ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

    Babsvdh Fanatiek lid

    18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Langzaam ben ik aan t genieten! Lief dat je er naar vraagt. Begin ook beetje met shoppen nu, begint ook eindelijk leuk te worden. Manlief druk met de babykamer. Dus erg gezellig allemaal. Wij weten inderdaad niet wat het geslacht is:)
    Blijf het allemaal zo bijzonder vinden. En soms nog steeds onwerkelijk. Daarom goed dat de buik begint te groeien en de baby lekker druk is. Anders had ik t nog niet geloofd volgens mij...

    Hoe gaat met jou? Lijkt op wat meer eitjes he!? Vorige keer 2?
     
  2. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Er zijn ongeveer net zoveel follikels als de vorige keer. Alleen was toen de teleurstelling enorm dat er maar 3 eicellen uitkwamen (waarvan 2 bevrucht, allebei blasto geworden). Dus ik stel me nu maar wat terughoudend op. Eerst zien, dan geloven.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.289
    113
    @Juffie26 succes vandaag met de echo, hopelijk heb je een normaal aantal follikels en kun je met een gerust hart verder.
     
    Juffie26 vindt dit leuk.
  4. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Echo gehad.
    Vandaag dag 5 van prikken moest eerder komen om alles in de gaten te houden omdat er de vorige keer 24 waren. Rechts was er nu 1 van 10 en boel kleintjes nog en links stuk of 6 van 10 en ook nog boel kleintjes. Nu doorgaan met 125 ie puregon en donderdag weer echo.
    Bms was ruim 10 mm mooi dik.
     
  5. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, dat klinkt goed, toch? Ben je zelf tevreden?
     
  6. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben opzich wel tevreden ik had meer verwacht omdat ik dat gewend ben van vorige keren. Maar Door de nieuwe aanpak Door op dag 4 pas te starten wil hij ervoor zorgen dat er paar grote komen en de kleine niet teveel mee gaan doen tot nu toe werkt dat dus wel.
    Mooi aantal is tussen 8 en 12 zei hij maar daar zit ik nog niet op....Ja nu stuk of 7 rond de 10mm....
    Hopelijk komt het goed zal toch niet gebeuren dat het er nu te weinig zijn
     
  7. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw stiertje, je gaat lekker! Snap je gereserveerdheid want het is nogal een achtbaan zo'n behandeling maar een goede start geeft vertrouwen.

    Fijn Nellie dat met hangen en wurgen alle medicatie binnen is. Aan de slag dan maar!

    Juffie, niet te ver vooruitkijken. Je hebt er gewoon geen grip op.

    Poppy, 26 weken, wauw! Heb je nog ondersteuning tegen vroeggeboorte of gaat alles oké?

    Babs, dankbare tijd he? Dat je eens voor jezelf zo'n winkel in mag stappen en dat het je blij maakt ipv verdrietig.

    Gein, heel fijn dat je deze lastige ingreep gehad hebt. Nu weer zicht vooruit. Hopelijk is 1 van de 2 gewoon the lucky one.

    Hier weinig om te klagen, voel me weer wat energieker en voel het kindje nu ook (placenta voor). Het is echt de allerlaatste keer nu, zo dankbaar voor. Ik merk ook dat ik eigenlijk weinig meer toe te voegen heb op dit forum.
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  8. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Gein, fijn dat je verder kan!

    @Juffie26 Al die kleintjes kunnen nog mee gaan doen. Heb geduld, 24 is niet zo fijn en dan gaat het echt te koste van de kwaliteit. Een stuk of 14 zou veel mooier zijn. Al die kleintjes kunnen zo ineens gaan groeien. Je bent nu nog heel erg vroeg. Na 6 dg stimuleren was de grootste 9,8 mm.. Op dag 14 ong 15 stuks van gelijke grootte.

    @Stiertje73 fijn dat het er het zelfde uit ziet als de vorige keer. Wat gaan ze nu anders doen om er voor te zorgen dat er meer eicellen gevonden gaan worden? Ik neem in ieder geval aan dat daar op in gespeeld gaat worden. Zet hem op meid!

    @Nellie4 Wanneer mag je starten? Spannend meid!
     
  9. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik ben 1 dag eerder begonnen met spuiten (dag 2 ipv 3). En mijn dosis puregon is verhoogd van 75 naar 150 (naast 225 menopur). Ik hoop dat dat de truc is; vooral het eerder beginnen met spuiten.
     
  10. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh echt kunnen die nog mee gaan doen ik zou denken dat die kleintjes het niet meer gaan redden om in 2 dagen ook zo groot te worden, maar het kan dus wel. Ik ben erg benieuwd donderdag....
    En idd 24 hoeft van mij echt niet meer stuk of 12 maximaal wat mij betreft....
     
  11. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    En ik hoop dat de dag later beginnen bij mij de truc is haha.
    Hopen op hele mooie resultaten!!!
     
  12. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Daar gaan we voor, Juffie! Samen zwanger!
     
    Juffie26 en poppysun vinden dit leuk.
  13. poppysun

    poppysun Bekend lid

    9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Lief dat je ernaar vraagt. Ik krijg wekelijks de proluton injectie en 2 wekelijks een controle mbt de baarmoedermond en bloeddruk. Veel harde buiken maar vooralsnog gaat het ok. Vind het wel elke dag (nog) spannend..
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  14. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    DEAL!!!! :thumup:
     
    Stiertje73 vindt dit leuk.
  15. 3112

    3112 Actief lid

    15 feb 2010
    217
    20
    18
    Hallo dames,
    Mag ik meekletsen?
    Ik heb in feb maart april en juni cryo terugplaatsingen gehad. De cryo's waren 6 jaar oud, uit een ivf behandeling waar ik mijn zoontje uit hebt gekregen. We gaan nu dus sinds dit jaar voor een 2de.
    Nadat de cryo's niet ingenesteld waren hadden we een "zomervakantie" ingelast.
    Nu gaan we er weer tegen aan.
    Ik zit nu op dag 5 van mijn cyclus en al 5 dagen 150 puregon gespoten.
    Ik was zo gespannen om weer hormonen te gaan spuiten dat ik een leesfout had gemaakt en op dag 1 al was begonnen met spuiten, terwijl dat pas op dag 3 moest
    Morgen heb ik de eerste echo om te checken hoeveel follikels er zijn, ik ben super benieuwd.
    Fijn om hier mee te lezen en te uiten
    Hopelijk veel positieve testen de komende tijd
     
  16. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Welkom, @3112. Spannend weer! Hoe was je echo?
    Ik ben vanochtend weer voor een echo geweest. Endometrium 10 mm. Rechts 2x18 1x12 mm. Links 1x20 2x18 1x14 mm.
    Ik werd zojuist gebeld dat de punctie is ingepland op zaterdag om 9.30 uur. En de tp op donderdag de 28e om 11.45.
    Dus we gaan er weer voor! Morgenavond 22.30 pregnyl.
     
    Babsvdh, poppysun, Champetter en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Breek weer even in*****

    @Stiertje, dat gaat de goede kant op! Zaterdag alweer de punctie.
    Alvast heel veel succes. Ik had in het voorjaar ook iets van 8 follikels en "maar" 3 eicellen waarvan 2 blasto's en nu dus zwanger van 1. Blijf positief!!!

    @Juffie26 jullie ook weer volop in de race, gaat gewoon goed komen. Ik denk dat je ook beter wat minder eicellen kunt hebben maar dat de kwaliteit dan beter is. En alles wat ze tijdens de punctie kunnen aanprikken zullen ze zeker mee nemen dus wellicht ook dat wat kleinere.

    Rest kan ik niet meer helemaal volgen wie waar zit in het traject want heb niet alles terug gelezen maar iedereen die bezig is heel veel succes en volhouden!!!

    Hier ook weinig te melden eigenlijk.
    Wel wat moe maar begin de kleine nu echt al te voelen (denk ik) en dat is mooi.
    (18 weken en 4 dagen onderweg). 20 weken echo staat gepland voor 3-10 dus dat blijft weer even spannend. Ook voor ons blijft het geslacht een verrassing!!
     
    Babsvdh vindt dit leuk.
  18. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Stiertje73 klinkt als een mooi aantal! Morgen nog 1 x prikken meid!

    @3112 Welkom! Wat lijkt me dat frustrerend als je de eerste keer snel zwanger raakt en nu al weer door alle cryo's van toen heen bent. Ik zie dat ze ook NK-cellen onderzoek gedaan hebben. Wat kwam er toen uit en wat hebben toen gedaan? Ik krijg binnen 1 wk de uitslag en ben al aan het denken wat we zullen gaan doen bij welke uitslag.
    Mtb het te vroeg starten met spuiten. In NL zeiden ze dat je beter te vroeg dan te laat kan starten. Ik las hier wel ergens dat iemand bewust op advies van DD pas op dg 3 moest starten om een betere opbrengst te krijgen. Ik duim ook voor positieve testen!!
     
  19. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Standaard begin je in DD op dag 3 met spuiten. Ik ben nu 1 dag eerder begonnen om hopelijk daardoor minder lege follikels te hebben dan de vorige keer. En soms begint iemand later om juist teveel opbrengst te vermijden.
     
    Juffie26 vindt dit leuk.
  20. 3112

    3112 Actief lid

    15 feb 2010
    217
    20
    18
    @Stiertje73 wat super dat het allemaal ingepland staat voor je! Heel veel succes de komende dagen, is toch altijd weer spannend he.

    @Animal2307 dank je wel. Ja het was best gek dat er geen positief resultaat uit een cryo is geweest. Dat was echt schakelen voor ons want inderdaad omdat de eerste keer gelijk raak was ging ik er heel stom vanuit dat we dit wel "even" gingen doen.
    Ik heb dit jaar een nk onderzoek gehad in Dd en daar kwam niks uit. Alles was goed, perfect zelf zei ze (ironisch) dus ik kan helaas niet zeggen wat je zou kunnen doen bij een bepaalde uitslag en jammer is dat je er ook haast niks over kan vinden op het net.
    Heb jij je menstruatie al gehad na het onderzoek?

    Ik ben vandaag voor de echo geweest en het zag er goed uit.
    Bij elkaar opgeteld lijken er rond de 14 follikels te zitten en allemaal rond 10-11 mm. Nu weer een echo ingepland voor vrijdag.
     

Deel Deze Pagina