Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Khad gister geen pijn..ging plassen en toen ik veegde zag ik rood.. Heb geen oud bloed idd.. Dus dat kan misschien aan de hormonen liggen? Alleen heb ik geen hotmonen mrrr gebruikt sinds voor de punctie..
     
  2. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa je hebt wel hormonen! De utro...en die kan ook voor ontregeling zorgen volgens mij
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  3. ilse1207

    ilse1207 Lid

    1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook in de paar dagen voor ik mocht testen. Zelfs nog een keer een paar dagen na de positieve test. Wanneer je zwanger bent is alles beter doorbloed waardoor je makkelijker kan bloeden.
    Mijn eerste testen waren ook maar heel licht. Uiteindelijk een digitale geprobeerd, misschien iets om nog te doen wanneer t niet doorzet? Succes!
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  4. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
  5. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ja ik ben ook benieuwd hoe het gaat?
     
  6. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier vandaag controle gehad en mini me doet het goed! Nog steeds zijn mijn eierstokken behoorlijk ergroot! Hoe is het met jullie?
     
  7. ilse1207

    ilse1207 Lid

    1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook benieuwd @Crzmdaa.

    Hier alles goed. Baby groeit goed en Mn buik ook☺️
    Soms nog moe, maar komt ook doordat ik gebroken nachten heb vanwege het plassen en niet lekker liggen.
     
  8. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Kimjoy hebben ze gezegd wanneer je eierstokken weer kleiner zullen worden?
    Maar fijn dat alles goed is met jullie mini!

    @ilse1207 dat wordt alleen maar erger met slapen
     
  9. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Vanaf 12 weken zou het beter worden omdat dan de placenta de functie van eierstokken overneemt! Dus dat hopen we dan maar! Hihi

    Dat slecht slapen is heel vervelend! Herken het wel! Snachts lig ik wakker en overdag kan ik mijn ogen niet open houden!
     
  10. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hay dames..zit in zuid Frankrijk! Vandaar gren reacties!.. T gaat okee met had tot de dag van gister nog last van roze afscheiding..maar heb zelf geen tsten meer gedaan..was op de zaterdag gaan bloeden en de zondag weet bijna niks en daarna alleen maar roze afscheiding..hrb me er bij neergelegd dat t niet gelukt is.

    Na de vakantie hebben we weer gesptek over hoe verder.. Dus ja..
     
  11. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik ben nieuw hier in de groep, wij zijn na een jaar proberen meteen gaan aankloppen in DD. Wij gaan voor een ICSI Ben benieuwd welke dames ook in DD een behandeling ondergaan, en wat de ervaringen zijn. Alle dames die uiteindelijk zwanger zijn momenteel, van harte gefeliciteerd!
     
  12. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
  13. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa fijne vakantie nog!

    @NieuwelingDD hier ook geen ervaring met dd. Wonen jullie zo dichtbij dat jullie die keuze daarvoor hebben gemaakt?? Meestal lees ik dat er hier in nl nog pogingen worden gedaan voor er naar dd wordt gegaan...
     
  14. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    @jufkrisje, Nee wij wonen niet dichtbij helaas. Maar vanwege succesverhalen van bekenden van ons, hebben wij de keuze gemaakt om direct in behandeling te gaan in DD. Het scheelt veel tijd en onderzoeken. De belangrijkste onderzoeken hebben we nu ook in DD gehad, onze eerste intake was in april en onze eerste TP zal over een paar weken plaatsvinden. Ik zie dat jij onlangs bent bevallen, gefeliciteerd! Was het een lang traject of viel het mee?
     
  15. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @NieuwelingDD knap dat jullie zo'n grote afstand gaan overbruggen... Zal wel pittig worden... maar alles voor een goed doel... zijn jullie allang bezig??

    Wij hebben bij de 1e geen problemen gehad en waren binnen 3 wkn zwanger... bij de 2e hebben we er bijna 3.5 jaar overgedaan... na 2 jaar in het ziekenhuis terecht gekomen (10 min hier vandaan dus mag niet klagrn) na 2 iui overgegaan op icsi en daar na 3 keer cyclussen hormonen een punctie en terugplaatsing gehad en daarvan zwanger geraakt..(dus eigenlijk de 1e icsi poginf)

    Hoe ist met de rest? @Crzmdaa al terug in nl? @Kimjoy @ilse1207 ook alles ok?
     
  16. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi ladies, hier vandaag bij de internist geweest! Ik heb in het verleden een operatie gehad waardoor ik nog steeds op controle ga! En ik heb een ernstig ijzer en vitamine b12 tekort en b1 en b6 ook te kort nu extra medicijnen en extra controles! Dus we zijn er druk mee!

    Hoe is het met de rest?
     
  17. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Haay dames! ..nog niet terug.. Zijn er nog..zijn pas donderdag weer in t land.

    Welkom nieuwelingDD..succes!
    Kimjoy..oke veel controles dus..

    Verder niks te mlden..zat alleen t denken wat voor vragen ik kan stellen bij gesprek..we hebben nog 5 cryos..en sta er niet op te wachten dat ze alleemaal weggrspoeld worden.. Dus vroeg me af of My misschien cryos langet laten gtoeien tot blastocytes.. Pff.. Zo een dramma allemaal heb eerlijk gezegd echt totaal geen zin in..
     
  18. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @Crzmdaa nog even genieten dan...inmiddels wel gestopt met de utro??? Maar na die 1e dag niet meer gevloeid??? Blijf het wel vreemd vinden...
    Logisch dat je geen zin/behoefte hebt aan al het mmm gedoe...
     
  19. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw


    @jufkrisje, Wij zijn ruim 2 jaar bezig, en uiteindelijk toch besloten om eens te kijken of we moeder natuur een handje kunnen helpen. In DD hebben ze geconstateerd dat mijn man maar 20% minder beweeglijk zaad heeft en de overige 80% onbruikbaar is. Hij is meteen gestopt met roken! Dus nu hopen op betere zaad bij de volgende controle. Bij mij een inwendige echo gedaan, alles zag er goed uit. Deze week begin ik met medicatie, en dan plannen voor een tp. Dit is helemaal nieuw voor mij, dus weet nog niet wat ik er allemaal van moet verwachten. Dit wordt onze eerste ICSI poging..
     
  20. NieuwelingDD

    NieuwelingDD Actief lid

    29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

Deel Deze Pagina