ik bejaard?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    o ja............. kijk ook GTST, al jaren (zeg maar sinds mensenheugenis)
    ooowww........... wat ouderwets :confused:
    (kan niet wachten tot maandag :) )

    heb nu echt een trauma hoor! :cry:
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Hier ook een bejaarde! en dat op mijn 24e al, het moet ook niet gekker worden he. Dat dressoir van je is echt mooi. En atwt is echt mijn favoriete serie, samen met grey's anatomy, maar dat zijn momenteel herhalingen.
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    :) ik vond het ook echt een domme opmerking van dat mens.en als je dan kijkt hoeveel mensen dan ook "bejaard" zijn
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou zo'n soort dressoir heb ik ook ...heb alleen wel witte muren ...haha

    mijn muziek ? ik weet niet of ze tiesto draaien in het bejaardentehuis ? of top 40 ...of madonna ?
    anders krijg ik waarschijnlijk wel aanpassingsproblemen ...mmhh nou ja daar bestaat vast wel een integratiecursus voor hihi
     
  5. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    welk dresior heb je?
     
  6. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hiero nog een bejaarde.....

    GReys anatomie is een van mijn favo series. Ik volg het niet heel trouw maar als he tlukt kijk ik ook ATWT.

    Mijn idee van een leuke avond is lekker koken voor een stel vrienden terwijl de kids plezier maken. En als de kids slapen klaverjassen :oops: onder het genot van een paar flessen wijn, voor de mannen lekker speciaal biertjes, met een toastje en wat lekkers.

    Verders hebben wij volgens mij een gezellig knus huisje.

    En wat betereft muziek vind je hier alles van Led Zeppelin tot Tori Amos, Maria Mena en Nick&Simon :) :) :)

    Ben echt heul heul bejaard :) :)
    And proud of it!
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    een vuurhouten ...geen witte hoor ....
     
  8. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Iemand die een ander ZO afkat heeft vaak zelf een probleem. Ik zou er absoluut niet mee zitten. Het zegt dus meer over haar dan over jou !
     
  9. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Hmm, als jij bejaard bent dan ben ik echt stokoud :) Ik ga echt nooit uit naar cafe's oid, vind een leuke avond met vrienden of bios veel leuker. Vind het heerlijk om lekker te lezen, hou niet zo van de nieuwere muziek (wel heel erg van bon jovi en santana) en mijn inrichting is ook niet bepaald hip (wat waarschijnlijk ook nog een erg bejaard woord is :) ).

    Zoals dushi al zegt: zij heeft een probleem!
     
  10. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @blusvrouw

    ik vind ze leuk hoor :)


    maar ik ben ook erg bejaard dan... maar ik denk dat er een verschil is van bejaard of burgelijk...

    mjah dan nog ben ik beide... ik luister naar echt van alles ligt eraan hoe ik me voel etc...

    ach ik vind het niet zo erg om dan bejaard te wezen... ik zit toch liever thuis op de bank filmpje te kijken dan dat ik in een kroeg hang waar toch iedereen naar een aantal uren dronken zijn etc....
     
  11. kus26

    kus26 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Een bankstel van Ikea is bejaard? Mijn hele huis bestaat zo'n beetje uit Ikea...ojee...hoe oud moet ik dan wel niet zijn.
     
  12. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ja dat snap ik ook nog steeds niet hoor! over dat uitgaan ik ga niet naar de kroeg omdat ik het niet gezellig vind je kunt mekaar niet een verstaan en dan ook nog eens 1.70 te betalen voor een glas cola daat haal ik 2 1.5liter flessen coca cola voor dan kan ik toch beter gewoon lekker thuis zitten met een man of 8 taostje en knabbels erbij klaar.
    ik ga van het geld wat ik dus niet uit geef in een kroeg liever 2 keer per maand uit etensoms ook nog wel eens 1 keer in de week.dat vind ik veel gezelliger
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja hoor, Elmo'tje is ook bejaard :-D
     
  14. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Dan ben ik wel heel erg overjarig...........
    .....mijn leven begint nu ...(dan kan je wel raden hoe oud ik ben, of jong, want ik voel me niet oud, maar oke)....
    Zit ook graag thuis, ben ook geen uitgaanstype, ook nooit geweest.
    Luister ook graag naar muziek van Elvis, Jordanaires..
    Ben vroeger zelfs nog wel eens naar fandagen van Elvis geweest, naar de vriendenclub in belgie.
    Verzamelde al zijn cd's, postzegels e.d.
    Muziek van Jan Smit, Nick en Simon vind ik ook leuk....
    Clouseau was ook mijn favoriet vroeger....
    Had ook nog een postzegelverzameling, en spaarde sigarenbandjes..

    Nou als ik het allemaal zo hoor, zal ik vast maar een rollator, en een plekje in een bejaardentehuis gaan reserveren :)

    Groetjes
    Yvonne
     
  15. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hier nog een hoogbejaarde van 25. Ik heb blank eiken meubels, ik ga bijna nooit meer uit. En ik luister graag naar Creedence Clearwater Revival, dat is pas oud he?
     
  16. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ben ook heel bejaard hoor.
    Vorige week hebben we een vouwwagen gekocht.
    En mijn zaterdag uitje is niet samen naar de kroeg, maar gezellig samen naar de supermarkt. :) .

    En mijn hobby is ehhh.... wandelen 8) .
    Lekker laten kletsen joh.
     
  17. Agatha

    Agatha Fanatiek lid

    16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Soms kom ik op dit forum moeders van een jaar of 22-23 tegen met 3 kinderen. Dan voel ik me dus bejaard op mijn 36e met mijn eerste baby.
     
  18. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Hier ook twee bejaarden. Een 'hip' huis vind ik niet echt belangrijk... 's avonds lekker kaarsjes aan, biertje erbij, benen op tafel en lekker cd's luisteren of foute tv kijken. Heerlijk!

    Uitgaan doen we nog heel soms, sinds ik zwanger werd en Lena kwam was ik of te moe, of geen zin, geen puf, geen tijd. Vooral het laatste nu.

    @ Lientje, Creedence Clearwater Revival is wel cool! Wij hebben de Tour of Duty cd's in de auto, lekker hoor :D

    Dan maar bejaard maar ik hoef echt niet de laatste interieurtrends :-s, in een foute discotheek te staan, met bezopen figuren in een kroeg te hangen of een 'interessante' hobbie te hebben.
     
  19. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook zo'n bejaarde van 20 :)
    al word ik een burgertrutje genoemd haha!
    ik ben al vanaf mijn 17e niet meer van het uitgaan!
    nee hoor geef mij maar lekker een colatje onder het journaal ;)
    en inderdaad, de zaterdag is the big boodschappen dag :D
    ach ik ben er eigenlijk alleen maar trots op dat ik en mijn manneke het voor elkaar hebben gekregen om samen in een huisje te wonen op jonge leeftijd terwijl al mijn (vroegere) vriendinnen nog steeds om 7 uur sochtend's laveloos thuis te komen, wat ik overigens ook voor hun fijn vind dat zij dat nog lekker doen! alleen beetje jammer dat ze nooit meer iets van zich laten horen :rolleyes:
    al denk ik soms wel van..oooh had ik ook nog maar dat onbezorgde leventje zonder al die vaste lasten haha!

    mijn meubels komen trouwens ook van ikea :D die zijn de kleur uh...geen idee..heel licht houtkleurig ..Beuken dus :D (ff opgezocht ;) ) eigenlijk alles van het naampje "lack" zoals hieronder

    [​IMG]

    en de bank is heel strak en heel donkerbruin..

    of het ouderwets is..geen idee hahaha als wij het maar mooi vinden ;)


    Groetjes een hele blije tevreden bejaarde springmuis :)
     
  20. Miranda71

    Miranda71 Lid

    23 aug 2008
    29
    0
    0
    Huisvrouw
    Brunssum
    Tja dan ben ik zeker overbejaard dan met mijn 37 jaar......

    Jouw muziek smaak past in die van mij.....
    Ik ben ook liever thuis dan dat ik op stap ga.....
    ATWT is mijn favo soap!
    En ja meubels..... met de kerst komen er nieuwe en de kleur in huis is nu wit met blauw......

    Dus ja laat die rolator maar komen hihihihi
     

Deel Deze Pagina