Blauwe aders over borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag dames,

    van de week zag ik na het sporten opeens blauwe aders over mijn borsten lopen. Weten jullie hoe dit komt? Mijn borsten zijn al wel gegroeid. Zou mijn sportbeha soms te strak zitten?
     
  2. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Hoi Druif.. ik heb ook van die lelijke aders lopen. Ik vraag me ook idd af hoe dat het komt. Ikzelf denk namelijk door de doorbloeding omdat je borsten wat zwaarder worden...
     
  3. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    hoi
    schijnt normaal te zijn.heeft volgens mij ook te maken met de melkklieren (?)
    ik heb iig al meer over gelezen.
     
  4. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    indd doorbloeding! wordt als je BV gaat geven alleen maar erger ;)
    lekker ontsierend he. maarja hoort erbij.
     
  5. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nu al? Jeetje wat vroeg!
    En trekt het nog weg?
     
  6. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    geen idee ik heb er zelf nog niet echt last van.
     
  7. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier is de completen nijldelta aanwezig, vanaf mijn hals tot de aan m'n borsten en ik ga echt ongelooflijk duimen dat ze nog weggaan :(
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mij ging 't niet weg hoor. Pas na de bv ging 't weg, maar toen ging ook alles weg :x Of moet ik zeggen dat 't ging hangen.. :(
     
  9. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kijk dit zijn dus pas echt opbeurende berichten :cry: ;)
     
  10. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik zit er helemaal onder, van top tot teen, vind het wel raar, lijk wel een michelin wegenkaart! Maar ja, hoort erbij....
     
  11. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij mij zijn het net meloenen met een landkaart er op.
     
  12. Mars

    Mars Actief lid

    11 feb 2007
    160
    0
    0
    Haha leuk onderwerp :) Ik heb ook zo'n 'prachtig' wegennet over mijn borsten heenlopen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, en na de bevalling was het vrij snel weg. Ik gaf geen borstvoeding, dus daar kan het ook aan liggen dat het bij mij vrij snel weg was. Er staat zoveel spanning op natuurlijk.
     
  13. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij veel aders maar gek genoeg nog steeds ongeveer dezelfde cupmaat. Ach ja, hoor ook alleen maar: het hoort erbij, dus kan me er geen zorgen meer over maken. Ben benieuwd of ze nog groter worden, dat wel.
     
  14. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    borstvoeding geven! ;)
    haha de 4 e dag na je bevalling zul je eens wat meemaken, pamela anderson eat your heart out!
    ik schrok me rot toen ik toen in de spiegel keek, twee keiharde enorme prammen door de stuwing, gelukkig duurt dat niet heel lang.
     
  15. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmm, met een beschaafde B-cup is dit best wel een leuk vooruitzicht ;) Ik was al van plan bortsvoeding te geven, maar durf geen voedingsbeha te kopen, omdat ik al verwachte dat het hier niet bij bleef. Dan maar manlief of mijn schoonmoeder tegen die tijd op pad sturen voor een exemplaartje.

    Bedankt!
     
  16. Marlous

    Marlous Niet meer actief

    Ik heb dat nu ook een klein beetje, dus het is denk ik vrij normaal. Mijn borsten zijn 1 maatje groter, het is nu een flinke B. Ik zat te bedenken, als ze nou niet extreem veel groeien, misschien komen ze dan ook in beetje normale vorm terug. Ik kan me voorstellen als ze enorm groeien, dat ze ook onwijs uitgerekt zijn, en eerder slappe hap worden later.
     

Deel Deze Pagina