IPL definitief ontharen... ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door cyntje78, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi allemaal!

    Ik ben benieuwd wie dit ook heeft gedaan... hoeveel behandelingen, goed resultaat?

    Ik ben 2 weken geleden begonnen met mijn oksels. Dus ik heb nog een lange weg te gaan :D En twijfel of ik mijn bikinilijn ook meteen zal laten doen :)

    Wie nog meer?
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.256
    7.822
    113
    Gelderland
    Ik lees even mee! Zou graag mijn bikinilijn willen laten doen maar durf nog niet zo goed..
     
  3. Miss Mac

    Miss Mac Fanatiek lid

    21 jun 2013
    2.006
    0
    0
  4. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hmmm.... :cool:
    Ik hoop dan maar dat door de jaren heen de IPL is verbeterd dan.... Nouja, we zien wel ;)

    @Bikinilijn... dit is schijnbaar wat pijnlijker als de oksels. Maar ik durf ook echt niet daar te gaan liggen haha! Stom he? Na tig x bij de gyn te zijn geweest :)
     
  5. pipsqueak

    pipsqueak Actief lid

    25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ipl gedaan van bikinilijn. Door alle medische behandelingen gestopt en daarna dus vanwege zwangerschap.
    (In de wachtweken en terugplaatsingen en prille zwangerschap mocht ik geen behandelingen doen dus dat werd erg lastig)

    Ervaring
    Toen ik ermee bezig was geweldig!! De haartjes bleven weg en ik hoefde me bijna niet te scheren. Geen ingegroeide haren meer of irritaties!
    Helaas is het meeste haar weer terug omdat ik er niets meer mee doe.

    Door ipl verdwijnen de haren maar zonder af en toe een onderhoudsbeurt komt het dus terug. Je zult altijd 1 x per half of jaar terug moeten voor een behandeling.
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben er ook over na aan het denken. Ik vind het alleen zo prijzig :( . Ik zag dat ziekenfonds wel een deel vergoed, maar weet nog niet in hoeverre dat werkt, met doorverwijzingen enzo. Ik zou het ook graag voor m'n oksels doen - ik heb het idee, dat ik dan een stuk minder ontstekingen zou hebben.

    Maar nog geen ervaringen mee dus. Wel al veel gelezen en het is me ook wel duidelijk dat je het enigszins bij moet houden. Maar dat is op zich wel te doen heb ik het idee.
     
  7. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Bikinilijn en oksels laten doen :) inmiddels zo'n 5 of 6 jaar geleden. A met al ben ik zo' n 10 keer geweest en daarna gingen ze niet meer verder omdat je dan niet meer resultaat zou behalen ( en het best prijzig is). In die tijd werd deels wel vergoed.
    Inmiddels zijn de haartjes wel we terug gekomen, maar toch minder dicht behaard dan het was. Scheren hoef ik nog altijd niet dagelijks te doen, maar twee keer per week ongeveer.
    De beste resultaten behaal je wel als je een lichte huid hebt met vrij donkere haartjes.
    De pijn vond ik reuze meevallen. Het is meer een irritant gevoel.
     
  8. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohh 1 x per jaar bijhouden is dan nog te doen.

    Ik betaal 40,- per 6 weken dus dat valt dan wel weer mee (parfumerie zaak)

    Ik heb geinformeerd bij cz maar er word niets vergoed met mijn basis extra (of zoiets) Zelfs niet als je regelmatig ontstekingen hebt. Ik heb op mijn onderbenen en bikinilijn wel eens ingegroeide haartjes.
     
  9. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik vond de pijn ook echt meevallen. Ik had wel eens gelezen over het gevoel alsof er een elastiekje petst dus ik had erger verwacht.
    Ze trokken inderdaad eerst een aantal haartjes uit om te kijken of de haarzakjes donker genoeg waren.
     

Deel Deze Pagina