zwanger? hellup!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jong21, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jong21

    Jong21 Nieuw lid

    19 jul 2007
    3
    0
    0
    rotterdam
    Wie kan mij helpen.

    3/4 weken terug had ik chlamydia.ik kreeg daar antibiotica voor. ging ook gewoon door met het slikken van de pil. na 4 dagen had ik al seks met mijn vriend.

    vorige week had ik ongi kramp en bloedverlies.ongesteld? was dan wel te vroeg. de vlgnde dag had ik nix. dag erna wat bruinverlies en soms nog wat licht roods.

    afgelopen 3 dagen ben ik wat missleijk. voordat ik opsta heb ik dat gevoel al en gedurende dag heb ik vlagen van misselijkheid. vooral na het avondeten blijft het hangen. ben ook 2 keer in de n8 wakker geworden door misselijkheid.
    ben ook duizelig. heb blauwe aders over mijn borsten lopen, maar twijfel nu of ik dat niet altijd gehad heb? :(

    1,5weken terug had ik wel pijn aan de zijkanten van mijn borsten, maar nu voelen ze alleen maar gevoelig als ik lichtjes druk.

    kunnen jullie mij helpen?
     
  2. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja nou okeey..als je antibiotica gebruikt dan is de pil wel minder beschermd, maar weet niet of j al zo snel last van zwangerschaps kwaaltjes kan krijgen...

    Heb ze zelf nu namelijk ook wel...heb heel veel blauwe aders over mijn borsten heen, die ik zeker weten eerst niet had, ook lijkt het wel alsof mijn tepelhof zeg maar..er wat bovenop ligt..ja moeilijk uit te leggen, maar in jouw geval zal ik toch een testje eraan wagen!

    liefs Bianca
     
  3. Jong21

    Jong21 Nieuw lid

    19 jul 2007
    3
    0
    0
    rotterdam
    dank je wel,bianca24!
    Ik wacht het denk ik deze week ff af. kijken hoe ik me voel. houdt dit allemaal aan dan ga ik een testje doen.
    Maar je zou dus eigenlijk nie al in de eerste maand al misselijk kunnen zijn,weet je dat misschien?
     
  4. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nouw volgens mij pas vanaf 6 wk?
    maar hou het me tegoed..ben zelf ook net bezig dus tja..nog nie zoveel verstand ervan ;)
     
  5. Amsy

    Amsy Bekend lid

    8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Jong21: ja hoor, je kan vanaf conceptie al misselijk zijn en kwaaltjes hebben, dus het zou ook bij een zwangerschap kunnen passen. Ik zou over een paar dagen er eens een testje tegenaan gooien om te kijken, kan al een week na je laatste bloedverlies (als dat een innestelingsbloeding is geweest dan). Niemand op dit forum kan je zekerheid geven, een test kan dat wel.
    Succes ermee
     
  6. Jong21

    Jong21 Nieuw lid

    19 jul 2007
    3
    0
    0
    rotterdam
    Dank je wel voor je reactie amsy! ik zal cker een testje doen!
     
  7. jenm

    jenm Actief lid

    23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    toen ik mij misselijk voelde en erg moe was,
    heb ik een testje gehaald en ik bleek dus zwanger te zijn!
    hadden al zn vermoeden omdat ik ook al over tijd was 3 dagen ofzo maar hoor.nou wens je veel succes met het testen
     

Deel Deze Pagina