bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 5 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Gisteren had ik mijn eisprong, maar ik verloor een beetje licht rood bloed en vadaag ook nog. Is dit normaal? Gisterenavond had ik redelijk veel steken in mijn borsten en mijn buik doet ook weer raar. Zou ik eens bij een dokter moeten gaan of is dat normaal? Ik voel me zo bezorgd sinds dat vruchtje spontaan afgebroken is! Sorry dat ik zo zaag! Hoop dat ik jullie niet lastig val daarmee, anders moeten jullie het mij maar zeggen, he!
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik kan je niet helpen
    maar je kan altijd je dokter bellen en vragen hoor daar zijn ze voor
    en je valt ons echt niet lastig hoor
    snap best dat je bezorgt bent
     
  3. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Al zaag je heel de dag, daar zijn wij toch voor. Ook ik kan je helaas niet helpen, misschien is het verstandig om de dokter te bellen, waarschijnlijk kan die je meer vertellen. XXX Didi
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk ook dat het vestandig is om de dokter te bellen
    dan weet je in ieder geval iets meer.
    en ben je zelf misschien ook wat meer gerust gesteld.

    liefs jolanda
     
  5. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Maar ik vind het zo raar om naar de dokter te gaan. Ik ben nog niet eens zwanger!! Ik ben er al enkele keren geweest voor een bloedtest en dan eens voor mijn vruchtje. Die zal ook denken: is ze daar weer? Ik zou 't liefst wachten totdat ik een test heb gedaan, omdat mijn vorige niet normaal waren. Weinig bloedverlies, meestal bruinachtig en ze hebben heel lang geduurd twijfel ik nu ook, zou ik kunnen zwanger zijn ook al heb ik ze gekregen of kan dat dat je de eerste maand je nog eens hebt? Maar waarom heb ik dan die verschijnselen; voel me soms misselijk, niet alleen 's morgens maar de hele dag met perioden, steken in mijn borsten,... Maar nu verlies ik weer licht rood bloed en heel weinig! Ik snap er niets meer van. Zou ik nu al eens een testje doen voor de zekerheid of zou ik beter wachten totdat ik mijn volgende ongesteldheid moet krijgen?
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Een test heeft totaal geen zin. De test is nog veel te vroeg, je kunt er in ieder geval geen zwangerschap van aflezen. Het kan ook een soort ontwenning van je lichaam zijn. Dat nog met dat vruchtje te maken heeft.
     
  7. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Je lichaam en ook je baarmoeder moeten misschien toch nog wat samentrekken. Hoelang geleden was het gebeurd Bianca?
     
  8. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    het is twee a drie weken geleden dat ik het te weten ben gekomen. Maar dan was mijn lichaam zich aan het samentrekken terug! daarom wist de dokter dat er een vruchtje gewwest was. Dus dat is al gebeurd! Het moet dus iets anders zijn,he. Daarom dat ikdenk dat ik ofwel zwanger ben ofwel da er terug iets mis is. Je lichaam is eigelijk toch iets raar,he?
    Veel liefs
     
  9. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    he ik zou gewoon de dokter bellen meid meschien kan hij je uit de onzekerheid halen
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vind ik ook!! een goede dokter denk heus niet, daar heb je haar weer!!
    Ik heb al gezocht voor je maar kon niks vinden over bloeden bij je eisprong.

    gewoon je dokter bellen!! Dan zijn Forum's orders ipv Dokter's orders! :) :) :) :)
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Daar zijn dokters voor hor! Het is logisch dat je je zorgen maakt.Ik zou ook gewoon bellen, het gaat om jou. Ik wens je veel sterkte, hopelijk heb je snel zekerheid. Liefs jenny
     
  12. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Jullie zijn echt super!! Wat zou ik toch doen zonder jullie? Ik ga maandag bellen naar de dokter want nu is het al veel te laat. Ik hoop dat er niets ernstig aan de hand is. Positief nieuws is altijd welkom,he!! Maar jullie denken dus toch dat ik niet zwanger zal zijn,he? Ondanks al mijn kwaaltjes?
    Veel liefs en bedankt dat jullie er zijn!
    Bianca
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik weet het niet, maar ik hoop het voor je! Liefs Jenny
     
  14. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Bianca,

    Dat heb ik ook in mijn eerste cyclus gehad nadat ik gestopt was met de pil. De eisprong was duidelijk voelbaar zeg maar en ik had er wat bloed bij.

    Maar je huisarts zal hier waarschijnlijk veel meer van weten. Succes maandag en laat je het nog even weten?

    Monique
     
  15. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ben sinds januari gestopt met de pil, toch al een hele tijd he. Maar sinds kort verlies ik kort na mijn :evil: een bruinachtig bloed. ik weet niet meer wat ik er moet van denken. Nog even afwachten zeker?
    Liefs
     
  16. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb gisteren en vandaag terug last van buik en borsten. Gisterenavond merkte ik ook op dat ik mijn aders op mijn borsten goed zag lopen. Tja! ;) Ik had al gezegd dat ik temperatuurde,he. ik ga jullie mijn waarden even geven: 36,3 36,1 36,3 36,1 36,3 36,2 36,2 36 36,3 36,2 zit daar al een eisprong bij? ik had die bloeding op 36,2 36,2 en 36. Nadien schiet't opeens 0,3 graden omhoog! ik moet wel zeggen dat ik uit mezelf al een lage lichaamstemperatuur heb. 38 is bij mij koorts. Ik snap er dus werkelijk niets van,he. :(
    Veel liefs
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als het omhoog schiet dan zou dat de eisprong kunnen zijn.
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    temperatuur je al lang?
    het zou misschien je eisprong wel kunnen zijn maar dan moet je temperatuur nu wel hoger blijven ookal is je temperatuur van je zelf altijd laag.
    Als je het al wat langer bijhoud kun je kijken hoe het bij de vorige cyclus ging.
    dan weet je misschien al wat meer?

    ik ben benieuwd!

    liefs Jolanda
     
  19. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    't is mijn eerste maand dat ik temperatuur! Maar ik voel me nu wel anders,ze. Buikpijn,alle, steken en mijn borsten die lastig aanvoelen. Ik ben benieuwd. Wat me ook opvalt is dat ik heel slecht slaap. 's nachts wordt ik voortdurend wakker, kan me ni goed leggen, allez, slaapeloosheid.
    Wat denken jullie? zou het kunnen zijn?
    Veel liefs
     

Deel Deze Pagina