ISA

Discussie in 'Geboren' gestart door liedel, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedel

    liedel Actief lid

    11 feb 2007
    264
    0
    0
    Dag oktobermama's,
    Hier even een berichtje van Liedel, geschreven door haar vriend.
    Liedel is afgelopen maandag bevallen van een gezonde dochter, Isa genaamd, dmv een keizersnede.
    Tot de operatie is besloten omdat Liedel vanaf donderdag al was opgenomen met pre-eclampsie en de toestand van moeder en kind was maandag redelijk stabiel. Toch was de verwachting dat dit alleen maar kon verslechteren.
    Isa doet het tot nog toe allemaal goed ze woog bij de geboorte 1345gram en was 39,5 cm lang.
    Ook met Liedel gaat het al weer iets beter, de verwachting is dat ze tot midden of eind volgende week in het ziekenhuis moet blijven.
    hopelijk kan ze jullie daarna wat meer vertellen.
    Voor nu wensen we jullie allen nog een fijne tijd.
     
  2. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Allereerst het belangrijkste: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

    Maar wat een heftige tijd maken jullie mee zeg! Dat is allemaal nogal wat! Even een andere wending dan dat je verwacht, wellicht. Heel veel sterkte voor Liedel, en natuurlijk ook voor jou! Dat de kleine maar goed mag groeien en een goede start na deze valse start mag maken.
     
  3. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen kersverse papa!
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa! Ik hoop dat Liedel voorspoedig herstelt en dat jullie kleine meid nu inderdaad lekker gaat groeien!

    Liefs Chris
     
  4. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ga maar lekker genieten en we horen het binnenkort wel van Liedel.
     
  5. Marize

    Marize Bekend lid

    25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hier ook een Oktobermama, van Harte gefeliciteerd! \:D/
     
  6. NiCa

    NiCa Bekend lid

    hier is nog een oktobermama ook namens mij van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter geniet er lekker van

    liefs nica
     
  7. sofieke

    sofieke Bekend lid

    11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Nog van een andere oktobermama van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een prachtige naam ook trouwens!

    Hoop dat alles goed met jullie gaat en toch nog wat kunnen genieten van dit mooie wondertje. Heel veel sterkte alvast in de komende weken en wij duimen allemaal heel hard dat Isa lekker aansterkt!

    Liefs!
     
  8. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hier nog een oktobermama; Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Isa! Ik duim voor jullie dat Isa snel aansterkt en dat Liedel snel weer op de been is. Geniet van deze mooie tijd!

    Liefs Laura
     
  9. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hier ook een Oktober mama; Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Ik hoop dat de kleine meid snel zal aansterken en mee naar huis mag!
     
  10. Irene

    Irene Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ook ik ben oktobermama en wil jullie heel erg feliciteren met de geboorte van Isa. Fijn dat alles goed gaat! Echt een super raar idee dat de eerste oktober mama is bevallen, maar wel heel gaaf!

    Nogmaals gefeliciteerd
    Irene
     
  11. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    zo vroeg hebben wij ze niet bij de augustus-mama's. Gefeliciteerd met Isa, ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan met Isa en haar mama.
     
  12. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hier ook een oktober mama..
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa.
    Een geweldige mooie naam!

    Veel geluk samen!

    Hier duimen we voor jullie, dat Isa snel zal aansterken!

    Liefs Kiss
     
  13. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hier weer ééntje(oktober mama's), van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Isa, dat jullie maar lekker mogen genieten ondanks de toeters en bellen die je er waarschijnlijk nu omheen zal hebben...En dat ze maar snel aansterkt en naar huis mag!

    Kusjes aan jullie alledrie!

    Marieke
     
  14. diaan

    diaan Bekend lid

    3 apr 2007
    920
    0
    16
    die oktobermama's die zijn wel allemaal een beetje geschrokken dat de eerste oktober mama al in juli is bevallen.
    In ieder geval van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met elkaar.
    groeten Diana
     
  15. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Ik sluit me aan bij de andere oktobermamma's: van harte gefeliciteerd met de komst van Isa, en hopelijk gaat alles vanaf nu voorspoedig en zijn jullie binnen afzienbare tijd met zijn drietjes thuis!

    Groetjes
    maris
     
  16. bolletje

    bolletje Actief lid

    31 jan 2007
    223
    0
    0
    Hee Liedel en pappa, gefeliciteerd met jullie dochter Isa!

    Ik ben wel even geschrokken zeg!Ik (ook een oktobermamma) had niet gedacht dat de 1ste zo vroeg zou zijn ,maar ja als ze maar gezond is en moeders er maar weer bovenop komt dan is het goed :)
    Rust maar goed uit ,we zien je vanzlf weer verschijnen in ons topic!
    Groetjes bolletje
     
  17. avalon1972

    avalon1972 Bekend lid

    13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hier nog een Oktobermama.

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

    Ik wil Liedel graag heel veel sterkte wensen. Dat ze maar snel weer aan mag sterken en dat jullie spoedig met z'n drietjes thuis van elkaar kunnen genieten.

    Knuffel,

    Marianne
     
  18. Nijnie

    Nijnie Fanatiek lid

    12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Isa!
    Papa-liedel, hopelijk mag je je dametjes gauw mee naar huis nemen!

    Nijnie
     
  19. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
     
  20. Jeetje! de eerste van ons is al bevallen! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isa. Ik hoop dat alles goed gaat en dat beide dames snel naar huis mogen!
    Veel liefs, Esther
     

Deel Deze Pagina