Is er nog kans of is het gewoon echt mis?...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vanilia, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje meis .....ik hoop zo dat je vroeger zwanger bent dan dat ze deken en je volgende week een mooi hartje ziet ....
     
  2. kipkip

    kipkip Fanatiek lid

    11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Vanilia, als je een late eisprong hebt kan het zijn dat je minder ver bent dan de calculator heeft uitgerekend. Maar jeetje zeg, wat spannend. Ik zal voor je duimen!
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jeetje meid ik hoop dat het voor jou wel goed afloop
    Ik heb hetzelfde meegemaakt helaas was het bij mij niet goed
    Ik ga vreselijk hard voor je duimen meid
     
  4. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop ook dat het goed afloopt zit in hetzelfde schuitje. Uit zelf bescherming reken ik op een miskraam.

    Mijn vraag is of het ene eitje zich eerder kan innestelen als het andere eitje? Bij mij is namelijk een tweeling in aanleg geconstateerd. 1 leeg vruchtzakje en 1 met een klein vlekje wat moest duiden op een prille zwangerschap. Ik probeer zo toch nog een beetje hoop te houden. Al is het best moeilijk....
     
  5. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    @Aylin: ja dat kan, dan gaat het dus om twee eitjes, en die nestelen zich apart van elkaar in.
    Mocht je nu bloedverlies krijgen, dan kan dat dus betekenen dat er eentje afsterft en de andere doorleeft (schijnt met regelmaat te gebeuren).
    Maar lijkt me dat je dan wel ff een echo krijgt, omdat ze al twee eitjes gezien hebben...
     
  6. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. De gynaecoloog zei ook dat als er een bloeding optreed het mis gaat of dit ook het lege vruchtzakje kan zijn dat word afgestoten door mijn lichaam. Moet om deze reden het dan direct melden bij het ziekenhuis. Ik hou zeker rekening met het feit dat het mis is maar een klein beetje hoop heb ik nog wel. Bedankt voor je reactie.
     
  7. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie steun. Doet me echt goed.
    Ik probeer nog steeds hoop te houden en hoop zo erg dat ik gewoon korter zwanger ben als ik dacht. Aan de andere kant ben ik wel erg verdrietig en toch ook bang dat het me niet gegund is.

    Aylin, jij hoort het over 2 weken meid en ik over 1 week. Sterkte met afwachten.

    Shaartje, jij ook heel veel succes met je zus meid. Hoop voor haar echt dat het toch goed zit.

    Liefs.
     
  8. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jee Vanilia wat erg voor je.
    Dit was precies de reden dat mijn vlos bij 6 weken geen echo doet omdat je dan inderdaad op het randje balanceert van wel/geen kloppend hartje.

    Ik hoop zo voor je dat je volgende week goed nieuws hebt! Ik duim voor je ;).

    En iedereen die ook in spanning zit ook veel sterkte gewenst.

    Liefs Dayenne
     
  9. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank je Dayenne, doet me goed.

    Liefs.
     
  10. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Oh Vanilia, wat een akelige onzekerheid. Een lange week te gaan voor jou dus. Ik leef met je mee en hoop dat het allemaal goed komt.
     
  11. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Lieve Vanilia en Aylin16

    Ik ga zo direct een kaarsje voor jullie aansteken. Ik hoop dat het mag helpen!

    Liefs Roxanne
     
  12. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Roxy, superlief. Bedankt meid.

    Ilja, bedankt voor je steun. Dat kan ik zeker gebruiken in deze moeilijke periode.

    Liefs.
     
  13. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Hoe gaat het vandaag met jullie?
     
  14. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve roxyrox, ben een beetje aan het lezen hier en kom soms wel wondertjes tegen die ook met 8 weken een zelfde diagnose hadden. Bij iemand hier hadden ze zelfs al een curettage gepland. Bij de tweede echo zagen ze ineens een kloppend hartje....Ze dachten bij haar ook aan een windei of dat het al mis was gegaan.

    Ik voel me leeg ga ervan uit dat ik over 2 weken definitief hoor dat het mis is. Of dat ik deze weken bloed ga verliezen. Ben best bang voor wat er nog gaat komen. Het is allemaal zo onzeker en oneerlijk. Heb vandaag mijn zwangerschapskleding weer opgeborgen en mezelf in mijn eigen broeken geperst. Want helaas heb ik ook al een buikje. Al ben ik waarschijnlijk geen eens zwanger meer. Vandaag kwam mijn kleine nichtje naar mij toe die aan mijn buik voelde en zei baby..

    Verdomme (sorry voor het taalgebruik) maar ik wens dit niemand toe.
     
  15. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    lieve Aylin, ik hoop zo dat het nog te vroeg was om een hartje te zien op de echo.

    Vanavond gaat weer een kaarsje aan voor jullie.

    Kop op meiden!

    Liefs Roxanne
     
  16. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Vanilia ik hoop dat je minder ver bent en er de volgende keer hartactie te zien is, sterkte in deze onzekere week.
    Aylin ik hoop dat dit ook voor jouw geld, sterkte.
     
  17. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh nee Vanilia........wat lees ik nou......
    Schrik er van meid.... Maar dat geld voor jou natuurlijk helemaal.
    Ik ga voor je duimen en een kaarsje voor je aansteken..... Dikke knuf jou kant op!
    liefs
     
  18. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanilia, hoop echt dat alles goed komt!
     
  19. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Misschien klinkt het stom, en misschien geloof je het ook niet.
    Kleine kinderen voelen alles aan, vele kinderen konden bijna voorspellen, als er wat mis was of als het goed ging.
    Ik deed het zelfde toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje, had bij iedereen aangegeven dat het mis ging, en het ging mis.


    Mijn neefje daarin tegen vertelde tegen mijn tante, nadat hij zijn hand op haar buik legde, baby komt, mijn tante wist toen nog niet dat ze zwanger was.Bi haar dachten ze ook dat het mis zou gaan, maar mijn kleine neefje bleef het doen, baby komt, baby, ik wil baby.
    En kleine baby kwam er, werd vlekkeloos helemaal gezond geboren.
    Het feit dat je nichtje zij, baby, kan dus goed zijn, anders zij ze wel iets anders.
    Ik geloof erin dat kinderen dingen zien en aanvoelen, die volwassenen niet kunnen zien en aan voelen komen.

    Ik wil je enorm veel sterkte wensen, in deze gigantisch moeilijk en zware tijden, brand een kaarsje voor je, en hoop dat alsnog het goed komt.
     
  20. Thamara00

    Thamara00 Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heel veel sterkte en succes met wachten.
     

Deel Deze Pagina