Ik kom niet verder

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Pechvogol, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik heb nog geen weeën, dus ik denk niet dat ik iets aan remmers heb(?).
     
  2. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Vanavond weer volop krampen, ik hoop dat er nog wat stolsels uitkomen (en dan graag nog vóór het slapen gaan :))
    Kindje doet t nog goed.
     
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn dat het kindje het goed doet. En inderdaad, zoals RoIn zegt, iedere dag is er één. En iedere dag telt. Tuurlijk hoop ik dat jullie kindje nog maanden mag blijven zitten en groeien, maar voorlopig moet hij/zij blijven zitten.
    Ontspannen zal moeilijk zijn, vooral met pijn, maar hoop toch dat het je lukt om je wat te ontspannen en rust nemen. Krijg je iets tegen de buikpijn? Lijkt me enorm heftig.
    Er wordt aan jullie gedacht!
     
  4. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Vanmorgen is om 4 uur onze dochter geboren met 23 weken en 6 dagen. Helaas heeft ze ons een half uur later verlaten. Ze weegt 550gr en heeft één van de geinigste koppies die we ooit hebben gezien.
     
  5. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Lieverd, mijn hart huilt. Wat is dit hartverscheurend, zo oneerlijk. Ik vind het zó verdrietig voor jullie. Ik weet niet zo goed de juiste woorden te vinden, ik ben enorm van je bericht geschrokken.
    Voor nu wens ik jullie heel veel sterkte en kracht toe. Dit is gewoon niet te bevatten. Dikke knuffel :(
     
  6. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh nee...
    Oh wat is dit oneerlijk... oh meid wat erg, wat ontzettend heftig allemaal.
    Ook ik huil met je mee. Heel erg veel sterkte...
     
  7. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Neeeee......ik dacht gisteren nog, ik hoop dat ze de 24 weken haalt. Gefeliciteerd met je dochter en gecondoleerd met het verlies. Het spijt me zo erg meis, echt. Mijn hart breekt voor je en heb tranen in mijn ogen. Zo ontzettend veel,sterkte en liefde toegewenst, voor jou en je familie. Dit is beyond oneerlijk. Hoe heb je haar genoemd?
     
  8. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het laat me gewoon niet los... Ik denk aan jullie. ❤️
     
  9. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde Diaz. Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn jullie nu moeten hebben..

    Ik ben ook benieuwd of jullie haar een nam gegeven hebben, misschien ook foto's gemaakt ter herinnering van haar gezichtje?
     
  10. Picaris

    Picaris Actief lid

    12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Daar wordt een mens even ijskoud van vanbinnen...

    Meid wat een verdriet, want een hartverscheurend bericht. Ik durf nog niet eens te bedenken hoe jij je moet voelen, maar ik wil je wel heel graag heel veel sterkte wensen.

    Ik ben er stil van en mijn hart huilt voor jullie.
     
  11. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    O wat erg! Heel veel sterkte! Brrrr!
    Ligt de grens van wel/niet behandelen zo streng op 24 weken? Of was er een andere reden?
     
  12. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ooh nee wat verschrikkelijk!!!! oh wat vind ik dit zo erg voor jullie!!

    mijn hart huilt voor jullie en wens jullie zo ontzettend veel kracht en sterkte toe.
     
  13. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hier een stille meelezer. Ik kwam kijken of je banner op 24 weken staat en lees nu dit.... Wat verschrikkelijk en ontzettend oneerlijk :(:(:(. Mijn hart huilt echt voor jou. Wat een verdriet, weer. Geen enkel woord kan de lading dekken. Heel, heel erg veel sterkte...
     
  14. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh nee:( heel veel sterkte! Dit is echt onmenselijk
     
  15. bea1988

    bea1988 Actief lid

    10 jan 2016
    245
    40
    28
    Tranen in mijn ogen en kippenvel...
    Zeer veel sterkte
     
  16. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik lees dit net pas en moest even kalmeren voordat ik kon reageren. Want ik ben zo geschokt, verdrietig voor jullie. Dit is niet te bevatten. Eerst jullie zoon en nu jullie dochter. Woorden schieten te kort. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje en gecondoleerd met haar veel te vroege overlijden. Hou je vast aan elkaar.
     
  17. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Ik las wel eens mee in je topic. Ondanks dat ik niet eerder heb gereageerd wil ik dan toch jullie heel veel sterkte wensen. Ongelofelijk dit, wat een nachtmerrie:(
     
  18. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    😢 ik kwam even kijken hoe het ondertussen met je gaat, maar vervolgens zit ik met tranen in mijn ogen.
    Ik ben echt totaal in shock door je bericht....
    Wat hartverscheurend dit :(
    Ik ben er helemaal stil van.
    Dikke knuffel en enorm veel sterkte ♥️🌹
     
  19. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ken je helemaal niet maar denk veel aan je. Ik kan me niet indenken hoe jullie je moeten voelen...
    Ik kan alleen maar hopen dat jullie hier samen goed doorheen komen en elkaar troost kunnen bieden en dat jullie, mocht je het nog aandurven, ooit nog een kindje mogen krijgen dat wel bij jullie blijft.

    Sterkte pechvogol. ..
     
  20. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meid, wat vreselijk. wat moeten jullie veel doorstaan! Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina