijn veel woorden gevallen over en weer... o.a. dat ik een slechte moeder zou worden omdat ik 2 rottweilers heb maar die woorden kwamen uit de mond van iemand die om 00.15 uur met haar kleine kids op straat loopt?
    Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je een zwangere vrouw gaat bedreigen en haar kind uit d'r buik wilt schoppen! Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik moeite had om mijn vriend tegen te houden. Meerendeel van de buren die vinden dat wij de honden los hadden moeten laten, ik kon dat niet... er waren 2 kleine kindertjes bij die door moeders goed angstig werden gemaakt...
    Ik moest ook steeds in mijn achterhoofd houden dat ik zwanger ben, de "niet" zwangere ik had haar op me af laten komen en er voor gezorgd dat zij de 1e klap uit zou delen waarna ik de rest af zou maken....

    Ik was (en ben nog steeds) zo pissed off dat ze niet alleen mij maar mijn kindje bedreigd! gevolg was dat ik me thuis aangekomen echt niet goed voelde... ik had 1 grote harde buik en verschrikkelijk veel pijn in mijn onderrug!

    Ik luister maar naar wat de politie (die hebben wij netjes gebeld) mijn vriend en de nw buuf zeggen: Nog 2 weekjes en dan ben je hier weg... Kreeg ik te horen van de politie dat dat mens wel vaker voor overlast zorgt en op het moment dat zij een zwangere bedreigd en mijn honden zouden daarop reageren door haar aan te vallen ik wel een boete zou krijgen maar mijn beestjes niets zou overkomen. De beste man verklaarde me enigzins voor gek dat ik ze gisteren niet los liet... maar ja ..... 1. er zaten kleine kinderen bij en 2. ze heeft me niet aangeraakt .... En bovendien wil ik niet dat mijn honden iemand aanvallen...

    Het is een beetje lang en volgens mij druk verhaal geworden... sorry... maar zo zit het nu nog in mijn hoofd.....

    pphhffff.... nog even volhouden, nog max maar 2 wkn.... alleen nog de vloeren doen in het nw huis en dan kunnen we over... liever vandaag als morgen....

    LIefs Marlene
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik zou zeggen, hou je rustig tot aan die verhuizing, 2 weekjes maar,
    ik zou zelf ook wel erop wilen reageren etcetc maar waarom zou je je druk maken om zo een stuk onbenul,...
    denk aan jezelf en je kindje en laat dat mens links liggen,.. ze is het niet waard !

    dus hoe moeilijk ook: negeren dat malle wijf !
     
  3. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wat een bitch zeg!
    vind het erg sneu voor haar kindjes!

    jullie kunnen over 2 weekjes verhuizen,
    maar die kindjes kunnen nergens heen.

    wel goed dat je je honden niet los hebt gelaten,
    dan was het allemaal vast niet beter van geworden!
     
  4. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Helemaal mee eens hope43!

    Ik heb het met die kinderen te doen zeg, wat een mens...

    Rustig aan Marlene, jij en je kindje zijn belangrijk nu!

    Groetjes, Mirelle.
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Nou, het zegt denk ik wel wat dat dat asowijf al bij de politie bekend stond. Leuke moeder...
     
  6. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Dat klinkt een beetje alsof ze onder invloed was van het één of het ander.

    Ik heb ook niets met honden, vooral omdat sommige mensen in de buurt het normaal vinden om hun hond tegen mijn huis aan te laten plassen, maar goed. Ik vind wel dat als ze normaal aangelijnd zijn en de baasjes er goed op letten, het toch gewoon goed is?
    en als ze goed luisteren mogen ze van mij ook los lopen hoor, geen probleem.

    Lopen er nou onbekende rottweilers los rond en er zijn kleine kinderen, zou ik geloof ik wel wat minder amused zijn. Maar ja, het is ook eigenlijk altijd het baasje he en nooit de hond, maar zo voelt dat niet als er ineens eentje langs een baby loopt. Maar jullie hadden ze aangelijnd, wat zeurt ze dan?


    Linda
     
  7. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ach dat idiote mens begon op een aantal meter afstand al te gillen... Had ze nou gewoon normaal gedaan en naar boven gelopen dan had er waarschijnlijk helemaal geen ruzie geweest!

    Ik zou het nog kunnen begrijpen als een van de honden naar haar of de kinderen blafte (het zijn immers grote voor het oog dreigende honden) maar die waren te druk met spelen, snuffelen en springen.

    Dat mijn teefje door 't lint ging was door haar eigen toedoen... Ze kwam dreigend op mij aflopen en had mijn vriend 't teefje niet vastgehouden dan had ze haar 100% zeker gegrepen.

    Ik was gisteren gewoon zo kwaad om het hele gebeuren... ik kon wel janken van woede!
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :confused: wow dat iemand dat zomaar zegt over je baby in je buik sta helemaal perplex :confused:
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    wie loopt er uberhaubt nog zo achterlijk laat op straat met dr kids?

    ben blij dat mij dit niet overkwam, want ik denk dat ik wel op het politiebureau geeindigd had, of mijnhonden in de problemen zou hebben gebracht,...

    dus laat je niet uit de tent lokken !
     
  10. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    kvptje: Wat een ongelooflijk gestoord mens! Ze had zeker net ruzie met haar vent gehad ofzo en reageerde lekker op jullie af!

    Ik vind het ook goed dat je je honden aangelijnd hebt gehouden. Want als daar wat van gekomen was dan hadden jullie de schuld gekregen.

    Gewoon negeren zo'n typ. Laat je niet verleiden om iets te doen, want dan ga je de mist in en dat is wat ze wil.

    Lekker genieten van de aanstaande verhuizing!
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    sodeju zeg wat een w*f .....

    wat loopt ze idd laat over straat zeg met haar kids en dan haar taalgebruik en dreigementen waar die kinderen bij zijn .... dat zullen waarschijnlijk dan ook de eerste woorden zijn die die kinderen van haar kunnen zeggen .

    ik vind het wel de kroon spannen dat ze zegt je beeb iets te willen aan doen ....allemachtig ik had die hond los gelaten , je beestje komt wel goed voor je op zo !

    succes de komende 2 weken misschien gaat ze van de week nog op vakantie en zie je dr niet meer ?

    L.sybje
     
  12. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh my god,wat zijn er toch ongelofelijke t*ring w**ven op de wereld! :confused:


    Sorry voor m'n taalgebruik,maar dreigen dat ze je *** kind wel eens effe uit je buik zal schoppen gaat mijn petje te boven! :confused:


    Meid ik zou zeggen,laat je niet gek maken,hoe verrekte moeilijk het ook is,ik weet het.Maar je kindje is belangrijk nu,hou het nog eventjes vol!


    Veel sterkte!
     
  13. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nou zeg...ik krijg hier echt kippenvel van! wat een gekke mensen heb je toch rondlopen, idd probeer het nog 2 weekjes vol te houden, gelukkig ben je er dan van af.
    Kan me voorstellen dat je behoorlijk van slag bent/was. Goed dat jullie de politie ingelicht hebben!
    Koppie op hoor. Succes met de rest van de verhuizing en rustig aan hoor meis!

    Xx Es
     
  14. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goed dat je kalm bent gebleven en wat een tokkie die ene mevrouw zeg.
     
  15. Niet meer actief

    Hier ben ik het helemaal mee eens... Dat mens is het niet waard dat jij je energie aan haar geeft.
    Ik weet dat het moeilijk is om niet te reageren maar vind het heel knap dat je het zo hebt opgelost.
    Je hebt aan jezelf gedacht en dat is het beste wat je kunt doen.
     
  16. nog twee weekjes en je bent er weg. Probeer je maar rustig te houden. Ik kan me wel goed voorstellen dat je overstuur bent, na zo'n uitspraak.

    Straks lekker in je nieuwe huisje met je baby en je hondjes, ver weg van dit mens.
     

Deel Deze Pagina