In eens niet meer ongesteld? (Mirena)

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door honeyy, 15 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oké, gewoon even om te checken haha.

    Ik zou (als ik mijn cyclus aanhou) afelgelopen maandag ongesteld moeten zijn. Maar niks, testje was ontzettend wit. Bij afvegen af en toe een beetje bloed / oud bruin maar dat is het.

    Nou weet ik dat je niet meer ongesteld kan worDen door die spiraal.. maar zo maar in eens? Heb hem in maart laten zetten. Ben toen 6 weken ongesteld geweest, toen 1.5 week en laatste x 1 week. Heb wel de 'klachten' gehad. Moe, hoofdpijn & janken haha.

    Niet ongesteld worden daardoor is natuurlijk fijn! Maar zoek even een soort bevestiging denk ik.
     
  2. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Dat kan prima inderdaad met de mirena. Ik weet niet meer precies hoe het ging bij mij, wel dat t eerst weken aanhield, daarna zeker een jaar helemaal niks en vervolgens kwam mn menstruatie weer terug maar dan alleen wat heel licht bloedverlies.
     
  3. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij heeft het ongeveer een half jaar gerommeld na plaatsing van de Mirena. Bruinverlies, soms bloed. Heel irritant. Maar nu ben ik al meer dan een jaar helemaal niet meer ongesteld. En dat is super! Het kan dus prima.
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ja meestal heb je na een half jaar een idee hoe de mirena werkt bij jou.
    Dus het kan goed zijn dat je niet meer ongesteld gaat worden, of 1 keer in de zoveel tijd.
    Daarom kreeg ik ook het advies het minimaal 6 maanden een kans te geven.
    En bij mij was dat maar goed ook, ik heb 5 maanden continue gebloed, daarna ineens een keurige cyclus. Anders had ik het misschien al veel eerder opgegeven.
     
  5. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Dat kan heel goed hoor! ik was 1 van de gelukkige die 6,5 jaar niet ongesteld werd. :D
     
    Esila vindt dit leuk.
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik heb hem 2 jaar gehad, en na 5/6 maanden tot het eruit halen ben ik niet ongesteld geweest meer. Nadat hij eruit ging kreeg ik netjes een cyclus van 28 dagen:)
     
  7. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ah fijne reacties.

    Paar keer met afvegen alleen wat bloed verder niks. Nu hopen dat het weg blijft
     

Deel Deze Pagina