Ik kom niet verder

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Pechvogol, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een fijn bericht :D Ik ben blij dat je al kleine genietmomentjes durft te ervaren. Ik hoop dat het vertrouwen blijft groeien, en ook papa steeds meer durft te genieten. Hou dit vast!

    Knuffel
     
  2. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dank je wel, Wenda&Diazz! Lief!
     
  3. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend goed om te horen! Wat tof voor je vriend ook zeg!

    Goed dat je dat boek gekregen hebt! Fijn dat het contact met de maatschappelijk werkster zo goed loopt!

    stiekem dus toch een beetje genieten! Het is je zo gegund!
     
  4. fryslangirl

    fryslangirl Actief lid

    13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi Pechvogel,

    Ik kwam even lezen omdat ik d8 dat ik in het begin wel eerder op je gereageerd was toevallig stond je nu weer vooraan....

    Maar phoe wat krijg jij het te voorduren zeg, wel goed om te horen dat je in elk geval wat vertrouwen hebt en je gaat verheugen op jullie kleintje... Ik vind het maar knap hoe sterk je je houdt en ben ook blij dat het met je vriend en jou zo goed gaat. Leuk ook dat je vriend het nu ook heeft gevoeld. Wie weet was dat net het ene wat hij nodig had om er ook wat meer vertrouwen in te krijgen.

    Ik wens je nog een hele fijne zwangerschap toe en zal je een beetje proberen te volgen!!

    Liefs Fryslangirl!
     
  5. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dankjewel, Fryslangirl, superaardig!
     
  6. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Vanmiddag helemaal niet goed geworden: lage bloeddruk, buikpijn, en bloedverlies. Met ambulance naar zkh. Zeer waarschijnlijk heeft de placenta deels losgelaten. Artsen schatten de kans laag in dat t goed gaat. Zometeen 2e bloedtransfusie, net 2e dosis morfine gehad. Dit gaat niet goed. 23w2d dus men kan niets doen 😢
     
  7. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh lieverd, ik schrik hier enorm van!
    Wat een vreselijk nieuws. Ik ben even helemaal ontdaan en weet de juiste woorden gewoon niet te vinden. Het is even stil in mij.
    Dit mag gewoon niet. Verdorie, wat oneerlijk! :(
    Ik blijf duimen en bidden, jij verdient een wonder. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. Mijn gedachten gaan naar jullie uit.
    Een dikke knuffel ❤️
     
  8. Gespannen

    Gespannen Bekend lid

    14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    OMG dit kan niet waar schijn.

    Heel veel sterkte en kracht gewenst.
     
  9. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Och lieverd Nee! Dit kan niet waar zijn! Woorden schieten tekort!
    Ik hoop zo enorm dat het goed gaat! Hou vol baby!
     
  10. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik moet steeds even aan je denken. Wat hoop ik dat de kleine Nog even mag blijven zitten...
     
  11. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi, we hopen het ook. Gisteren bij de echo een iets positiever beeld gezien: een flink deel van de placenta dat wél nog vastzit. Gyn schatte op rond de 50% wat wel nog vastzit, de rest was niet te zien (dus zou nog positief uit kunnen pakken).
    Het is wel zo dat het kindje het donderdag iig even heel moeilijk heeft gehad (trage hartslag) en de consequenties hiervan zijn niet duidelijk. Aan de andere kant zei de arts ook dat het kindje op deze termijn nooit erg lang met te weinig zuurstof kan zitten zonder dat het overlijdt, dus misschien valt het mee.
    Dus nu is het afwachten. Groei bij blijven houden. We weten niet hoeveel het vastzittend deel van de placenta kan overnemen van het losgelaten deel. Vroeg of laat gaat de baby teveel vragen van de placenta en zal het gehaald moeten worden. Het streven van mij en mn vriend is een termijn te halen van 28wkn/900gr. Dat betekent nog 4 wkn+3dgn. Geen idee of dat haalbaar is.
     
  12. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Lieve meid, ik heb alles gelezen ook van je zoontje.. Wat hebben jij en je vriend ontzettend veel moeten door staan samen.. Verschrikkelijk de tranen stonden in mn ogen want ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Ik ben altijd een stille mee lezer geweest. Maar ik wou je nu wel laten weten dat ik aan je denk. Ik heb je nog nooit gezien maar denk vaak aan je.

    Lieve meid laten we hopen dat jouw mooie kleintje in je buik nog lang bij jou mag blijven.

    Ik denk aan je.
     
  13. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #113 RoIn, 28 mei 2016
    Laatst bewerkt: 28 mei 2016
    Waarschijnlijk moet je plat blijven liggen?

    Wat weegt de baby nu? Iedere dag Is er 1. En uiteraard wil je liever dat ze langer blijven zitten maar hier op het forum heel recent 2 succesverhalen, geboren met 24 weken. Meid wat hoop ik voor jullie!!!
    Sterke jij!
     
  14. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Vind het zo erg dat het wederom geen onbezorgde zwangerschap mag zijn, en het weer afwachten is of de tijd die nodig is jullie gegeven wordt. Ik hoop zo dat jullie kindje kan blijven zitten en hard doorgroeid. Kom op kleintje!
    Houd hoop, en probeer ondanks alles contact met je kindje te houden.
    Ik blijf duimen, ik gun jullie een ontzettend groot wonder!

    Liefs en veel sterkte
     
  15. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Echo vandaag was goed, ben 23w4d en kindje wordt geschat op 592gr. Het is dus heel spannend wat het volgende keer gaat zijn: groeivertraging of niet (door het loslaten van de placenta).
    Vannacht weer wat stolsels verloren, maar op echo zagen ze er sowieso nog 1 van 10x10cm ongeveer. Buik is echt geïrriteerd, voelt kramperig. Ik schijn 2 liter te zijn verloren, waarvan veel dus in de buik is gaan zitten 😕
    Dus in bed liggen en alleen opstaan voor douchen en toilet.
     
  16. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Het kindje heeft een mooi gewicht.
    Ik vind de post van Diaz erg mooi. Sluit me er helemaal bij aan.

    Heel veel sterkte meis!
     
  17. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het vandaag?
     
  18. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Gisteren de hele dag vreselijke buikpijn/krampen gehad, echt niet te doen! Toen kwamen de bloedstolsels eruit, variërend van 2-3 cm tot 10-15cm. Wat ze hebben opgevangen was al 350gr, maar er is ook nog zeker 100gr door de wc gegaan. Ik was blij dat t kwam, maar ergens ook angstig, omdat je bang bent dat ineens ook de bevalling in gang gezet wordt (zit je daar.. op de plee 😳). Dat was gelukkig niet zo. Daarna nog de hele avond/nacht krampen gehad, nog niet alles is er dus uit. Mn buik is iig weer terug naar normaal zwanger formaat, wat als een opluchting voelt, maar wel beurs alsof je de hele nacht hebt lopen kotsen.
    Afijn nu maar weer een dag afwachten. Hartje van kindje was vanmorgen goed (ondanks de turbulentie van gisteren) X
     
  19. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kan me indenken dat je ge echt heel ellendig gevoeld moet hebben maar wat fijn dat het hartje goed hoorbaar was!
    Elke dag is er 1!
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.585
    10.480
    113
    Lieve Pechvogol, wat heftig allemaal zeg. Ik duim mee dat je voorlopig nog een paar weken zwanger bent, heft liefst natuurlijk maanden... Laat de baby maar lekker groeien! Krijg je ook weeenremmers, of is het juist beter als de stolsels eruit gaan? Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina