Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    @biepje80 wat een verdrietig nieuws! Gecondoleerd met jullie verlies!!!! En heel veel succes en sterkte voor de nabije toekomst
     
  2. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @biepje80 wat een verschrikkelijk bericht!! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie!!
     
  3. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @biepj omg wat een horror.. Pfff gecondoleerd en veel sterkte!!

    @Doom8 ach balen zeg nog een extra maand wachten !..

    Hoe is t met de rest vd dames??
    Met mij/ons gaat het goed.. 2jan de 20 weken echo..hopelijk alles goed met de kleine meid!
     
  4. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Blijf steeds aan he denken @biepje80 gaat het een beetje... :(?

    Hier weinig nieuws. Onze kanjertje is inmiddels al een kanjer geworden... doet het allemaal goed
     
  5. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @Crzmdaa hier ook alles goed hoor. Volgende week een uitgebreide 2d echo in 't Erasmus, ik heb me opengesteld voor wetenschappelijk onderzoek. Daarna krijgen we dan dmv een 3d compilatie te zien of alles ok is, tot zover. Ik ben heel benieuwd!

    En spannend... de 20 weken echo!!!!
     
    Crzmdaa en Kimjoy vinden dit leuk.
  6. Dionne1982

    Dionne1982 Actief lid

    28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Sorry dat ik inbreuk kom doen, maar ben sinds vandaag pas actief op dit forum.

    In het kort:
    Ik ben 6 december begonnen met spuiten van Decapeptyl en de 2e dag Gonal F erbij (flare up). Op 17 december heb ik een punctie gehad en 20 december 2017 een terug plaatsing van 1 embryo A kwaliteit (8-cellig). Zit momenteel dus in mijn 2e wachtweek. Vorige week vrijdag heb ik bericht gehad dat er nog 1 cryo verder is gaan ontwikkelen in de stoof en is daarna in de vriezer gezet.

    Ik heb zelf reuma en daardoor doen we verkort protocol omdat mijn hormonen aan de lage kant zijn. Wilde geen maand meer wachten dus uiteindelijk direct gestart (27 oktober intake gehad, 9 november evaluatie en 21 november uitleg medicatie). Als klap op de vuurpijl is het zaadkwaliteit van mijn partner ook niet al te best vandaar dat we ICSI hebben.

    Hoop op het forum in contact te komen met lotgenoten.

    Groeten
    Dionne
     
  7. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Successs dan !! Nog ffies..wnnr moet je testen??

    Wij vandaag 20wekenecho gehad alles goed met kleine meid! Konden alleen haar gezicht niet goed in beeld krijgen ze weigerde het gewoon! Haha van alles geprobeerd.. Dus volgende week dinsdag terug! Stiekem niet erg want kan dan gwn weer spieken! ❤.. Voor de rest was alles perfect !!
     
  8. Dionne1982

    Dionne1982 Actief lid

    28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw
    Ik kon het gisteren niet laten en getest. De test was positief. Moet donderdag opnieuw testen en de uitslag doorgeven aan het ziekenhuis. Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

    Gefeliciteerd! Jammer dat ze haar gezicht niet liet zien, maar volgende week een nieuwe poging. Lekker eigenwijs is ze al Toch altijd weer een opluchting dat alles erop en eraan zat.
     
  9. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @Crzmdaa wat fijn!! Heerlijk gevoel, lijkt mij, een goede 20 weken echo!!
    Wel jammer dat ze d'r gezichtje niet liet zien, maar inderdaad, als je dan volgende week terug mag. Ook wel weer leuk, toch..

    @Dionne1982 gefeliciteerd!! Supernieuws!! Heel blij voor jullie!!
    Hopelijk is de test donderdag nog steeds positief...
     
  10. Dionne1982

    Dionne1982 Actief lid

    28 dec 2017
    216
    123
    43
    Vrouw

    Dankjewel! Wij hopen het ook van harte. Fingers crossed.
    Zie dat jij inmiddels 13 wkn zwanger bent. Van harte gefeliciteerd. Voel je je goed?
     
  11. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gefeliciteerd meiden die goed nieuws hebben, hier inmiddels alweer de 31 weken gepasseerd en wat zal ik blij zijn als het ukkie er is! Begrijp me niet verkeerd ben super blij met deze zwangerschap maar ik heb alle complicaties in een behoorlijke vorm dus tel de dagen!!!
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  12. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort


    Bijnaaa !! Nog ffies!!

    Ik moet nog wel even..poehpoeh! Maar...alles voor de kleine meid.

    Hoe gaat het net iedereen???
    Bij mij en de kleine perfect..schipt alles bij elkaar en haar 20weken echo 2e poging was ook perfect! Ik wil nu nog een 3d echo inplannen om dr te kunnen bewonderen.. En dromen van hoe ze er uitziet..haha ..
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  13. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat fijn te horen dat het goed gaat! Ik ben aan het aftellen hoewel ik denk dat deze kleine man lekker blijft zitten tot 42 weken hihi
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  14. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hoe gaat het hier met iedereen
     
  15. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort

    Rustig zaterdag 3d ech dan ben ik 26 Weken.. Nog 14 te gaan poehpoeh..jin bent zowat op t eind! Hoe gaat t..nog geen seintjes??
     
  16. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier gaat het nog steeds niet lekker! Last van alles waar je last van kan hebben zeg maar Hihi! Maar goed als de kleine dan zachtjes beweegt denk ik het is het waard! Maar zal blij zijn als de kleine man er is! Op het moment veel harde buiken maar het zet niet door!
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  17. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Spannend kimjoy.... en wie weet.... misschien heb je dan nog de pech dat je ruim 40 weken zwanger gaat zijn...

    @Crzmdaa al weer over de helft... gaat ook al doortellen...:)

    Hier onze kleine grote man ook al weer 7.5 mnd... doet het super en groeit heel goed (draagt meestal maat 80 ) en ontwikkelt zich zo snel naar het dreumes wezentje dat het baby baby er wel af aan het gaan is...mssr ook dat heeft zijn charmes
     
    Kimjoy en Crzmdaa vinden dit leuk.
  18. Crzmdaa

    Crzmdaa Actief lid

    21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    yes dames!! Vandaag baby date!! Heb er zin in

    Hoeist met iedereen!!?
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  19. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier zit de kleine nog steeds Hihi! Hoe is het de rest
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  20. jufkrisje

    jufkrisje Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat goed kim....wel spannend nu of niet??? Ik ben 2 x overtijd gegaan en maakte me helemaal niets uit :)
    Maar nog te doen met klachten etc??

    En hoe gaat het met de rest??
     
    Crzmdaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina