ICSI/IVF vraag van een groentje, help!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gingerspice182, 16 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gingerspice182

    3 sep 2017
    12
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb vanochtend mijn laatste decapeptyl gezet na lange procedure en om middernacht ga ik de ovitrelle zetten, maandag punctie! Zo spannend! Ik heb nu alleen echt ontzettende menstruatiekramp, zo heb ik het tijdens het stimuleren nog niet gevoeld. Hetzelfde gevoel als of ik normaal ongesteld moet worden.

    Ik ben echt nog een groentje en heel onzeker, eerste keer ICSI, maar ben nu heel bang dat mn eisprong te vroeg komt, is dit mogelijk? Of kan dit ook een laatste eindspurt zijn die ik voel?
     
  2. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    190
    63
    Ik weet ook niet wat het is, maar ik had het mijn laatste ivf poging ook, tot 2 x toe flink menstruatiekramp. Ook paar dagen voor punctie. Heb paracetamol genomen. Het is verder allemaal goed gegaan, dus zeker geen eisprong. Daar hoef je niet over in te zitten hoor. De decapeptyl houdt dat echt wel tegen! Succes met de punctie, hopelijk heb je een goede oogst :).
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik had bij alle pogingen kramp. Hier hoorde het erbij.

    Veel succes!
     
  4. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik had ook heel veel kramp, had echt verwacht dat mijn eisprong toch al was geweest.

    Maar toch is alles goed gegaan!

    Succes maandag!
     
  5. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Succes!
    Ik heb het ook gehad. Ik heb decapeptyl gehad voor de punctie ipv pregnyl of ovitrelle. Zal misschien toch wel iets van laatste groeifase zijn of zo
     

Deel Deze Pagina