Ik kan niet slapen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Marijeee, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    rennies helpen wel maar niet lang genoeg naar mijn idee.ik heb er ook echt gewoon 24/7 last van.dan krijg dat antagel mee nou nee dankje het zmaakt of day je een of andere operatiekamer in moet nemen en het helpt 10 min langer niet
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    debie van zulke verhalen voel ik me weer lullig. kennises van ons vertelde laatst dat ze ook al 3 jaar bezig zijn en dan voel ik me zo lullig
     
  3. Marijeee

    Marijeee Bekend lid

    17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kan het me voorstellen.. Bang voor slecht nieuws natuurlijk, maar misschien is het inderdaad zo dat het nog niet de juiste tijd is.
    Wie zal 't zeggen! Maar lijkt me wel fijn om te weten of
    lichamelijk alles in orde is... Een zorg minder...

    Een dag voor dat wij voor een reeks onderzoeken zouden gaan testte ik positief.. Haha!

    Had me er bij neergelegd dat het nog wel even zou duren en voilá, dat heeft blijkbaar geholpen :p
     
  4. Marijeee

    Marijeee Bekend lid

    17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Blusvrouw, begrijp ik het goed dat jij snel zwanger bent geraakt?
    3e ronde als naar je onderschrift kijk?

    Is toch alleen maar geweldig :) Scheelt je een hoop stress!
     
  5. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    O schat dat hoefd toch niet ;) bij sommige duurd het nou eenmaal wat langer,en helaas hoor IK (en jou kennisen) er ook bij.... :rolleyes:
    maar geniet jij maar lekker van je zwangerschap hoor :)
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik ben eigenlijk in de eerste ronde zwanger geraakt toen zijn we zonder beveileging gaan klussen.de eerste 2 was hoe mijn cyclus zou zijn.het scheeld een hoop gezeur maar ik vind het erg dat het niet bij allemaal zo kan
     
  7. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    tja....trouwens zou het niet makkelijker zijn om hier een chat box te openen ofzo hahaha ik kan namelijk nie zo snel reageren...volg de helfd niet meer :p is ook al laat he..

    enne Marijeee leuke foto's joh!
     
  8. Marijeee

    Marijeee Bekend lid

    17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ja, ach.. Verschil moet er zijn hé! Anders zouden de gynaecologen ook bijna geen werk meer hebben zou je denken ;)

    Geniet maar lekker van je zwangerschap!
    Ondanks je zuur..
    Heb er in 't begin ook veel last van gehad, tijdje weggeweest en nu begint het weer.. Volop!
    Maar ja, een mannetje die omhoog trapt is natuurlijk ook wel vervelend voor je maag! Haha..

    Glaasje melk wil ook nog wel es helpen trouwens..
     
  9. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ja dat probeer ik ook nog wel eens melk maar dat is ook niet echt veel.een chat box is al vaker gevraagd maar daar willen ze niet aan.
     
  10. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    nou lekker dan...
     
  11. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    :) als ik nu om me heen kijk ook in ben echt als enige wakker hier in de buurt overal is het donker. zelf m'n dieren zijn zwaar onderzijl
     
  12. Marijeee

    Marijeee Bekend lid

    17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Nee best jammer, chatbox zou op dit moment wel makkelijk zijn.. :p
    Als ik de komende nachten nou weer niet slaap zal ik zelf eens kijken of ik er 1 op kan starten..

    Ik ben nog klaar wakker op 't moment maar toch duik ik mn bed maar weer in...
    Kan moeilijk de hele nacht hier blijven zitten!
    De nieuwe Viva Mama is vandaag binnengekomen, ga ik die nog wel even lezen!

    Alvast weltrusten meiden, hopelijk lukt het jullie ook snel om te kunnen slapen!

    Blusvrouw, sterkte met je zuur.. Even doorbijten!
    Ja hier slaapt ook de hele buurt al zo te zien.. Geen auto's/mensen meer op straat en alle lichten zijn uit...

    Debie, zal voor je duimen dat het allemaal snel wil lukken! :thumup:

    Wie weet tot later!
     
  13. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    hahah ja he...nou ja volgends mij zijn mijn buren ook nog wel wakker...dat zijn echt "TOKKIE'S" hahaha die maken ontzettend veel herrie
     
  14. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    dankje wel schat!Slaap lekker ;)
     
  15. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ja ik ga ook maar eens naast me vent liggen ik heb nog een ongelezen flair liggen weltrusten:)
     
  16. Debie24

    Debie24 Lid

    13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    nou jaaaaaaaa jullie laten me in de steek hahahah ,nou weetje ik ga mijn mannetje maar verleiden :p hahahah heb ik ook wat te doen :D
    Slaap lekker meiden
     
  17. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    goedemiddag meiden lekker geslapen?;)
     
  18. ik denk dat allemaal nog op 1 oor liggen haha

    Aangezien het de volgende ochtend is, en ze allemaal denk ik slapen, doe ik deze dicht.
     

Deel Deze Pagina