ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein en @Elocina van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes. Fijn dat alles goed is gegaan. Geniet van deze wondertjes!
     
    Gein vindt dit leuk.
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Als er nog dames zijn die Gonal-f kunnen gebruiken, laat het ff weten via een pb.
     
  3. Cassie21

    Cassie21 Actief lid

    1 okt 2016
    263
    55
    28
    Hallo dames,

    Wij gaan half augustus terug naar DD voor het opstellen van het behandelplan.
    Mijn menstruatie begint precies een week daarna.

    Ik hoop dan ook direct te kunnen starten, door bijv op de zelfde dag een uitgangsecho te doen.

    Is dit mogelijk?

    Ook vraag ik me af of de daadwerkelijke toestemming van in ons geval PNO al binnen moet zijn eer we beginnen.

    Hoe gaat het met medicatie? Halen wij die in NL op? En moet die voorgeschoten worden?


    Wie heeft antwoord? Dank alvast!
    X Cas
     
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Hoi Cassie je bent terug!
    Lees ik nu dat je uiteindelijk een miskraam hebt gehad? :( Wat erg.

    Ik ben mijn eerste poging ook alvast begonnen zonder de toestemming van mijn verzekeraar (was geen PNO) maar als je zeker weet dat je die toestemming gaat krijgen lijkt me dat geen probleem.

    Mijn ervaring is dat je snel kan beginnen in DD. Medicijnen haal ik altijd (of laat bezorgen) bij Nijgeertgen.

    Succes
     
  5. Cassie21

    Cassie21 Actief lid

    1 okt 2016
    263
    55
    28
    Hi @Nellie4
    Klopt vorig jaar is de eerste terugplaatsing een miskraam geworden en daarna is geen cryo blijven plakken.

    Moet je de kosten voor de medicijnen zelf voorschieten?

    Waar sta jij nu in het traject?

    Liefs en dank
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ff een kleine update voordat dit topic wordt gesloten.
    Wij zijn nu lekker op vakantie, daarna gaan we nog een poging wagen als dat weer zo teleurstellend verloopt dan is dat ook de laatste poging.
     
  7. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nellie4 : fijne vakantie. Hopelijk lukt het de batterij weer een beetje op te laden voor de volgende poging. Lastig, hè als het idee van een laatste poging zo in je nek hijgt.
     
  8. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Heftig hoor @Nellie4 hopelijk kun je het nog even van je afzetten tijdens de vakantie.

    Wij hadden tijdens de vakantie negatief resultaat van onze laatste cryo tp. Toen even pauze gehad maar vandaag dr Scholtes aan de telefoon gehad voor advies. Hij adviseert nu ook voor ons scratching met onderzoek naar NK en ik geloof ook plasmacellen? En daarnaast de nieuwe receptivfity test naar bacteriële status vd baarmoedelhals en nog een keer bloedprikken voor de hormoonverhoudingen. Ik zie er wel tegenop om weer veel naar DD op en neer te moeten maar ben erg benieuwd of dit iets op gaat leveren.
     
  9. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Ik durf het amper nog te geloven. Na de diagnose vervroegde overgang in december 2016 zijn we trotse ouders geworden van nog een dochter, in februari dit jaar spontaan in de rustmaand na een mislukte ivf poging.

    Omdat de wens voor een derde sterk was en we heel snel moesten zijn wilde het nog kunnen lukken heb ik 3 maanden geleden ongeveer een gesprek met mevrouw Cuypers gehad. We wilden geen ivf meer omdat we bij me toch maar 1 of 2 eitjes komen steeds. Wat ik wel wilde (en waar ik bij zweer dat we daarom B. hebben) zijn de dhea tabletten. Die heb ik ook gekregen.

    Wonder boven wonder had ik 2 weken geleden een positieve test in de hand.

    Het zal een zware tijd worden, de rugklachten spelen alweer langzaam op en B. moet natuurlijk gedragen worden maandag heb ik er graag voor over.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  10. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Wauw ongelofelijk, gefeliciteerd!
    Waren jouw waardes ook laag waarom je ook dhea mocht slikken?
     
  11. knor1981

    knor1981 Fanatiek lid

    19 nov 2014
    1.616
    260
    83
    Ja,ze waren weer te laag.
     
  12. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoi allemaal,

    Wij hebben een heel jaar niets gedaan de miskraam was nog te heftig. Langzaam krijgt het nu een plekje en hebben we een afspraak voor echo in december om vervolgens in januari hopelijk 1 of 2 van onze 4 bevruchte eicellen terug te plaatsen.
     
  13. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik kwam een keer weer meelezen en zie jou ineens voorbij komen. Wat goed dat jullie weer een plan hebben ... zo heftig kan het ook allemaal zijn, maar altijd goed om het eerst een plek te geven! Heel veel succes!

    Na 2 X een icsi en daarbij van het laatste embryo zwanger te zijn geworden vorig jaar hebben wij een mooie dochter gekregen in januari. We zagen er tegen op weer opnieuw te moeten beginnen voor een 2e wonder. Aangezien het zaad eigenlijk te slecht was voor iui en ivf moesten we destijds voor icsi en picsi gaan. Daarom noooiit verwacht, de kans was zo klein, maar ik had vorige week een positieve test in handen. Zo'n verrassing en nooit meer durven te dromen. Heel spannend dus...

    Meiden heel veel succes. Ik lees af en toe nog mee want ik leef echt nog steeds mee met iedereen! Het blijft zo fijn om zo'n groep te hebben waar er mensen zijn die je tenminste echt begrijpen!
     
    Juffie26 vindt dit leuk.
  14. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Het zijn een hoop extra dingen die misschien iets op kunnen leveren. Ik hoop het voor je!! Ik geloof er heilig in dat het nk onderzoek en de medicatie erna onze redding is geweest.
     
  15. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Wow, weer spontaan dus?! Wat geweldig! Dat gaat ondanks die diagnose vervroegde overgang dan toch snel. Bijzonder! Van harte gefeliciteerd!
     
    knor1981 vindt dit leuk.
  16. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Dapper dat jullie het toch weer een kans gaan geven. Ik duim voor je dat het geluk je een keertje gaat toe lachen. Hoeveel cryo's hebben jullie nog?
     
  17. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Begrijp ik nu dat je ook spontaan zwanger bent geworden? Wow, zo bijzonder ook. Zijn jullie wel naar Duitsland geweest of hebben jullie dat gelaten en zelf geprobeerd en gelukt? Jij ook van harte gefeliciteerd!
     
  18. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel.
    Wij hebben er nog 4 in de vriezer zijn wel nog bevruchte eicellen die moeten nog verder delen
     
  19. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    @knor1981 en @Babsvdh wat super, gefeliciteerd!! @Juffie26 heeeel veel succes voor jullie! En @poppysun fijn om te horen dat jij juist hier zo in gelooft. Welke medicatie heb je gehad dan na dat onderzoek? Ik dacht dat het aanleiding kon zijn voor zo'n infuus maar weet niets over medicatie hierbij.
     
  20. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat geweldig zeg. Van harte gefeliciteerd!!!
     

Deel Deze Pagina