Is dit normaal?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ninnepin, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi! Ik mag op verzoek van de HA gaan temperaturen. Nu ben ik deze cyclus natuurlijk te laat begonnen maar ik vroeg me wat jullie tot nu toe van mijn kaartje vinden.. ik zie bij de meeste hele mooie egale lijnen maar bij mij niet echt. is dat normaal? (sorry als het een stomme vraag is)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • dd.png
      dd.png
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      75
  2. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Schommelingen zijn heel normaal, er zijn veel dingen die invloed hebben op je temperatuur. Het belangrijkste is dat je iedere dag op hetzelfde tijdstip, voordat je uit bed gaat en veel bewogen hebt, rectaal je temperatuur meet.

    Hoe weet je dat je eisprong is geweest? Op basis van je temperatuurkaartje is dat moeilijk te bepalen. Je temperatuur lijkt nog wat laag.
     
  3. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Sorry mijn telefoon liep vast. Kan ook heel goed dat deze temperaturen bij jou passen na je eisprong. Als je meerdere rondes hebt getemperatuurd ga je waarschijnlijk patronen zien. Hopelijk is het niet nodig, succes!
     
  4. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Ik heb deze ronde ook gebruik gemaakt van ovulatie testen. En deze was positief op 9 juli. Dus dan komt ie binnen12-24 uur toch? Mijn temp is vanmorgen wel een stukkie hoger geworden.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal/via billen, dagelijks zelfde tijd
    Direct na het wakker worden??

    Je ei is deze ronde op 11 juli gesprongen en niet op de 10e ;)
    Dat is terug te zien in je temp.
     

Deel Deze Pagina