even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carla78, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik ben vandaag 26 weken zwanger, zit al 4 weken thuis met een beknelde zenuw in mijn been. Heb ook een blaasonsteking.
    Ben wel kleine dingetjes aan het doen in huis, maar verveel mij zo!
    Ben soms de hele zwangerschap zo zat. Wil weer dat dingeneen beetje normaal zijn. Kan niet eens alleen boodschappen doen. Kom alleen het huis uit als mijn vriend thuis is en die werkt als vrachtwagenchauffeur dus alleen in het weekend doordeweeks is het vaak te laat.
    De kleine is erg welkom hoor maar zie nog erg tegen de komende 14 weken op.
     
  2. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    Heeft niemand anders hier last van? Of ben ik de enige?
     
  3. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meis neej hoor je ben zekker nie de engiste ik zit al vanaf 19 weken thuis en had bedrust en dee paar dingetjes in huis maar veder niks en verveelde me ook dood kon niks en mocht nks zelfs niet met me vriend ik heb gister van de dokter gehoord gekregen dat ik alles weer mag gaan doen maar opbouwend ik ben nog dood moe vanwegen me ijzer zo laag is me lbloeddruk en als je alle maar binnen ligt hangt of zit raak je je conditie kwijt dus ik ben nu al weer helemaal op de blik. Ook geestelijk heb ik het erg zwaar maar hoop dat nu wat beter gaat werd erg derpi en had ook geen zin meer in me zwangerschap ik ben nu aan aftellen morgen nog7 weken en dan gaat het al komen. dus ik moet proberen me gedachten goed te houden anders word je helemaal gek sterkte meis ik heb ook erg moeilijk en zie het soms ook zekker even niet zitten
     
  4. Lampie

    Lampie Bekend lid

    30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hey Carla,

    Ik herken je gevoel wel hoor, heb al vanaf de 10 weken een hele hoop ellende gehad en momenteel kan ik ook niet lopen, zitten of staan. Dit begint me nu toch ook wel dwars te zitten. Het heeft idd niks te maken met de kleine en dat het het niet gewenst is. Maar soms zou ik toch ook graag de gelukkige, blije zwangere willen zijn.

    Dus je bent niet de enige ;)
     
  5. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Nee hoor, je bent niet de enige.
    Vanaf 17 weken zat ik thuis met een hernia. Gruwelijke pijn gehad, gelukkig gaat het door veel rustiger aan te doen weer een stuk beter. En ik verveel me niet zo snel. Ik kan nu gedeeltelijk thuis werken, ik heb nog boeken die ik wil lezen, ik heb een laptop waar ik lekker op rond klungel, en als ik een goede dag heb doe ik wat in het huishouden.
    Word het soms wel zat hoor, zou graag zo´n frisse vrolijke zwangere willen zijn die op de fiets naar de yoga gaat en op de terugweg 4 tassen boodschappen meeneemt en nog even bij gaat kletsen bij een vriendin... maar helaas dat zit er gewoon niet in! :)
     
  6. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    gelukkig begon mij al zorgen te maken. Iedereen om mij heen is zorgeloos zwanger. En dan kom ik met mijn kwaaltjes en voel mij soms gewoon een aansteller en niet begrepen. Want een zwangerschap moet mooi zijn en je moet je geweldig voelen.
     
  7. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ja dat is helaas ook rot. Maar meiden we moeten het allemaal volhouden we willen allemaal straks mooi kindje in onze handen houden. Hoe zwaar het ook is. Houvol
     
  8. Maaike1982

    Maaike1982 Actief lid

    7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik vind het zwanger zijn niet echt geweldig. Wel het voelen van de beebs enzo, maar verder... ik heb meteen al in het ziekenhuis gelegen in week 6. Daarna een paar weken wat beter, maar gewoon qua sport kon ik veeeeel minder. Tussen week 20 en 26/27 dagelijks bijna continue ribbenpijn gehad... Nou en toen met 27 wk en 2 dagen weeen en 9 dagen ziekenhuis. Nu precies twee weken verder. Lig alleen maar op bed, vanmiddag controle en als de baarmoederhals verkort is mogelijk ziekenhuis tot aan de bevalling...pffff... hoop zo van niet!
     
  9. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Jesus meis heel veel sterkte ik hoop idd ook van niet. Vraagje hebben wij dit in ons handen had een stukje in een boek zitten lezen over Dat zomigen vrouwen Weeen en onsluiting zelf in handen hebben maar ontsluiting kan tog allen de baarmoeder doen?
     
  10. Maaike1982

    Maaike1982 Actief lid

    7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ja dat lijkt mij ook... daar heb je toch zelf geen invloedt op?
     
  11. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Schijnt dus maar geloof er nou nie helemaal veel van
     
  12. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    sterkte in ieder geval en zal voor je duimen
     
  13. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ook heel herkenbaar. zit al thuis sinds week 23 (ben ook vrachtwagenchauffeur ;) )
    Mijn vriend is dat ook en is dus inderdaad bijna altijd laat thuis.
    Ik kan helemaal niks meer. Zelfs een stukje wandelen van 5 minuten gaat niet meer door BI.
    Verveel me dus ook best regelmatig, maar gelukkig heb ik nog de zorg voor mijn zoontje en die vermaakt me ook wel een beetje (ook al is dat heel zwaar om hem continue te moeten tillen)
    Maar er is hoop en het eind is in zicht :)
     
  14. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ja dat heb ik dus niet en de katten zijn al op hun hoede die rennen snel naar buiten als ik naar beneden kom. :(
     
  15. cvwinkoop

    cvwinkoop Bekend lid

    31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Hey Carla,

    Ik snap hoe je je voelt. Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap BI en een beknelde zenuw in mijn been. Ik voer dus ook vrij weinig uit, werk 3 uurtjes in de week en doe voor de rest een beetje huishouden. wil over 2 weken anderhalve dag naar school gaan als ik dat vol houdt.
    Ik ben anderhalve week geleden bij mijn fysio geweest, en die heeft geprobeerd om de zenuw los te krijgen, dus in plaats van pijn als ik 10 minuten loop heb ik nu constante pijn. Vervolgens is die vent op vakantie gegaan en komt over een week pas weer terug.

    Maar je zeurt in ieder geval niet. Ik verveel me soms ook dood, gelukkig zijn we net verhuist, dus ik heb nog wel wat te doen. Ook is mijn vriend de laatste tijd wat meer thuis omdat ik eenzaam was.

    Ik wens je sterkte, en succes, en ik hoop dat je je een beetje kan vermaken.

    Liefs, Christianne
     

Deel Deze Pagina