Ideeen speeldingen tuin

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door spruitjes, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Hey. Wij hebben best een mooie japanse tuin (vind ik). Niet al te groot helaas.
    Ik ben best een tuin mens en wil dat het ook een tuin blijft, en niet alleen naar 1 groot speel paradijs. Op de foto zie je mn dochter stoepkrijten op een gemaakt bord tegen de schuur muur. Prima om lekker mee te spelen maar niet zo opvallend in de tuin. Ook hebben we een redelijk verstopte zandbak (maar wat een zooi !) En staat er een kleine glijbaan.

    Wat hebben jullie in de tuin? Ik zoek inspiratie. Liefst van die dingen die je makkelijk op kan bergen of kan 'verstoppen' in de tuin
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ik zat ook al te denken aan een trampoline in het gras. Maar dat zou dan een kleine ingegraven worden. Zonder net er omheen maar wel gras. Zou dat leuk zijn? Of kunnen ze eigenlijk niks met een kleine? De konijnen ren zou dan weg gaan die nu op het gras staat .

    (Zin in de lente! Dan komt de tuin met al zijn mooie kleuren weer tot leven !)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.139
    1.938
    113
    Een modderkeuken?
     
    Uuz vindt dit leuk.
  4. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.524
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb een hut gemaakt van gevlochten wilgentenen, met tafel en stoeltjes van boomstammetjes. Deze zomer schoot hij uit en zaten ze mooi in het groen :)
    Niet zo Japans alleen wilgetenen, zou het ook met bamboe kunnen?
     
    Uuz vindt dit leuk.
  5. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Niet super veel plek voor. En met de ikea speeltentje doet ze niet veel. Wel goed bedacht !
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  6. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik zie dat je een overkapping/pergola hebt? Daar een paar haken indraaien en een mandschommel ophangen! :) Wij hebben er zo eentje aan onze pergola en die zetten we gewoon tegen de muur in de schuur als we er even vanaf moeten. En zo'n grote mandschommel staat wel garant voor uren speelplezier.
     
    Uuz vindt dit leuk.
  7. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Das een konijnenverblijf. Zit gaas onder :)
    Haken in de schuur deur opening gaat ook niet. Is behoorlijk aan het rotten . Durven we niet aan
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Die plastic glijbaan misstaat enorm iets van hout of bamboo staat al veel leuker.
     
  9. Uuz

    Uuz VIP lid

    8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij gaan onze tuin opnieuw inrichten, ik wil iets met water (waterbaan op de grond of langs de muur), een knikkertegel, een speelhuisje en een schommel. En de moestuinbak is ook erg leuk voor dl, om zelf dingetjes in te zetten.
     

Deel Deze Pagina