Inspiratie HIPPE jongenskapsels

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Druif78, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NykaH

    NykaH Actief lid

    3 jul 2009
    154
    0
    0
    Nu het hier toch over jongenskapsels gaat, wil ik even vragen welke gel jullie gebruiken bij kinderen.
    Mijn zoontje heeft nu nog babyhaar, maar straks wil ik stoere stekels maken.
    Probeer het nu weleens met zwitsal gel, maar na een keer wrijven is deze er alweer uit.
     
  2. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    die babygel heb ik al snel over boord gegooid..bleef helemaal niet zitten dus gebruik nu normale "grote mensen"gel hahaha
    groetjes nina
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier gebruik ik meestal wax. Blijft lekker goed zitten het haar zo :D
     
  4. moederLynn

    moederLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    klei heet het hier...Van de kapster...En als ik die niet heb haarlak want met gel kan ik niets..
     
  5. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook gewone normale gel
     
  6. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Goldwell Lagoom gel. Heel fijn spul dat goed blijft zitten zonder dat het er "nat" uit ziet.
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Mijn mini
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    en mijn maxi

    Dit was met de feestdagen hoor ;)
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Toen maxi nog mini was, had dus ook krullen...
     
  10. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha hier komt die
    4 verschillende types haar van mijn zoontje
    1 voor kuif
    2 normaal
    3 hanenkam door tot achter
    4 tja haha stijl na achter

    hopelijk heb je hier wat aan

    wat ik wel vind is als je goed kijk bij elke haar style komt zijn koppie anders uit ;)

    ps goedkope gel en alles blijft zo hele dag staan hahaha behalve als die gaat slapen maar dat is logische slaapt die niet staat alles nog net zoals het er sochtends in ging
     
  11. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat leuk elmo om jou mannetjes eens te zien! en wat is de oudste veranderd zeg!!
    Maar heerlijke knullen zeg!!


    Bengel, leuk al die verschillende kapsels zeg!!
     
  12. ilona85

    ilona85 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Onze bink heeft al vanaf heel jong een kuif erg stoer vinden wij maar kapsels kiezen is erg lastig.
     
  13. ilona85

    ilona85 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dit is met 6 weken oud
     
  14. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Er is dat he :$ maar ja af en toe moeten ze toch geknipt worden ;) Snel weer laten groeien hoor ;)
     
  15. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Sepp inderdaad :p En bedankt ben zelf ook erg content met zijn haartjes! ;) alhoewel hij hier wel praktisch kaal was tot ruim een jaar :p
     
  16. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Wat een leuke kapsels zie ik voorbij komen!!
    Onze zoon doe ik sinds zn laatste knipbeurt dus ook maar weer met een kuif van voren, anders zonder gel hangt het er net zo bij als dat kapsel van het zoontje van "the Barkers"!! Beetje nerdy dus...

    Ik gebruik gewoon gel van mn man, zwistal gel of wat dan ook gat er zo uit en dan hangt het dus veeeeel te braaf!!
    Ik vind het kapsel van Sepp (?) van "moedervanSepp" echt onwijs gaaf, zo zou ik het ook graag willen hebben bij mijn zoontje. Kom je niet met vervelende tussenlengtes te zitten? En hoe lang is de achterkant? En is het aan de zijkanten kort of is het lang en naar achter gekamd? Hoe heb je het aangegeven bij de kapper? Onze kapper snapt gewoon niet wat ik bedoel en knipt t dan zo netjes!
     
  17. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb de zwitsalgel ook snel over boord gegooid, blijft het echt niet mee zitten. Hier ook de grote mensen gel in huis gehaald van taft(nmr 6) en hiermee blijft het de hele dag in model zitten :D
     
  18. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahaha wat een hoop vragen tegelijk! En ja je komt met een vervelende tussenlengte te zitten en dat is dus ook wel even doorbijten vooral omdat sepp ook nog eens een beetje een pijpenkrul krijgt als het op die tussenlengte zit ;) ( ik heb ook nog wel wat minder charmante "arnie" achtige foto's ;):D) Maar goed als je daar eenmaal voorbij bent is het super :) de achterkant is denk ik een cm of 3 vanaf de onderste haren, zijkanten net over zijn oren en alles hangt zeg maar gewoon wij kamen niks naar achter :p ook zijn pony is tot net boven zijn ogen. ik heb tegen de kapper gezegd het zo lang mogelijk te laten maar watv eraf moet moet eraf zeg maar en dat hebben ze wel redelijk gedaan tja als hij net naar de kapper is geweest is het niet geweldig ;) (veel te braaf) maar na een maandje zit het weer goed. :) Ik zal eens kijken of ik nog een foto kan vinden
     
  19. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier was hij net naar de kapper geweest en dus ietsje te kort naar mijn smaak maar nu is dat dus wel weer beter
     
  20. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Zie hier de "arnie"achtige fase (dus net voordat het weer op de goeie lengte is );) dat is even doorbijten zeg maar :p
     

Deel Deze Pagina