ik wou dit even met jullie delen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latifatje, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

    Latifatje Niet meer actief

    hoi

    hopelijk is alles goed met de zwangere dametjes hier ..ik wou gewoon men geluk delen ik heb gisteren een happy tone gekregen (dopler) en heb ons beebjes hartslag gehoord en men man ook hij voor de eerste keer het is toch een prachtig geluid ik ben helemaal nu op roze wolkjes jaja ik besef nu pas ik word echt een mama .kword er al emetioneel van van het woordje mama :)
     
  2. Dania

    Dania Actief lid

    21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi Latifatje, ja geweldig he? Ik heb hem ook sinds een paar weekjes gekocht, ben er na lang twijfelen toch erg blij mee:)......geniet van je zwangerschap!
     
  3. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Leuk he ik heb de angelsound...heeft me een hoop dagen gelukkig gemaakt als ik me weer es onzeker voelde ofzo./.\

    Geniet er maar lekker van!
     
  4. Esma79

    Esma79 Lid

    26 jul 2008
    87
    0
    0
    Waar kan je dit kopen?
    Wil een goedkoop dopler kopen maar weet niet waar.
     
  5. anna mamma

    anna mamma Actief lid

    8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik vind het een beetje onzin eerlijk gezegt.
    Zolang je je kleintje maar blijft voelen klopt het hartje ook, maar misschien ben ik hier veel te nuchter in hoor. Fijn dat je (jullie) hier zo'n plezier aan beleven. Ik weet natuurlijk ook dat het heerlijk is om het hartje even te horen daaom kijk ik ook altijd uit naar het bezoek aan de vlk.
    Veel pezier en genot van de zwangerschap.
     
  6. Latifatje

    Latifatje Niet meer actief

    in belgie bij dreambaby voor 45 euro

    als je tweedehands wil vind je hem al voor 30 euro op een antaal site's
     
  7. Latifatje

    Latifatje Niet meer actief

    hey

    anna mama ik voel men baby nog niet bewegen das nog wat te vroeg het is gewoon fijn om het af en toe eens te horen en nu ben ik ook ineens gerust gesteld
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Nou, ik ben er heel blij mee geweest hoor. Toen ik ruim 41 weken zwanger was had ik de kleine al een dag niet gevoeld, snel de angelsoud en hoorde nog wel een hartje kloppen, dan ben je toch al wat geruster hoor. Ben nog wel naar het ziekenhuis geweest voor een ctg voor de zekerheid.
     
  9. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    De Kijkshop verkoopt ze
     
  10. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb hem via Kijkshop online gekocht! daar is die geloof ik met verzendkosten 45 euro! En je hebt hem een dag later in huis! Succes!
     

Deel Deze Pagina