Nog meer vrouwen met dit???????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sannie01, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie01

    Sannie01 Nieuw lid

    6 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

    Ik zit hier met de handen in het haar en weet me geen raad meer.. Sinds december 2010 gestopt met de pil(8 jaar aan de pil).. Altijd een cyclus van 29 dagen gehad.. De eerste 2 maanden naar het stoppen ook netjes 29 dagen.. En vanaf de 3de 38 tot en met nu..

    29 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest. En nu nog steeds niks te bekennen??? kv test gedaan vorige week en die was heel licht positief.. gisterenochtend clearblue getest en die bleek negatief:(.

    Ik word gek van de onzekerheid! afgelopen maanden heb ik me er erg mee bezig gehouden en heb het me vorige maand van me af kunnen zetten. totdat ik vorige week zoiets had van hee nu moest ik toch al wel ongesteld zijn geworden:(:(..

    Vanochtend de huisarts gebeld die dus ''natuurlijk'' op vakantie was, en kreeg toen de vervanger aan de telefoon. Mocht gelijk bloed prikken en over 3 dagen kan ik ze bellen voor de uitslag...

    Zijn er misschien vrouwen die dit ook hebben gehad? En wat was de uitslag???

    Alvast bedankt voor jullie reacties!!
     
  2. Mayrha

    Mayrha Niet meer actief

    Het kan tot een jaar duren voordat je cyclus netjes op gang is.
    Maar hij kan ook veranderen.
    Ik heb ook ergens gelezen dat alles dat tussen de 3 en 6 weken ligt als normaal gezien wordt.
    Hopelijk heb je er iets aan.:)
     
  3. Sannie01

    Sannie01 Nieuw lid

    6 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!!!
     
  4. Arian

    Arian Fanatiek lid

    6 dec 2010
    1.584
    36
    48
    Ik denk eerlijk gezegd dat het nog ontpillen is.. Ik ben in oktober vorig jaar gestopt en dacht ook dat mijn cyclus in 1 keer normaal was! Namelijk de eerste 2maanden was mijn cyclus, 25-35.. dus redelijk normaal, maar toen ging hij van 45-53-43-40, dus ik reken dat ook nog maar als ontpillen, en hoop dat hij ooit weer tussen de 25-35 komt!

    De licht positieve test kan ook reageren op je eisprong! Mijn test was ook een keer positief, en achteraf bleek dat ik toen mijn eisprong had! Dus misschien had je vorige week wel je eisprong.. ;)
     
  5. astrid75

    astrid75 Lid

    3 jun 2011
    19
    0
    0
    adviseur
    Leiden
    Wat vervelend zeg, zon lange cyclus en dan een licht positieve test...
    Het kan wel gebeuren kort na t stoppen met de pil. Ik zou me er niet al te veel zorgen om maken, en ondertussen duim ik vor je dat clearblue het mis had!
     
  6. roxy81

    roxy81 Nieuw lid

    6 jun 2011
    3
    0
    0
    Dat is erg vervelend, ik heb wel eens gehoord dat de testen van cleur bleu minder gevoelig zijn als die van de kv.
    Had 5 jaar geleden ook een licht streepje op een test van de kv en heb een prachtige dochter, dus er is hoop , succes:)
     
  7. naadje53

    naadje53 Bekend lid

    23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik zou zeggen doe de testen van kruitvat 2 voor 5 euro
    zijn erg gevoelig namelijk
    en de clearblue heeft meer hcg nodig volgens mij
     
  8. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik hoop natuurlijk voor je dat de clearblue het mis heeft, en de test van het kruidvat goed, maar ik wil je ook het volgende even voorleggen:
    Ik heb een positieve kv-zwangerschapstest gehad op de LH-piek, dus tijdens mijn eisprong. Was ook een heel licht streepje, en een dag later weer negatief. Ik heb het opgezocht, en het schijnt te kunnen...
    Het mooiste zou natuurlijk zijn als je inderdaad gewoon zwanger bent, maar als het van een eisprong was, weet je in ieder geval dat die geweest is, en dat je dan dus uiterlijk volgende week ongesteld zou moeten worden...
    Ik kan me tenminste voorstellen dat je met zo'n lange cyclus op een gegeven moment al blij bent als je gewoon weet waar je aan toe bent!
     
  9. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oh, haha! Ik zie nu pas dat Arian hetzelfde heeft geopperd als ik!
     
  10. Sannie01

    Sannie01 Nieuw lid

    6 jun 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reactie's... Het is wat he een vrouwenlichaam kan je zo voor de gek houden.. Ik denk dat ik toch in me achterhoofd houd dat het gewoon ontpillen is.. Over 3 dagen weet ik het zeker...
     
  11. Fleur01

    Fleur01 Lid

    15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streep is een streep ook al is het een licht streepje! Waarschijnlijk heb je gewoon nog niet zoveel HCG in je urine, kun je niet nog een kv test doen misschien is de streep nu donkerder?

    Succes, ik zal voor je duimen!
     

Deel Deze Pagina