kolven 9 maanden beurs?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik vroeg me wat af ik meen gelezen te hebben dat je bij de medela stand kan kolven met een kolf van hun klopt dit???
     
  2. san84

    san84 Fanatiek lid

    5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het wel gelezen dat dit kon
     
  3. Nijn84

    Nijn84 Fanatiek lid

    18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Klopt. Je kunt hun kolf gebruiken. (weet alleen niet of je hier een setje voor moet kopen of dat je die krijgt) en de gekolfde voeding kun je daar ook koel zetten.
     
  4. Jinne1982

    Jinne1982 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Da's wel erg netjes. Op de carierrebeurs in de rai was er nergens een mogelijkheid om te kolven erg slecht. Het hoort natuurlijk wel op een 9mnd beurs!
     
  5. jufD

    jufD Bekend lid

    10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ja, je kan bij de Medela stand kolven. Een kolfsetje hoef je niet te kopen(vorig jaar in ieder geval niet), die krijg je daar. Het is alleen wel slim om je eigen flesjes mee te nemen, vorig jaar hadden ze alleen hele kleine flesjes, daar kon maar 80 ml in.
     
  6. charmedknorrie

    charmedknorrie Fanatiek lid

    3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Vorig jaar heb ik ook bij Medela gekolft ze hadden toen zo'n grote kolf staan die ze ook in het ziekenhuis gebruiken dus dat was helemaal top! Setje kreeg je idd van hun met hele kleine flesjes. Verder was het een prima ruimte om te kolven.
     
  7. mroos

    mroos Niet meer actief

    Beetje in vies idee dat je allemaal met dezelfde kolf kolft? Ik neem lekker mn eigen kolf mee(stop ik wel in een kluisje) en dan gebruik ik de ruimte gewoon;).
     
  8. fabsie

    fabsie Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik heb destijds ook gebruik gemaakt van de kolfruimte daar. Wel mijn eigen kolf meegenomen toen.
     

Deel Deze Pagina