is dit karma?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door lauri30, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauri30

    lauri30 Lid

    13 okt 2016
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik wilde toch even van mij afschrijven omdat ik alleen maar aan het stressen ben en niet goed weet wat ik hier mee moet.
    zo,n 2 jaar geleden kreeg ik berichtjes via Facebook van een vreemde naam,ik kreeg toen na 2 weken te horen wie het was(een ex van 5 jaar terug).ik zat toen in een relatie met een man die alles voor me over had,maar toch ben ik toen vreemd gegaan met die andere man omdat ik nog steeds gevoelens voor deze persoon had,dit heeft 2 jaar geduurt en deze man vond dat ik een keuze moest maken tussen hem en de man waar ik een relatie mee had.Omdat ik heel graag nog een kindje wou en de man waar ik een relatie mee had dit niet wou heb ik dus gekozen voor de man waar ik vreemd mee ging.Deze man beloofde mij de hemel en aarde en droeg mij op handen en voeten ik was de liefde van zijn leven zei hij,ik woonde toen die tijd nog in noord holland maar ik kwam uit twente en ik wilde graag terug dus ik ben verhuist naar twente waar hij ook woont.vanaf dat moment word ik genegeerd hebben we steeds ruzie en komt hij soms dagen niet thuis,als ik hier iets van zeg word hij boos en heeft hier geen zin in.Gisteren zei ik via een app tegen hem ik krijg bijna het gevoel dat je een ander hebt en weer werd hij boos en had hier geen zin in!Nu heb ik zo ontzettend veel spijt dat ik voor hem gekozen heb,alleen wel super blij dat ik zwanger ben.Hij heeft nog 5 andere kinderen bij 3 verschillende vrouwen en soms denk ik hun behandelt hij beter dan mij en ik was dan nog wel de liefde van zijn leven,zijn droomvrouw kwa innerlijk en uiterlijk.Wat denken jullie gaat hij vreemd of heeft hij genoeg van mij?
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Een man die 5 kinderen bij 3 verschillende vrouwen heeft, die jou negeert wanneer hij 'geen zin' heeft, zomaar dagen niet thuiskomt... De vraag moet niet zijn of hij vreemdgaat of hij genoeg van jou heeft, ik vraag me af waarom jij bij zo iemand wilt zijn? De vraag is waarom jij nog geen genoeg van hem hebt? Zo laat je je toch niet behandelen? Kom op meid.
     
    Esila vindt dit leuk.
  3. jaimy22

    jaimy22 Actief lid

    28 jun 2007
    210
    5
    18
    Ja ik vind dit echt karma sorry. Je bent zelf geen haar beter geweest
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  4. lauri30

    lauri30 Lid

    13 okt 2016
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik weet ook niet goed waarom ik bij hem blijf,zodra hij wel thuis is praten we nergens meer over en is het leuk.dat is ook mijn probleem ik voel me schuldig tegenover mijn ex en denk dan bij mijzelf ik ben ook geen haar beter dit is wat mij gegund is.
     
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.872
    15.313
    113
    Dit
     
  6. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik snap vooral niet goed waarom je bewust zwanger bent geworden terwijl jullie relatie kennelijk al een tijdje niet lekker liep... ik zou jezelf eens goed achter de oren gaan krabben en bedenken wat je wilt.
     
  7. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.407
    4.729
    113
    Vind ik ook.
     
  8. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik geloof niet in karma, maar ik denk wel dat je een aantal behoorlijk domme fouten hebt gemaakt en daar nu de gevolgen van ondervindt. een man die 5 kinderen heeft bij 3 vrouwen zou ik überhaupt niet vertrouwen een monogamist te zijn en zijn leven lang tevreden te zijn met 1 vrouw. dus ik snap dat je graag een kindje wil en daarom voor hem kiest, maar dan kies je dus ook voor een relatie die niet blijvend is en persoonlijk vind ik dat heel egoïstisch tegenover je ongeboren kindje.
     
    Esila vindt dit leuk.
  9. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Nee dit is geen karma. Dit zijn de consequenties van de keuzes die je hebt gemaakt.

    Dat maakt het echter niet minder verdrietig.
    Sterkte.
     
  10. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ik zou sowieso geen relatie beginnen met een persoon die 5 kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen. Heeft hij met jou dan straks 6 kinderen bij 4 verschillende vrouwen?
    Of behoor jij ook tot 1vd 3?

    Ik denk eerder dat dit de consequentie is van je keuze die je hebt gemaakt.
     
    Esila vindt dit leuk.
  11. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Wat je er mee moet? Je moet onafhankelijk worden! Ga voor je zelf en je kind(eren) zorgen. Hij gaat naar alle waarschijnlijkheid vreemd, heeft mooie praatjes tegen andere vrouwen en het lijkt me niet echt iemand die voor je klaar staat. Geen woorden maar daden en zijn daden spreken voor zich.

    Om dingen nou op karma af te schuiven vind ik zwak, pak verantwoordelijkheid van je eigen daden!
     
  12. Yvke86

    Yvke86 Fanatiek lid

    11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Dit. Sterkte!
     
  13. Vino

    Vino Lid

    23 jan 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Karma misschien een beetje. En misschien (oke niet misschien) heb je de meest verstandige keuzes gemaakt maar het wordt nu tijd om voor jezelf te gaan kiezen! Voor jou en je kindje moet je nu duidelijk en nuchter reageren.
    Ik las dat je in twente woont. Waar als ik vragen mag? Ik woon er namelijk ook. ;)
     
  14. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    +1.
     
  15. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies. Dit heeft niks te maken met karma. Echter wèl met je ontzettend dom, egoïstisch en onverantwoordelijk gedragen. :( Kom op zeg, hoe oud ben jij?! Gun je je dochter en ongeboren kind geen fijne en stabiele jeugd, dit is natuurlijk een recept voor ellende. Arme kinderen.....
     
  16. lauri30

    lauri30 Lid

    13 okt 2016
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt weet ik inderdaad wel,dat ik zwanger ben van hem heeft natuurlijk niks met hem te maken maar met het feit dat ik er altijd nog een kleintje bij wou hebben en deze is ook zeer gewenst! ik heb mijzelf daarom ook voorgenomen om voor mijn kindjes te gaan en geen man nodig heb om deze op te voeden.ik weet zeker dat het wel goed komt is bij mijn eerste dochter ook gebeurd die is ondertussen 8 jaar oud en heb ik vanaf dag 1 alleen opgevoed inverband met huishoudelijk geweld van haar vader.
     
  17. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    :$:$:$
    :(:(:(

    no words...
     
  18. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.872
    15.313
    113
    Wauw.....😅
     
  19. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Dus de melkboer had net zo goed de klus kunnen klaren?:(
    Dat ik zwanger raakte heeft juist àlles te maken met mijn man en dat is nl onze liefde terugzien in menselijke vorm. Maar misschien ben ik wel te zoetsappig, kan ook.
    Aangezien het je alleen om een kind krijgen ging zou ik me niet meer druk maken om een relatie die zo te lezen toch al gedoemd is te mislukken en zou ik me lekker concentreren op mijn kinderen.
     
    Rodaina vindt dit leuk.
  20. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh geweldig. Dus de 'vader' van je eerste kind was ook al een lamzaak en acht jaar later zoek je wéér een lamzaak van een verwekker uit voor je tweede kind. Dat bedoel ik dus, dom en egoïstisch. Je zult later heel wat uit te leggen hebben aan die arme kindjes.....😳🙄 Laat je hierna alsjeblieft steriliseren.
     

Deel Deze Pagina