Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ja zeker iedereen was heel blij
     
  2. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Iedereen heeft zo mee geleefd das echt mooi om te zien
     
  3. Natassj

    Natassj Actief lid

    12 jan 2016
    334
    9
    18
    Wauw wat super nieuws kimjoy! Gefeliciteerd met jullie wondertje!

    Crzmdaa wanneer mag jij gaan testen?
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  4. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dank je natas, hoe is het met jou?

    En met de rest van de meiden
     
  5. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hier ondanks de nog wat gebroken nachten (onze jongen komt 1 keer s nachts dus mogen niet klagen) en daardoor de moeheid gaat het hier goed... Hier nu vakantie (wonen in het zuiden) dus de kokmende 6 wkn 2 kids thuis.... eens kijken hoe dat gaat zijn ;)
    En omdat onze jongen het zo goed doet gaan we toch nog een weekend weg in de vakantie... even onze oudste verwennen met een leuk weekend weg met zwembad, pretpark en leuke dingen doen :) en de jongste zal daar net zo zijn ritme mogen pakken als thuis...dus ook prima hopelijk;)
     
  6. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Have Fun
     
  7. Natassj

    Natassj Actief lid

    12 jan 2016
    334
    9
    18
    Met mij gaat het goed hoor! Weinig gekke kwaaltjes en dergelijke..
    Hoe voel jij je inmiddels kimjoy is het besef er al wel een beetje?

    Lekker zeg jufkrisje , Veel plezier & geniet er lekker van!
     
  8. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi natas,

    Besef nog biet echt! Het komt ook omdat ik nog steeds beroerd ben van de overstimulatie! Morgen de officiële eerste termijn echo! Dus spannend! Woensdag krijgen we de 1 e 3D echo ivm een onderzoek waaraan we mee doen!

    Ik wil het ook zo graag aan me dochter vertellen maar durf het niet zo goed omdat ik toch bang ben dat het nog mis gaat!

    Nou ja genoeg om over na te denken!

    X
     
  9. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
  10. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy haayy.. Met mij goed.. Heb nog niet getest..vrijdag officiële dag! Maar denk dat t niks is..heb geen symptomen helemaal niks..had vorige week dinsdag krampen.. En dan vanpchtend ook weer..dus drnk dat de duivels onw is..verder volle borsten..maar niks om te denken dat ik zwanger ben..helaas :(

    Maar ik zie dat alles aan jou kant top is! 1e termijn rcho spannnend..dan zie je de kleintje weer leuk hoor:D
     
  11. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Spannend meid! Ik ga toch duimen op een super test en ik had trouwens ook geen echte symptomen die zijn later gekomen! En daarbij had ik 14 dagen na punctie een heel licht streepje waarbij je het nauwelijks zag!

    Hier gaat de baby super goed helemaal op schema bijna 1 cm groot! Volgende week naar het andere ziekenhuis voor intake aangezien ik in de 2e lijn onder controle van het ziekenhuis blijf mag dus niet thuis bevallen! Morgen 1e 3D echo voor een onderzoek waaraan we mee doen! Dus weer even spieken! Gister het aan ons kleine meisje verteld en die is door het dolle heen!
     
  12. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy wat leuk!!!.. Nou ik hoop dat ik ook een licht streepje heb vrijdag! Zou echt door de dolle heen gaan!! Onder controle waarom dan? Sorryy voor vraagje maar weet niet wat dat allemaal inhoud met 2e lijn etc. Haha..en hoe oud is je dochtertje ?
     
  13. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hoi dames

    Wij gaan door naar de volgnde ronde.
    Kon me niet inhouden toch maar een testje gedaan maar die is OMOWIT zonder twijfel.:mad::(

    Ben zoooo boos op mezelf ik snap t totaal niet! Hoe ben ik instaat om NIET zwanger te worden!?.
    IK heb niks aan embryos als ze niet blijven plakken!!

    Ik ben vandaag vrij. maar goed ook want als ik vrijdag zou testen voor het werk. zou ik niet functioneren..dit is echt een klote gevoel..ik snap het niet.. Ik ben hartstikke gezond ..25Jaar..geen afwijkingen..finacieel instaat om kinderen te krijgen..maar het word gewoon NIET gegund!.. We zijn al 2.5 jaar bezig.. Ik weet dat er een paar zijn die veeeel langer bezig zijn! Dat besef ik wel en die hebben dezelfde vragen als mij.. Maar zit nu echt in een dip.. Ik denk dat ik depri aan het worden ben.. Met intake voor de icsi.. Kon ik janken van verdriet want heb nooit verwacht dat ik ook ooooit zo een traject in zou moeten en al helemaal niet met zo een jonge leeftijd! Voel net alsof ik gestraft word!.. Me beste vriendin is zwanger van de 3e heeft me net paar dagen terug geappt.maar die behoud ze geen eens want ze heeft er eentje van een paar maanden lopen..was vorig jaar ook al zwanger!!
    Ondertussn krijg ik geen eens tuurstreepje in me handen! Pfff. Ik zeg niet dat ik miskraam zou willen.. Maar dan is dat iig iets om te weten dat ik in staat ben om zwanger te worden. Ik had veel hoop in ICSI om dat t toch een stap anders is dan IUI. En toch zoveel ook van hier uit met de 1ste zwanger zijn geworden. Maar Helaas.

    Wij moeten maar door naar de 2e ronde vrees ik. Tis nog geen vrijdag maar lijkt me sterk dat tussen vandaag en vrijdag dat er een positief test uit kan komen.. Ben op 15dpo vandaag zou dan toch duidelijk genoeg moeten zijn lijkt me.

    Ik wacht vrijdag nog af en dan zh bellen om door te geven.. Stop dan ook meteen met utro want zie de nut er niet van..vieze smurry dingen!

    BAH!!:mad:
     
  14. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hè getsie wat ontzettend naar maar goed ik had ook pas een heel licht streepje 14 na punctie dus zegt nog niks! Geen bloed geeft nog steeds moed!

    Ik mag niet thuis bevallen omdat ik in 2014 een maag operatie gehad heb en daarom moet ik onder controle blijven bij gyn!
     
  15. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort

    Haay meid..okre snap t ja..dat is idd risico dan..

    Heb zelf vandaag de duivels..dus op naar de volgende ronde..naa de vakantie weer afspraak met zh om te kijken wat er nu gaat gebeuren..bah..
    Tis nou eenmaal zo..
     
  16. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Het getsie meid! Wat ontzettend jammer
     
  17. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Ja ik weet t.. Ik bloed wel amper..super raar ga strx even de xh bellen..heb namelijk aleen last vd krampen..maar bloed helemaalnniet de hoeveelheid wat ik normaal heb.
     
  18. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Heb je nog getest? Kan misschien nog innesteling zijn
     
  19. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Zolaat innestrling kan toch niet! ..
    Zh zelf weet ook niet wat t is..moet weekend even aankijken en anders weer maandag contact...

    Maar nee heb niet getest.
     
  20. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat balen @Crzmdaa en gek dat het zo anders is. Bij mij werd ik normaal gelijk heftig ongi en met de hormonen begon het wel gelijk rood maar niet heel heftig...misschien bij jou ook?
     

Deel Deze Pagina