IUI(-d) juli/augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 7 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Gelukkig! Nee dat snap ik het is al gedoe zat zo hahaha
     
  2. Naturfrisk

    23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    Pff lekker is dat! Fijn dat het goed is gekomen maar leuk is anders.

    Ik doe verder niks om de kansen op zwangerschap groter te maken. Vriendlief is wel gestopt met het eten van soja om te kijken of dat effect heeft op zijn kwaliteit.

    Zelf ben ik er een beetje klaar mee deze week. 2 dagen terug vals positief getest en dat heeft me behoorlijk gefrustreerd. Morgen is 14 dagen na de IUI dus er is nog een beetje hoop maar niet veel. Vanaf welke dag adviseren ze bij jullie om te testen?
     
  3. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Naturfrisk soja? Heeft dat effect op de kwaliteit? Dat wist ik niet! Nou is dat van mijn vriend volgens het zh "superzaad" dus heb me daar nooit in verdiept.. ook zo leuk he dat het zh dat zegt. Vriendelijk bedankt ook dat het zo subtiel gebracht word, het ligt dus voor 100% aan mij maargoed. Hoop dat het voor jullie wat uitmaakt!

    Wat balen zeg!! Jij gebruikt ook utrogestan toch? Bij mij zeiden ze 14 dagen na de inseminatie.. geen bloed geeft moed toch? Heb je wel al kwaaltjes of iets?
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hmpf... @Bloem1991 ik leef met je mee... Vorige keer zei de dokter tegen me: Nou, jij maakt wel snel cystes. Maar echt zo’n toontje alsof het mij te verwijten valt. En ik heb een donor dus daar ligt het zeker niet aan..whaha

    Door utrogestan test je overigens niet vals positief he?! Dat is door de pregnyl. Utrogestan stelt alleen je menstruatie uit...
     
  5. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura ja dat is ook zo'n aardige opmerking pff.. je zou toch denken dat hun er toch iets anders mee omgaan..

    Ja daarom dacht ik misschien dat er daarom nog geen positieve test of menstruatie was.. nog niet genoeg hcg misschien? Hoop op een positieve uitslag voor je! Waardeloos deze onzekerheid @Naturfrisk
     
  6. Naturfrisk

    23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    @Bloem1991 ja het schijnt effect te kunnen hebben. Nog geen idee of het ook echt werkt maar hij at vrij veel soja dus het is het proberen waard. Denk dat we er bij de volgende IUI 3 maanden op letten dus dan zou je wel iets van effect verwachten.

    Ik gebruik inderdaad utrogestan. Voel van alles maar verwacht dat het allemaal bijwerkingen zijn van de utrogestan en de spanning van de afgelopen dagen. Maandag had ik een test van 2besure gedaan, kennelijk berucht om de fout positieven, en kreeg ik een roze streepje. Maar daarna met andere tests maandag en dinsdag (5 in totaal :p) niet meer kunnen bevestigen. Ik gebruik geen pregnyl dus dat kan het niet geweest zijn. Daartegenover ook nog geen menstruatie wat natuurlijk ook de bedoeling was van de utrogestan, maar toch fijn dat dat wel werkt :). Morgen een predictor om te kijken of er wat is blijven plakken...
     
  7. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Naturfrisk ja ik ben benieuwd het zou inderdaad dan verschil moeten geven 3mnd is lang zat om verschil te zien.

    Ah zo spannend!! Moeilijk ook dat je niet weet waar je aan toe bent nu. Ik duim voor je dat de predictor wel iets positiefs aangeeft! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
     
    Naturfrisk vindt dit leuk.
  8. Naturfrisk

    23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    Helaas weer negatief :( we testen over 2 dagen nog een keer omdat ik de vorige keer pas op 16 dpo positief testte en dan stoppen met de utrogestan. Daar kijk ik wel naar uit. We gaan over een week op vakantie dus even een ronde rust. Nog 10 dagen @Bloem1991! Alles nog rustig? En wanneer mag jij voor de echo @Lalalaura?
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Naturfrisk he... bah... kut weer zeg!
    Maar nog een pietsie hoop hou ik voor je hoor!

    Ik mag morgenochtend weer. Ben zo bang dat er gewoon weer iets tegen gaat zitten.. Wil niet pessimistisch zijn, maar er is iedere keer wat... haha.. Dus probeer me een beetje voor te bereiden. Hoop gewoon zo dat er iets van een follikel groeit...
     
  10. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Naturfrisk wat balen zeg!! Hopen dat de volgende test een positief resultaat geeft!! Ik duim voor je. Bij mij gaat het gek genoeg goed.. Ik heb ipv ovitrelle pregnyl gekregen en ik reageer hier overduidelijk anders op wat me ook een beetje angstig maakt.. Ik voel me welliswaar gewoon goed haha. Alleen last van vermoeidheid en af en toe wat misselijk.. sinds vandaag wat lichte krampjes in mijn buik maar meer is het ook echt niet. Ben ook opgewekt en heb zin in elke dag het voelt niet echt als eerst toen had ik veel meer sympthomen.. Echt heel bijzonder weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet eerlijk gezegd:confused:

    @Lalalaura heel veel succes morgen! Ik duim voor je. Hoop dat het deze x meezit en het er goed uit ziet!
     
  11. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Ik hoop op een positief bericht.

    @Naturfrisk heb jij al meer duidelijkheid?
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jaaaa @Bloem1991 ...Ben super blij. Er zaten 3! follikels dit keer (ja en een stuk of 15 onder de 10 mm, maar die tellen niet)
    Eentje van 15 en eentje van 13 links, en eentje van 11 rechts.
    Tot zondagavond doorspuiten. Dan maandag echo om te meten en waarschijnlijk dinsdag of woensdag al de poging
     
    P1986 vindt dit leuk.
  13. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura wat goed!! Super nieuws! Spannend maandag om te kijken hoeveel er door zijn gegroeid!!
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Soms zit het zo mee! Nu naar het concert van Kensington. Maar dacht opeens oooo f*ck, ik moet menopur zetten om 20:00 en die spuitjes mogen natuurlijk niet mee...
    Maar even gebeld, en ik kreeg per e-mail toestemming dus bij de ingang werd er helemaal niet moeilijk gedaan!
     
  15. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Haai ik kom ook weer hier meeschrijven hoor, we zitten nu wel in een wachtrondr vanwegen de switch naar een ander ziekenhuis maar de volgende ronde gaan we (hopelijk) weer verder.. de 24e hebben we de intake boj het mck dus ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen
     
  16. Naturfrisk

    23 jun 2018
    61
    34
    18
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie! Laatste dagen veel gewerkt. Wij hebben gisteren opnieuw een test gedaan en omdat die nog steeds negatief was ben ik gestopt met de utrogestan en wacht ik nu op de menstruatie. Komende weken zijn we op vakantie dus slaan we een ronde over. Ik kijk er wel erg naar uit om al het gedoe even achter ons te laten. We gaan er ook niks aan doen. Ik ga niet uitrekenen wanneer de verwachte ovulatie is.

    Jij nog een weekje @Bloem1991, de duimen draaien overuren!! :thumup:

    @Lalalaura wat fijn dat het zo goed gaat!! Gaat het allemaal toch een stuk sneller dan verwacht. Succes met de echo morgen :)
     
  17. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura fijn dat ze niet moeilijk deden! Succes vandaag met de echo ben benieuwd.

    @Ritoy spannend! Vanwaar dat je naar een ander ziekenhuis gaat?

    @Naturfrisk vervelend dat hij wit is gebleven.. lekker ontspannen op vakantie en wie weet.. even niks is ook lekker! Dankjewel! Ja ben elke x op dag 24 stiptongesteld dat is voor mij a.s woensdag dus ben heel benieuwd. Nog geen symptomen gewoon echt niks ook niet van een eventuele menstruatie :rolleyes:
     
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Van de 3 follikels is er voor zover ze konden zien maar 1 goed doorgegroeid... Maar die was wel meteen heel netjes groot (nu 22 mm) meteen in t ziekenhuis pregnyl gezet en morgen om half 1 de poging...
     
    Naturfrisk en Trassi vinden dit leuk.
  19. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura super zeg!! Moest er geen dag tussen de pregnyl en inseminatie zitten? In mijn zh is dat verplicht..
     
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Nee hoor... want het zaad overleeft bij goede kwaliteit 4 dagen.. dus er zit behoorlijk wat marge op. Je ei springt ongeveer 36 uur na de pregnyl... Gaat helemaal goedkomen dus (nu zit er 28 uur tussen) dus de kikkervisjes mogen nog 8 uur rondzwemmen
     

Deel Deze Pagina