hulpboeken,sites en tips na overlijden baby

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door nathalievstijn, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Nath, ik ben van beide op de hoogte.

    Stichting Lieve Engeltjes heb ik heel veel aan gehad en ik werd erop geattendeerd door het ziekenhuis.

    De website achter de regenboog kreeg ik als tip van het consultatiebureau. Zij namen na de geboorte van ons dochtertje ook contact met ons op, hoe het nu ging en hoe ons zoontje deze situatie op pakt etc (ook allemaal vanuit zichzelf, want zij waren dan blijkbaar ook op de hoogte gebracht van het overlijden van onze dochter). Maar die website vond ik persoonlijk helemaal niks, ik had er een keer advies op gevraagd, maar kreeg na 2 weken zowat bericht tja.... ik vond dat er daar te weinig mensen echt actief waren.
     
  2. nathalievstijn

    19 aug 2014
    38
    0
    0
    juf
    gouda

    Ik heb ook zulke dingen gemerkt ja!
    Er zijn best wel wat stichtingen waarmee ik contact heb geprobeerd op te nemen, maar gewoon niks terug hoor. Ik doe het vooral omdat ik bezig ben met alle info te verzamelen zodat ik hopelijk een goed werkend platform kan creƫren met alle nodige informatie. Maar er zijn meerdere stichtingen die erg traag zijn in reageren of niet veel meer doen, dus niet actief zijn inderdaad....jammer... Fijn dat je dit even deelt, goed om te weten!
     

Deel Deze Pagina