Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy wanneer was je begonnen met testen?
     
  2. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    14 dagen na punctie
     
  3. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    De 2 soort afscheiding had ik ook Meis!
     
  4. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa heel normaal die afscheiding... en zkr te wijden aan de utro...

    @Kimjoy dat je krampen hebt kan denk ik door je eierstokken komen maar ook de eerste weken van zwangerschap gaat je bm ook veranderen voor het groeien... heb zelf ook wat krampen etc gehad
     
  5. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Okee gelukkig! Dacht dat er iets niet helemaal goed ging! Maar ook dat na de terugplaatsing dat grlijk veranderde?..

    @Kimjoy doe je goed ik heb nu al testdwang meer om de spanning omdat t toch anders is dan een IUI.. Rn ik nu dr vab overtuig ben dat er een embryo is.. Tis nu kwestie van is die blijven delen en of innesteling gaat lukken of gelukt is!.. Heb wel beetjr licht krampjrd aan een kant.. Maar probeer me niet gek te maken.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  6. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa hier zelfs 15 dgn gewacht ;)
    Bedenk wel dat percentage van slagen na een icsi nog steeds naar 10 % is he... het innestellen kan dus wel veel uitmaken
     
  7. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @jufkrisje vreend! Ik heb t na gevraagd met de TP en ze zeiden dat onze kansen net zo zijn als kopprls zonder problemen.. En online zie ik 35%vaak naar voren komen maaar nog nooit 10% zelf ivf percentage niet en ivsi is juist succesvoller. Dus ik vraag me af hor je aan 10% komt .:eek::oops:
     
  8. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ben 1 woordje vergeten 10% extra... in ons zhuis was het percentage net iets hoger...29%-31% slagingspercentage... als je in nl in het zhuis zit kan je op de freya site (volgens mij heb ik het daar op gelezen) zelfs zien hoe hoog het percentage is in jullie zhuis...
     
  9. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    oooh ik schrok me dood wou net denken hoe het mogelijk is! hahaha ik zal eens ff gaan kijken op de freya site. Dankjewel:roflmao::p @jufkrisje
     
  10. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    ik zie het de cijfers van Zwolle is 29,8%. (ons zh werkt samen met UMC en Isala Zwolle) Ik kijk er naar uit!
     
  11. ilse1207

    ilse1207 Lid

    1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Kimjoy bij mij is t denk ik door de warmte geweest. Bloeduitslagen waren allemaal goed, dus geen bloedarmoede/ijzertekort

    @jufkrisje wij hebben t met de 12 weken bekend gemaakt. De echo een paar dagen ervoor was toen goed, dus we hebben er alle vertrouwen in.
    De 17e hebben we weer een gewone controle en horen dan voor t eerst t hartje, ook weer mooi dus
     
  12. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Goed om te horen Ilse! Fijn dat alles goed gaat!

    Spannend hè! Crmz?

    Mijn kleine meisje vraagt steeds wat er met mama is, ze weet wel dat mama naar de buikjesdokter gaat maar vandaag kwam de vraag: mama waarom moet je naar de buikjesdokter en wanneer gaat het dan weer beter met je?
    Lastig hoor!

    X
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  13. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy zeker spannend!!

    Aaachhh wat lieffff!! Superschattig..helaas moet alled een geheimpje blijven op het moment.
    Veel suc6 morgen kim:D
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  14. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Kimjoy herkenbaar... precies hetzelfde met onze oudste gehad (toen net 4 en een beetje) was zo leuk om haar reactie te zien toen we vertelde wat er in mama haar buik zat...
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  15. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Goedemorgen!! Ik ben al vroeg wakker op me vrije dag..wakker geeorden door krampen! Net menstruatie krampen en ik heb ze heel erg!..ff opgestaand ontbijt klaar genaakt voor man lief..paar tellen later voel ik vloeistof tussen me benen..kon niet zien wat dus ik rennen naar de wc ik dacht echt dat ik begon met menstrueren!? Maar nee hoor..gwn afscheiding.pff vind ik nou niet meer leuk me lichaam maakt me gek!! En heb een hekel aan krampen.. En ik heb ook gedroomd dat me test positief was! Maakt niet uit wat ik doe ik word van alle kanten bekogeld met de situatie..Bah
     
  16. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    @jufkrisje mijn meisje is 4,5 ruim dus is ook heel erg bezig met waarom heeft mijn vriendinnetje wel een zusje en ik niet! Dus kan niet wachten om haar reactie te zien! Wanneer hebben jullie het vertelt?

    @crmz
    Dit is heel herkenbaar hebbik ook last van gehad! Laat je niet gek maken meid! En houd je lichaam goed in de gaten!


    Hier ook onrustig geslapen, toch wel weer gespannen voor het ziekenhuis bezoekje! Maar goed! Ik ben nog steeds doodmoe, misselijk en niet lekker dus symptomen in overvloed! Hihi x
     
  17. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy al me symptomen lijken op jou symptomen voor de BFP!! Wie weet!:roflmao::D

    Succed bij Zh!!:thumup:
     
  18. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa alle symptomen kunnen alle kanten op...probeer je zinnen te verzetten...

    @Kimjoy wij hebben het na 8 wkn verteld aan onze dochter en familie... de 3e echo was toen goed, kan dat het mis ging was toen nog 2 %, en we wisten dat als het toen nog mis ging we de steun van familie echt hard nodig zouden hebben..
     
  19. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    @jufkrisje bedankt voor je reactie de meeste die ons naast staan weten het al weliswaar dat het heel pril is!

    Vandaag kloppend hartje gezien en het daarna ook op me werk verteld! Ik ben over het hele traject een open boek geweest dus wil hier ook zo open mogelijk over zijn! Uiteraard kan het nog mis gaan maar het essentiële moment van kloppend hartje hebben we nu gehad!

    Volgende week officiële termijn echo! Het is er trouwens toch maar 1 geworden! Daarna gaan we het denk ik aan ons kleine meisje vertellen ! Ik kan namelijk nu me kleren al niet meer aan! Hihi!
     
  20. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Leuke reacties op werk gehad @Kimjoy ??
     

Deel Deze Pagina