Ik ben een h(orm)eks!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eva2011, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Mijn man maakt er een spelletje van om mij op de kast te jagen. Hij vindt het allemaal best grappig.

    ... :mad:
     
    qwerty123, chicca en Eva2011 vinden dit leuk.
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Sorry schoot even in de lach :p

    Mijn vriend is volgende week van huis. Moet eerlijk bekennen dat ik daar enorm veel zin in heb!
     
    chicca vindt dit leuk.
  3. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Vandaag vriend weggebracht naar zijn werk. de kindjes vinden het niet leuk natuurlijk maar ondertussen zijn ze er redelijk aan gewend. dochter is een draakje op het moment en ik tel 100 x tot 10 maar soms.... ze zit enorm in de papa-fase dus ik ben bang dat het een zware week gaat worden. gelukkig hebben we de peuterochtenden nog :)

    vanmorgen geniet ik dus van de stilte in huis, hoewel de droger irritant aan het piepen is. die krijgt zometeen een dreun.


    oeh, en ik kon altijd zo genieten van de vogeltjes in het voorjaar, maar man man wat zijn die beesten vandaag irritant aan het fluiten!


    adem in, adem uit... ik dans vrolijk verder op mijn wolkje... dat er dan af en toe een bliksemschicht uit komt, dat nemen we dan maar op de koop toe.
     
    Babs77 en chicca vinden dit leuk.
  4. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    agh jee wat ben ik aan het genieten van jullie verhalen/ergernissen hier!! dacht dat het aan mij lag.... heb zaterdag op zondag mijn man het bed uitgestuurd, omdat hij lag te snurken en ik daardoor niet kon slapen en gister dus niks kon hebben.
     
    qwerty123 en Eva2011 vinden dit leuk.
  5. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Elleboog of knietje werkt hier meestal wel. En als hij dan wakker schrikt net doen alsof je slaapt. Die van mij staat wanneer ik mazzel hebben op daarna ;)
    (Wegsturen helpt niet, "ga zelf maar op de bank liggen" :( )
     
  6. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ben ik 2 uur mee bezig geweest met knietjes en elleboogjes goed wakker maken en stampend naar het toilet. Niks hielp dus toen er maar uit gestuurd!!! Moet ook zeggen hij was bij vrienden geweest en lekker drankje op dat bevorderd het snurken wel :mad::confused:
     
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Oh ja, alcohol verdubbelt het snurken. Vind het knap dat je hem er uit kan sturen hoor! Mijn vent pikt dat niet. Die stoort zich niet aan zichzelf.

    Onze dochter slaapt nog bij ons op de kamer dus als ik dan stampvoetend eruit loop wordt zij wakker. Ik ga regelmatig uit protest op de bank liggen maar dat doet vriend niks helaas. Komt ie sochtends beneden en zegt alleen "goedemorgen"
    :evil:
     
  8. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Woehahahha en ik maar denken dat ik de enige man op aarde had die zn nest niet verlaat voor zn lieftallig (nu zelfs zwangere) vrouw.
    En maar snurken!!
    Nu nog een logeerbed, waar ik heel vaak heen loop. Maar dat wordt straks de babykamer, waar moet ik dan heen :(:(
     
  9. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Oh wat herkenbaar allemaal! Haha
    Het is bij mij niet van de zwangerschapshormonen, maar als ik weer ongesteld ben geworden zijn we eerst samen verdrietig en dan vind ik mijn mannetje heel lief ♥ Tot dat bij mij de hormonenboosheid er in slaat, dan kan die niks meer goed doen en heb ik later weer spijt haha. Hij is er inmiddels aan gewend :D
     
  10. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Overdag val ik wel mee.
    Maar mn man moet een blauwe rug en benen hebbn van alle trappen en knietjes die hij heeft gehad.
    Erger me suf als hij ligt te snurken en kan er echt pissig om worden als hij op zn rug ligt.
    Hij gaat echt zn bed niet uit voor mij en ik niet voor hem, dus dan maar blauwe benen :roflmao:
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  11. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Als mijn man verkouden is of niet fit is, slaapt hij op de logeerkamer zodat ik niet wakker blijf van het gesnurk. Zeker nu.

    Totdat hij denkt dat hij er geen last van gaat krijgen.

    Dan gaat ie op zijn rug liggen.

    En met een kudde olifanten krijg je hem nog niet wakker.



    Dus dat.
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Toen ik net na eisprong zat kreeg ik last van ischias, en manlief werd "ineens" ziek .kuch kuch hoest proest... Heb me ingehouden maar man man wat had ik zin om te brullen "stel je potverdorie niet aan met je valse kuchje, ik kan niet eens lopen!"
    Heel vaak tot 100 geteld die week. Waarom weet ik eigenlijk niet, normaal had ik er al lang wat van gezegd..

    Ik ben nu gelukkig wel weer wat directer.
     
  13. Mika90

    Mika90 Actief lid

    1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ik herken jullie ook hoor dames, door de schommeling van hormonen schommelt mijn humeur (niet altijd even) gezellig mee...;)
    Heb van het weekend ook al mijn excuses aan mijn vriend aangeboden toen ik eerst heel boos op hem werd om vervolgens in huilen uit te barsten omdat ik niet wilde dat hij boos was op mij.. :rolleyes:
    En willekeurige mensen op straat moeten niet vervelend doen, die kunnen echt de volle laag verwachten...
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  14. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Poeh normaal mopper ik wel eens wat op mijn zoon die momenteel nogal hardleers is (mijn regels tellen niet, het is ikke ikke ikke)

    Vanmorgen op de fiets alleen maar geroepen: "niet zo dicht langs de rand fietsen" ! En daar lag hij al weer in de berm na een windvlaag, mopper de mopper.
    "Voorrrrrrr je kijken! Vóórrrrrrr je!!"
    "Niet middenop verdorie" slingert de halve weg over. Fietst eind vooruit "wachten jongen!"
    Zucht
    Word doodmoe van mezelf

    Op de terugweg besloten om ondanks mijn frustraties ook hem te prijzen voor wat wel goed ging, dus er af en toe ook een "goed zo jongen" uitgeperst... Met moeite. Dat wel, maar het is totaal niet eerlijk dat hij nu papa weg is de volle laag krijgt. Besef ik me heel goed, dus loop nu even op m'n tenen...


    Nog drie dagen zonder vriend...
     
  15. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oh hier nog z’n hormonster... kan echt weinig hebben of ik ontplof :confused: en daar komt bij dat mijn zwangerschap door niemand in mijn omgeving geaccepteerd wordt om mijn vriend en ik nog maar net samen zijn.. hebben allebei al kids maar doen nog slimmer of ik 15 jaar ben i.p.v. 30 jaar en 42 jaar :confused: dus de hele dagen de opmerking laat het weghalen, stomste wat kan gebeuren... hoe kan je zo dom zijn.... etc etc ben het wel niet zooo zat en mijn hormonen werken dus niet mee daarin
     
  16. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Oordoppen in en alles blokkeren online wat je kunt blokkeren.
    App op telefoon waarmee je bepaalde nummers automatisch naar de voicemail doorverwijst zodat je er ook niet meer mee geconfronteerd wordt.
    Wat hebben zij nou over jouw buik te zeggen? Wat een onzin. Als jij en je vriend er maar blij mee zijn, het gaat om jullie gezin hoor!

    En even lekker ongeneerd mensen de waarheid vertellen lucht op hahahahaha
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  17. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja haha doe mijn best en ben inderdaad nu erg duidelijk naar mijn omgeving... geen gezeik en gezeur meer get over iT allemaal hij of zij zit er en gaat ook zeker komen...

    Maar oh die hormonen:roflmao: wat ben ik een heks zo af en toe :confused: en gelukkig is mijn vriend zoo lief dan en doet precies het goede zodat ik niet eens boos of geïrriteerd kan doen:$ dus kom ik weer gauw uit die bui:rolleyes:
     
  18. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hier ook een heks haha , oh wat Vrezelijk zeg , herken mijzelf soms even niet meer !
    Mijn hormonen nemen de overhand :(
     
  19. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Best een leuk topic vol humor dit :)
    Ik ben ook een dikke vieze vette feeks :)
    Ik kon al soms scherp uit de hoek komen,,, maar nu jackpot ;)
    Hoop dat het over gaat anders heeft manlief nog een paar zware maanden te gaan.
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  20. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Het gaat over. Ik heb nu de hele dag een ochtendhumeur ;)
    Maar uit ervaring weet ik, het gaat over :p
     

Deel Deze Pagina