Ik snap mijn lichaam niet :(

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door LizMe, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Hoi dames,

    Ik ben 6.5 week geleden bevallen en heb tot 5 weken nog gevloeid en toen ging het over van gelig wondvocht na ineens weer helder rood en stolsels.
    Ik bleek ongesteld te zijn geworden, heftigheid was precies weer 3 dagen wat ik eerder ook had en ik had wat menstruatiekrampen. Dit ondanks dat ik volledig borstvoeding geef.
    Maandag ben ik bij de gynaecoloog geweest voor de nacontrole en was ik bijna niet meer ongesteld (dag 8 ondertussen). Ze vond het bijzonder dat ik al zo snel mijn eerste menstruatie had maar het kon wel.
    Nu heb ik toch sinds dat ik ongesteld ben geweest nog steeds wat oud bloed in mijn afscheiding zitten. Alsof er nog steeds 1 druppel per dag in zit zeg maar.
    Zou dit nog van mijn menstruatie komen of toch van het vloeien? Moet ik hier iets mee?
    Ik begin nu toch wat angstig te worden dat er toch iets is achter gebleven.

    Hoor graag jullie meningen.
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik gaf geen bv maar had dit ook!

    Na 5 weken was het vloeien zo goed als over en toen werd ik dus ongesteld. Deze was ontzettend hevig. Zo hevig dat ik door de vk naar de gyn werd gestuurd. Daar heb ik een waterecho gehad (niet prettig!!) en toen bleek dat er nog een ieniemienie dingetje zat maar volgens de gyn zou dat bij de volgende menstruatie of die daarna weer normaal moeten zijn.... dat klopte ook. De menstruatie daarna was normaal.... ook lang bruin verlies gehad na die eerste menstruatie
     
    LizMe vindt dit leuk.
  3. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Ik heb het onderzoek even opgezocht en dat klinkt idd niet prettig :(
    Ik moet volgende week ook nog naar de verloskundige dus dan overleg ik het ook even.
    Fijn om te weten dat het bij jou na de 2e menstruatie over was. Dat is al een geruststelling!
     

Deel Deze Pagina