Zooo géén zin in de intocht van Sinterklaas!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Want hier bij ons is het altijd stervens druk wanneer hij in Heusden aankomt! De volwassen mensen staan als een stel kleine jong te dramme, die pietjes lopen maar halve bak door de menigte heen.. vorig jaar hadden we een klein glimpje van zwarte piet mee kunnen pakken en ben toen maar gegaan! De volwassenen waren zo aan t drammen dat ik bekant tot 4x toe er een in de buggy had liggen onderhand! Kijk er zooooo naar uit... NOT!! Haha moest t ff kwijt!!
     
  2. Fleuri

    Fleuri Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Baal je nu van de mensen die wel op tijd zijn en dus een uur van te voren wachten op de Goedheiligman?

    In Arnhem is het ook altijd druk.
    Ik zorg dat ik gewoon vroeg ben en uiteraard blijf ik bij mijn kids staan.
     
  3. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Baal van volwassenen mensen die kindjes onderhand wegduwen om zelf n handje pepernoten te krijgen. Is zelfs al n X gebeurd dat door t gedram van grote een kindje in het water was gevallen.
     
  4. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier ook geen zin, dus we gaan ook niet. Gewoon tv aan. Of niet.
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja ik zie er ook elk jaar tegenop

    Ik heb dus besloten de aankomst gewoon op tv te zien en de week daarna de stad in te gaan
     
  6. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Dan ga je niet ;)
     
  7. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Ik krijg het al benauwd bij alleen al de gedachte aan aaaaaalllll die mensen en aangezien mijn dochter en zoontje er toch nog niet zo mee bezig zijn kijken wij de intocht gewoon op tv. Zolang ik het nog zo kan oplossen doe ik dat lekker ook.
     
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Gelukkig wonen wij in een klein dorp, met rond de 50 kinderen. Genoeg pieten aanwezig en Sinterklaas heeft voor elk kind tijd en een kadootje.
    Even buiten wachten op zijn aparte aankomst en dan lekker naar binnen in het Dorpshuis. Daar wordt ook nog een leuke show opgevoerd en spelletjes met de grote kinderen gedaan. De allerkleinste zijn dan met ouders bij Sinterklaas. In een rustige ruimte, het is al spannend genoeg..
    Ideaal!
     
  9. Fleuri

    Fleuri Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me goed voorstellen ja.
    Nu snap ik ook dat je hier niet naar uitkijkt. Dacht dat het metname om de drukte ging
     
  10. knap

    knap Niet meer actief

    Het idd ook niet mijn hobby. maar ja. ik ga toch.
     
  11. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    Hier loopt sint met 135 pieten van 12.30-17.30 rond oo verschillende plekken in de stad met diverse stop punten die varieren van praatje met de burgermeester tot op het podium waar kinderen een tekening kunnen geven, dus hier volop kansen buiten de grote drukte om ;). Dus wij verheugen ons er al op :D.
     
  12. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik verheug me er juist al weken op, maar volgens mij gaat het er hier een stuk gemoedelijker aan toe dan bij jullie. Lijkt me vervelend zeg, een intocht is juist zo leuk voor de kinderen.
     
  13. chantal26

    chantal26 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hier is het allemaal super goed geregeld, de Sint en pieten komen in het dorpshuis aan, daarna doen ze wat entertainen, en dan mag iedereen hun kadootje ophalen.
    Een nadeel is dat je heel lang in de rij moet staan om een kadootje op te halen. Vorig jaar kregen ze zwarte kwartet
     
  14. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Niet de mogelijkheid om naar een kleinere intocht te gaan dan? Hier is ook nooit zo heel druk. Rond de 100 kinderen.
     
  15. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zie het probleem niet, dan kijk je toch op televisie? Bij AH ligt nu pepernotenmix, bak in de ochtend gezellig samen pepernoten. De ochtend gaat dan sneller voorbij (spanning, drukke kinderen?)
     
  16. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier is het ook altijd zo druk met sint en mag je hopen dat je hem kan zien want de volwassenen staan voorop helaas vorig jaar wel geweest partner moest dochter op de nek hebben anders kon ze niets zien en dat gaat ook pijn en zwaar worden dus wij gaan er niet heen
     
  17. Mamaatje81

    Mamaatje81 Fanatiek lid

    29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ga niet hoor, ben ook geen liefhebber. Wij zetten lekker de intocht aan op TV met warme choco en pepernoten. Stuk rustiger, warmer en gezelliger :D Dat gedring, geduw en geschreeuw bahhhh mij niet gezien al kreeg ik er geld voor :)
     
  18. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dit dus..
     
  19. Gism0w

    Gism0w Bekend lid

    15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hier is het ook altijd een drukte van jewelster in ons kleine haventje. De mensen komen hier ook vanuit omliggende dorpen en zelf is het al een groot dorp. Wij gaan het gewoon op de tv kijken en dan gaan we wel wat later naar het centrum toe. Dan zullen ze er wat meer van mee krijgen. Ik ga niet met de buggy/wandelwagen tussen de menigte staan. Vorig jaar hebben we een !!uur!! nodig gehad om de menigte weer te kunnen verlaten!
     
  20. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    882
    113
    Hier is zoon nog iets te klein maar wij kijken zaterdag op tv en toevallig is het al jaren zo dat Sint de dag erna op mijn werk komt voor de kindjes van personeel. Zo doen we het dus dit jaar en hopelijk ook komende jaren als hij er nog meer weet van heeft..
     

Deel Deze Pagina