Inspiratie tatoeage voor overleden zoontje

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Mama J B S, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama J B S

    20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

    Vorige maand ben ik mijn zoontje met 22 weken zwangerschap verloren door PROM.
    Ik wil binnenkort graag een tatoeage voor/van hem laten zetten. Zijn handafdrukje wil ik sowieso, op ware grootte. Maar ik kom maar niet uit de tekst die ik erbij wil hebben. Hoe beschrijf je je intense liefde en/of het grootste gemis van je kind??? Ik weet niet hoe ik duidelijk kan maken hoeveel hij voor mij betekent...
    Ik wil het graag verwoorden in een korte zin, een aantal woorden. Mag in het Nederlands en in het Engels.

    Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

    Liefs!
     
  2. Mama J B S

    20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    P.s. De banner klopt helaas niet meer...
    Erg moeilijk om te zien maar te pijnlijk om hem weg te halen...
     
  3. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heb je misschien een rouwkaartje verstuurd? De tekst daarvan zou je kunnen nemen.

    Ik denk dat alles wat je tot steun is, geschikt kan zijn. De eerste noten van de muziek waarbij je aan hem denkt. Als je religieus bent, een religieuze tekst. Zijn naam natuurlijk.

    Sterkte
     
  4. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    ik heb zijn naam, sterretjes, geboorte datum en sterfdatum en een maan. dus geen specifieke tekst. zijn er speciale teksten of gedichten die je aan hem doen denken? of speciale symbolen?

    nog heel veel sterkte ;) take care! x
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.483
    113
    Veel sterkte toegewenst, voor ons is de tekst to the moon and back speciaal, omdat wij dat verhaaltje hebben voorgelezen aan onze zoontjes toen ze in de couveuse lagen. Dat stond ook op hun rouwkaarten. Maar dat is voor iedereen persoonlijk, misschien moet je het even de tijd geven en komt er vanzelf iets wat je aanspreekt.
     
  6. Sambabal

    Sambabal Actief lid

    4 nov 2015
    109
    17
    18
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooi gebaar.
    Ik heb een vlinder tattoo op mn pols laten zetten met de tekst
    ´the sun will never shine the same´

    Sterkte gewenst!
     
  7. Mama J B S

    20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor het meedenken!

    Ik heb desondanks een geboortekaartje voor hem gemaakt. Daar staat een korte tekst en een gedicht op. Maar beiden zijn het toch niet helemaal om een tatoeage van te laten zetten...
    Er zijn wel bepaalde dingen waardoor ik aan hem denk, maar ik kan dat niet in een tatoeage verwerken of het is net niet wat ik wil.
    Zo'n korte tekst als jullie hebben, Dubbelgeluk en Sambabal, vind ik mooi. Naar zoiets ben ik op zoek. En dan wil ik in die paar woorden verwoorden hoeveel hij voor mij betekent en/of hoeveel ik van hem hou.
    Ik ga nog even kijken naar songteksten!
     
  8. Dizzy

    Dizzy Fanatiek lid

    23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Some people only dream of angels, we held one in our arms.
    A piece of my heart has wings.
    I will carry you with me until I see you again.
    Too beautiful for earth.
    Always on my mind, forever in my heart.
    Forever in my heart.
    You were my everything.
     
  9. Mama J B S

    20 okt 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Dizzy!
    Ik ben ook nog aan t rondneuzen op Google bij afbeeldingen. Staan ook mooie dingen tussen.
    Ben er nog niet helemaal uit dus...
     

Deel Deze Pagina