is dit karma?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door lauri30, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truusdemier1981

    Truusdemier1981 Actief lid

    16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    #61 Truusdemier1981, 10 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
    .
    .
     
  2. Nora1982

    Nora1982 Lid

    27 feb 2017
    40
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Alleen al dit... Komaan meid, stop met je vragen te stellen of hij vreemd gaat of jou niet meer wil. Je wil dit toch niet voor de toekomst?
    En nee, ik geloof niet in karma. We maken allemaal keuzes, de één maakt al wat betere dan de ander, en daar dragen we de gevolgen van (jammergenoeg).
     
  3. jongemama1

    jongemama1 Niet meer actief

    @lauri30 nou, ik geloof wel in karma ik heb het wel soms meegemaakt maar niet zoals dit, nee. Maar zoals elke vrijdag kreeg ik altijd een onverwachte ongelukje..

    Maar gezien je voorgeschiedenis, ik snap wel dat jij een kindje wilde maar uit je verhaal begreep ik dat je twijfelde of je vriend zou vreemdgaan of niet meer genoeg van jou heeft gehad maar ik lees uit je andere teksten dat je eigenlijk helemaal geen relatie met persoon wilde, alleen perse een kindje maar als het wel zo was, had je hem beter kunnen verlaten en ervoor je kindje gaan. Jij hebt eigen verantwoordelijkheid, lasten en natuurlijk ook jullie leven plus geluk. Heel veel succes met alles😘

    Wat betreft de negatieve reacties, jij bent niet de enige die dit krijgt, want ik heb dit helaas ook meegemaakt.
     
  4. Noorie

    Noorie Niet meer actief

    Eens..sterkte ts.
    Ik geloof in meerdere kansen maar een man met 5 kinderen bij 3 verschillende vrouwen? Met jou erbij dus 4.. daarvan zouden mijn bellen wel gaan rinkelen.
     
  5. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoe is het nu met je?

    Het zijn harde antwoorden die je hier krijgt maar het zet je hoop ik wel aan het denken.
     
  6. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Iedereen maakt fouten.
    En jij volgde gewoon je hart maar ik wil je een klein advies geven...
    Je bent hier zichbaar met een foto van je dochter

    Ik denk niet dat zij het fijn vindt als ze ooit herkend wordt met deze verhalen over haar mama.
    Wellicht een anonieme foto plaatsen of 1 van jezelf?

    En mocht je hier niets mee willen doen, even goede vrienden maar er is nu zoveel over je bekend, ik zou dit niet doen met t gezicht van mijn dochter op de foto...

    Je kent werkelijk niemand die hier op t forum zit goed. Wellicht komen ze bij jouw man/ex uit en vertellen dit.

    Verder; denk ik idd dat jullie relatie niet goed meer zit en dat denk jij ook. Anders post je dit hier niet.

    Kun en wil jij alleen verder met 2 Kids? Zo nee? Dan moet je dit accepteren.
    Zo ja; Doe er wat aan en ga weg. Je moet elkaar goed en respectvol behandelen want je hebt echt maar 1 leven. Zorg dus dat je goed voor jezelf en je Kids zorgt.
     
  7. Sher1986

    Sher1986 Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    wauw... sprakeloos!
     
  8. Yvke86

    Yvke86 Fanatiek lid

    11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    TS, ik zie aan je handtekening dat het 8 maart mis is gegaan en dat je nu een nieuwe banner hebt, met "dag 28 van cyclus, morgen kan ik testen"
    Dus je denkt dat hij vreemd gaat? Hij heeft bij meerdere vrouwen kinderen? En nu ga je alsnog opnieuw proberen om zwanger van hem te raken?
    Dit snap ik even niet hoor.....
     
  9. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Blijkbaar is een baby het allerbelangrijkst voor ts. Niet een gelukkig en stabiel leven voor haar en haar dochter. Eerlijk gezegd vind ik dat heel egoïstisch en dom..
     
  10. Marrit1988

    Marrit1988 Bekend lid

    24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Volgens mij zoekt ze gewoon aandacht...
    Negeren is de boodschap!
     

Deel Deze Pagina