Iemand ervaring met zwembad kruidvat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Uh.. Het wordt deze week toch nog slecht? (veel regen?)

    Ik vond hem op zicht niet slecht, Gewoon stevig.
     
  2. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    Niks mis mee heb die al 2 jaar gehad en bevalt hier prima
     
  3. Nou woensdag wordt prachtig!! Dus dan wil ik hem sowieso hebben staan:D
     
  4. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    hier ook bevald prima maar ook dit zwembad kan niet tegen kattenpootjes.. dammnnn:D
     
  5. singa

    singa Niet meer actief

    Ik heb hem dit jaar ook gekocht maar nog niet op gehad. Ik heb hem al wel uit de doos gehaald en hij is echt lekker groot. Mijn vriend was bang dat het niet zo makkelijk in de tuin paste maar dat is geen probleem gelukkig.
     
  6. Sannebc

    Sannebc Niet meer actief

    Hier ook gehad en nooit problemen mee gehad.
    'k Vond het altijd alleen erg veel werk om hem met een hand/voetpomp op te pompen. Je hebt ook eerder kans dat hij lek gaat.
    Ik heb nu gekozen voor een zwembad met alleen een opblaasbare rand, scheelt een hoop gedoe met pompen en leeg laten lopen. (zijn bij van Cranenbroek voor 2 tientjes)
     
  7. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ff op KNMI gekeken en inderdaad! Joepie!
     
  8. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.885
    13.047
    113
    Vrouw
    Heb hem een jaar of 2 geleden gehad. Een rotwerk om op te pompen en het duurt lang eer hij vol is maar dat krijg je bij zo'n groot bad. ;)
    Zoals al eerder genoemd kon hij helaas niet tegen kattenpootjes, maar heb er toch een hele zomer plezier van gehad!
     
  9. Juleah

    Juleah Actief lid

    17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Heb 'm in 2010 gekocht, was het snikheet! Ik heb m toen voor onszelf gekocht, precies dezelfde ook bij het Kruidvat en deze zomer weer opgezet. Staat nu een week en hij is echt prima! Kun je als volwassene heerlijk bij in zitten, ruimte genoeg!
     
  10. Wij kopen 'm elk jaar :D Zijn prima zwembaden!
     
  11. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij hebben die ook gehad! Prima bad... En hier kon die niet tegen hondenpootjes... :(
     
  12. Pluutje

    Pluutje Fanatiek lid

    3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gaan ook de duimen omhoog: prima bad! Stevig en voor de prijs heb je echt een bad waar je deze 'zomer' wel mee door komt.

    Hij heeft bij ons zelfs de nagels van poes overleeft die een slokje badwater prefereerde boven d'r eigen waterbak.

    Wij hebben nog kleine kindjes, dus wij hadden alleen de bovenste ring opgeblazen, zodat ze makkelijk in en uit konden klauteren... Niet stuk te krijgen.

    Ik zou alleen wel zo'n passende afdekhoes er bij kopen (4,99), want bij ieder zomerdipje je bad helemaal leeg laten lopen en weer opnieuw opblazen... ;)
     
  13. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Ik heb hem ook gehad, alleen ging de inkt heel erg uitlopen? Hij was eerst paars maar de rand werd na enkele weken bijna helemaal wit. Dus heb ik hem in de afvalbak gedaan. Koop volgend jaar wel een nieuwe..
     

Deel Deze Pagina