Ik denk echt dat ik onverwachts zwanger ben..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sproettie, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames!
    Wij hebben twee kindjes van 6&4 jaar en ik gebruik sinds een jaar geen hormonen meer voor anticonceptie. We doen het dus puur met condooms.. en dat is wel goed opletten geblazen.

    Ik ben 21 juni ongesteld geworden en dat heeft 3 dagen geduurd. Op 26 juni kwam mijn man thuis na een werkklus van 8 dagen.. je begrijpt we zijn toen niet echt voorzichtig geweest.
    Nu was ik net ongesteld geworden, dus ging er ergens vanuit dat het op zich mee kon vallen. (naïef natuurlijk).

    Ik heb er geen aandacht meer aan besteed want we zijn niet bezig om zwanger te worden.
    Nu heb ik afgelopen zondag ineens erg veel gehuild.. niets voor mij.. ik dacht vanwege de vermoeidheid.
    Maar gister had ik ineens roze afscheiding.. en dat heb ik alleen gehad bij mijn beide zwangerschappen innesteling..

    Nu hou ik me niet echt bezig met mijn cyclus en de duur ervan maar weet wel dat ik ongeveer een cyclus van 25 dagen heb en altijd een vroege eisprong zeg maar rond 10 dagen.

    Nou zijn we er niet mee bezig maar welkom is het wel!

    Ik ben eigenlijk een beetje uit.. wanneer zou ik echt kunnen testen? Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig en heb vandaag maar even getest.. hieruit kwam een negatieve test.

    Of ik ben te vroeg en ik word gewoon ongesteld.. al zegt mijn lichaam van niet..

    Benieuwd naar jullie mening.
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Tja, dat is natuurlijk koffie dik kijken, het kan, maar het kan ook niet.

    Dat je emotioneel was zal er zeer waarschijnlijk niets mee te maken hebben. Immers, als er al heel veel gebeurt in je lichaam qua hormonen dan zou je ook positief moeten testen.

    Als je cyclus normaal 25 dagen is dan ben je nu nog wel te vroeg. Dit weekend zou ik dan pas weer een test doen.
     
  3. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja ik snap dat de symptomen alles kunnen zeggen, alleen een tussentijdse bloeding is bij mij 2x geweest toen ik zwanger bleek..
     
  4. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Hoop voor je dat dan nu weer positief is :thumup::)
     
  5. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    En? Hoe is het nu?
     

Deel Deze Pagina