ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Sneeuwmees en @Champetter dank je!! Hoop dat het bij mij ook een succesverhaal wordt!

    Ik hoop dat het van de innesteling komt, tijd zal het leren. Ik probeer mezelf een beetje kalm te houden en als ik rationeel doe dan kan ik het ook goed relativeren maar dan..... de onrust van het niet weten, de controle willen houden, het willen verklaren... heb alle artikelen en ervaringen op het internet inmiddels gelezen hahaha. :oops::D:cool:o_O
    Ik probeer me op te trekken aan het feit dat de test van gisteren oplopend is vergeleken met de test twee dagen ervoor en vandaag en gisteravond was de misselijkheid al weer terug. Morgen mag ik officieel pas testen, hopen dat de stijgende lijn doorzet.

    Wij hebben altijd een hartje op de echo's gezien maar helaas niet verder gekomen nog dan de 9-10 weken. Wel hadden beide vruchtjes een groei achterstand. Ik probeer mezelf op te peppen met de gedachte dat het percentage hoger is dat het ook goed kan gaan maar je staat er nooit meer zo 'relaxt' in als de eerste keer.
     
  2. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85, nog contact gehad met DD en een ovulatietest gedaan?
     
  3. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    @Elise33 en? Hoe was je test?

    Ik ben vanochtend voor de zekerheid toch voor echo geweest.
    bms is nog dun, 4-5mm, er leken nog wat littekens te zien van de punctie en ze dacht waarschijnlijk een follikel links te zien van 1.1.

    De testen hierbij vind ik verwarrend, want gisterochtend leek de streep wat duidelijker en gisteravond was de streep bijna helemaal weg. Dus ik dacht, dan is het waarschijnlijk gisteravond geweest. Maar het lijkt er nu op dat het juist nog lang duurt! Wat ik eigenlijk vooraf ook juist verwacht had. Maar waar die strepen op de testen dan vandaan komen..
     
  4. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85, zie bijlage :D Spannende tijd komt er weer aan:oops:

    Ok maar wat houdt dat in dan, wel of geen tp deze ronde dan?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elise33 : wow, mooie oploop! Hoe is het met het bruinverlies?
    @Kiwietje85 : bijzonder van de ovulatietesten. Kun je niet wat vaker een echo vragen om de groei van de follikel beter in de gaten te houden, vooral als je ovulatietesten zoveel verwarring geven.
     
  6. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Sneeuwmees, dank je :D Vanmorgen heel iets verder nagenoeg niks, heeeel fijn!
     
  7. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Wat leuk om te lezen. succes de komende tijd met de verlengde wachtweken.
     
    Elise33 vindt dit leuk.
  8. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
  9. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Wauw wat goed! Dan ga ik je nu toch feliciteren ook al blijft het spannend!

    Ik mag stoppen met testen en vrijdag terug voor nog een echo. Als het goed is kan de tp wel gewoon doorgaan, is mijn ovulatie gewoon later dan normaal, wat ik eigenlijk vooraf wel verwacht had want dat is vaker na cycli met stimulatie.
     
    Elise33 vindt dit leuk.
  10. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Thanks :D

    Rijd je heen en weer elke keer of kun je terecht bij een ziekenhuis in de buurt? Al die echo’s komen je ook de “neus” uit he!
     
  11. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Ik kan gelukkig wel in de buurt terecht maar dan nog ben je telkens bijna een uur zoet... Daarom vond ik dat testen in natuurlijke cyclus eigenlijk wel lekker maarja.
     
  12. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    @Elise33 wat een ontzettend spannende weken breken er voor jullie aan! Ik kan me voorstellen dat je na meerdere teleurstellingen bij 9/10 weken heel voorzichtig bent maar het begin is er! Hadden jullie dit keer iets anders gedaan, PKD of was dat ergens anders?

    @Kiwietje85 heb je wel eens die ovulatietesten van clearblue met smiley indicator geprobeerd? Wel duurder maar dat was voor mij echt dé oplossing want die geven gewoon maximaal 1.5 dag een smiley en de rest van de dagen niks ook al heb je een lichte streep.

    @Nellie4 spannend dat jullie nu weer richting een poging gaan. Ik gun het je zo! Succes met de scratch en lekker klussen tussendoor, je weet het nooit!!
     
  13. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Heel spannend! Ondanks dat er uit de bloedonderzoeken niks is gekomen heb ik er bloedverdunners bijgekregen omdat ze niet op alle stollingsaandoeningen kunnen testen. Hoop dat dat de oplossing is!
     
  14. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
  15. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    Oja en scratching! Hahaha
     
  16. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Nee dat is misschien wel een goede tip voor volgende keer, want die testen van Kruidvat waren ook hartstikke duur ik zie dat ze die van Clearblue zelfs nog goedkoper hebben online. Nu morgen eerst maar eens de echo :)
     
  17. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    @Elise33 ik duim voor je de komende tijd!

    (PKD is een onderzoek dat ze kunnen doen op de chromosomen van de ontstane embryo’s. Sommige embryo’s zien er namelijk prima uit en groeien uit tot blasto’s ondanks dat ze nooit kunnen uitgroeien tot een gezond kindje. Maar als ze er nog nooit over gepraat hebben zullen ze geen vermoeden hebben dat het bij jullie daarin kan zitten.)

    Vertrouwen hebben dat deze kleine frummel lekker blijft zitten waar ie zit!
     
    Elise33 vindt dit leuk.
  18. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    @Elise33 hoe gaat het?

    Ik word er intussen wel helemaal moe van zeg... gisterochtend opnieuw echo gehad. Ik had zondag echt een knalstreep op de ovulatietest, veel donkerder kan ie volgens mij niet. Maar het eitje was nog 1.3. bms inmiddels wel 9mm en triple layer. DD zegt nu alleen dat de echo's dus betrouwbaarder zijn dan de testen en nu moet ik morgen wéér terug... ik snap niet hoe het kan dat de testen dus blijkbaar niet synchroon lopen met mijn échte cyclus en ergens hoop ik dan dat daarin een oorzaak te vinden is ofzo... maar daar zeggen ze dus niks over. Vandaag had ik de test eigenlijk te lang laten liggen om af te lezen omdat ik het even vergeten was, maar heel licht streepje dus als ik op de testen af zou gaan zou de ovulatie nu juist achter de rug zijn.
     
  19. Elise33

    Elise33 Actief lid

    30 mei 2016
    316
    47
    28
    @Kiwietje85, wat ontzettend frustrerend!! Ik heb geen idee of het heel afwijkend is, misschien gebeurt dat wel vaker maar het wordt normaal denk ik ook nooit zo nauw bekeken... Heb je wel vertrouwen in DD in hoe het nu gaat? Ik kan me nl voorstellen dat dit je heel onzeker maakt.

    Hier redelijk, op en af misselijk maar ook buikpijn. Gister en eergister heel iets bruinverlies, vanmorgen helaas ook iets roze en daarna weer minimaal bruin. Lekkere info, sorry! Ik word er wel erg onzeker van. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar ik wil zo graag dat het een keer wel goed gaat... :$
     
  20. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Welk adres moet ik ook al weer in de navigatie zetten morgen?

    Klein beetje zenuwachtig ben ik wel om er weer heen te gaan.
     

Deel Deze Pagina