avent fopspenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hai,

    ik gebruik nu sinds een maandje ongeveer de fopspenen van avent (free flow ofzo) van 0-6 maand, nu zag ik laatst dat er ook van avent spenen waren van 3-6, dus ik dacht oh dan moet ik ws die nu hebben, maar die vorm is helemaal anders dan die van free flow. blijkt dat die versie alleen van 0-6 heeft en van 6-36 maand.

    heb ik die ook gekocht, omdat hij binnenkort 6 maand is, maar die weigert hij pertinent!

    is iemand bekend met aventfopspenen, en hebben jullie ook gehad dat die wat grotere eerst geweigerd worden?
     
  2. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb ook aventspenen ... vraag niet welke .. maar in idergeval nu de grootste maat.
    Dit is het platte model.
    Als jij voorheen de dental model hebt gebruikt kan het idd zijn dat hij deze weigert.

    Anders even kijken voor die dental model weer. Die zijn eri verschillende merken.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    hij weigert die van 0-6 maand van avent dus niet, hij is er hartstikke gek mee, dit is dat nieuwe model van avent, alleen is die van 3-6 maand weer een heel ander model :( die van 6-36 van dat nieuwe model is iets groter maar die wil hij niet.

    weet niet hoe de speen er uit ziet van die speentjes die ze per twee verkopen voor 6-36 maand, vind het een beetje duur om te proberen...
     
  4. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    He kan toch door die doosjes heen kijken?
    Ik ken van AVENT alleen de platte speen zegmaar.

    Dat ie groter is is natuurlijk ook wennen, gewoon regelmatig aanbieden.

    En duur? UH Ja ... Maar vind het wel fijne spenen...
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    klopt, dat je door de doos heen kan kijken, maar door dat beschermhoesje kun je het moeilijk zien. bedoelde dat ik die van 3-6 de vorm zo vond afwijken, dan lijkt het echt meer op de combispeen,ik blijf nog even bij 0-6 maand, hij begint gewoon te kokhalzen als ik die grotere geef, probeer over een tijdje wel weer.

    ik vind het ook fijne spenen, althans ik zie dat elijah tevreden is met die speen..

    vraag me alleen af of het zoveel uitmaakt voor de ontwikkeling van de mond als ze iets langer doen met de 0-6 maand speen
     
  6. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi,
    mijn kleine weigert de grotere speen ook. Hij is nu 5.5 maand en heeft nog steeds een Avent speen voor 0 tot 3 maanden. Als hij dat nou lekker vindt. Ik kan me niet voorstellen dat het slecht zou zijn. Ik vind die grotere speen ook wel eeeenoorm! Misschien hebben onze kinderen gewoon een klein mondje of zo ... :)

    Groetjes,

    Dominique
     
  7. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Bij Danischa heb ik verder geen problemen gehad.
    Maar ze is idd weg met deze spenen.

    Toen ze net thuis was... Had ze van Difrax een prematuren speentje...-2 tot 2 maanden... Maar nu wil ze dus geen difrax meer, terwijl het model toch het zelfde is. Alleen is het matriaal wat stugger.

    Ach dan maar de duurdere .. Ze gebruikt hem alleen nogmaar snachts voor het slapen ..
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    hoihoi, hier ben ik nog weer even (een maand later) :)

    heb nog een aantal keren die groter geprobeerd, aangezien hij bijna 7 maanden wordt. maar hij spuugt m nog steeds uit hoor :) hij wil gewoon niet dat grotere model.

    heb nog een weekje van MAM geprobeerd (die vorm lijkt enigsinds op elkaar) maar net wat je zegt, het lijkt wel of het materiaal van andere spenen wat stugger is als de spenen van avent) hij accepteerd die MAM wel, maar blijft wakker door het irritante gepruttel van water wat in de speen blijft zitten en wat je er met geen mogelijkheid meer uit krijgt (in welke hoek je dan ook knijpt en schudt).
    dus gister heb ik dat kleine speentje van avent maar weer gepakt en ik had een heel blij kindje :D , nu denk ik, laat maar even hoor, zo'n vaart zal het vast niet lopen met die maten. en misschien heeft hij inderdaad wel een klein mondje...
     
  9. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Gewoon over een poos weer proberen.

    Zolang hij hem nog niet in zijn mond kan doen verdwijnen kan het geen kwaad ook denk ik.
    Danischa was echt makkelijk wat deze spenen betrefd ook kwa maats verandering.

    Andere merken accepteerd ze gewoon niet meer ook al is het model gelijk....

    Ben hem nu aan het afbouwen, en daar is ze het wel mee eens. Overdag wil ze hem niet meer hebben behalve als ze gaat slapen nog.

    Dat gaat een moeilijkere klus worden haha zonder tut gaan slapen, maar zal wel lukken.
     

Deel Deze Pagina