zenuwen...of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meeuw, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hallo allen,

    Vroeg me zo eens iets af. Wat ik regelmatig lees hier op het forum en wat ik nu zelf ook heb: Je bent zo een paar keer aan het testen, maar de lijntjes zijn vaag of niet aanwezig. Dus dan denk je, dan maar wachten op de :evil: :evil: .....maar die komen maar niet. Terwijl je normaal een veel kortere cyclus hebt.....Wat zou dit zijn?
    Voor de hand ligt natuurlijk dat het zenuwen zijn, dat de :evil: :evil: uitblijven vanwege de spanning van zou het wel, zou het niet.....
    Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je aanvankelijk wel zwanger bent, heel even, maar dat het gewoon in heel veel gevallen al heel snel weer afgebroken wordt? En dat vervolgens de menstruatie alsnog inzet, zij het wat later dan normaal. In het allereerste begin van een zwangerschap(bevruchting, innestelen) kan er vast heel veel misgaan, kan ik me zo voorstellen. Of is dit een gek idee?
    Verder lijkt het nl. ook of je al allerlei zwangerschapstekenen hebt. Nu kan dat natuurlijk ook inbeelding zijn, omdat je iets zo graag wil..... maar het lijkt zo echt dat gevoel dat het anders is dan anders.
    .....wat denken jullie.
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik denk...
    Dat je er nooit achter zal komen.
    De invloeden die je emotionele toestand op je cyclus kan hebben is zo ontzettend groot.
    Veel afvallen in korte tijd, verdriet, stress en wat nog allemaal meer kan je hele lichaam in de war brengen.

    Ik was wel zwanger en had weinig zwangerschapskwaaltjes.
    Ik denk ook dat als je iets heel graag wil dat je op van alles gaat letten.
    Hier een krampje daar een steekje, zou het dan toch zover zijn.

    Het is een leuke vraag maar denk net dat je daar een snel en makkelijk antwoord op krijgt.
     
  3. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Dat heb ik ook! vooral het laatste over de zwangerschapstekenen!

    Ik heb NOG een spiraaltje, maar ik voel van alles in mijn onderbuik en ben al weken misselijk... Pfff...
    en dat alleen maar omdat ik graag zwanger WIL worden. hihihi :oops:

    Liefs Debby
     

Deel Deze Pagina