IUI(-d) juli/augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 7 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Wanneer gaan we testen met zijn alle? :roflmao: Zou leuk zijn om het allemaal tegelijk te doen aangezien we met een paar vrijwel gelijk lopen
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha ik ga weer wachten tot 1 oktober.
    Mijn vrouw houdt altijd nog hoop na een negatieve test. En ik ben dan altijd wel even van streek. Dan bij de bloedtest is zij down en ben ik blij dat we weer verder kunnen. Dat werkt dus niet. Vandaar dat we maar besloten hebben te wachten tot het testmoment voortaan...
     
    P1986 en Trassi vinden dit leuk.
  3. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik vind het super knap dat je dat volhoud joh!
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik ook! Hahahaha...
     
  5. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw

    Fijn dat je wat rust hebt kunnen krijgen! Snap het heel goed, het is mentaal en fysiek een zwaar traject. Hmm dat is wel vreemd, meestal word die juist gebruikt om zo goed mogelijk te timen dus zal het zeker vragen! Bij mij werd dit overigs ook niet meteen gezegd, pas bij de prik instructie werd het genoemd. Ja het gaat wel, ik heb momenteel erg last van mijn endometriose die erg pijnlijk is. Aanstaande woensdag mogen we naar een nieuw ziekenhuis en ben heel erg benieuwd wat ze daar gaan zeggen en doen.

    @Ritoy mijn nod is 9 okt ruim ingeschat. Ga wss niet testen, het is voor mij steeds een teleurstelling dus ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld word. En jij?

    @Lalalaura hoe gaat het nu met jou? Is het nog een beetje te doen met je werk hormonen, gedachten etc..
     
  6. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Ritoy ook ik test pas op me nod, dat wordt waarschijnlijk 3 okt. heb geen testen meer in huis, maak mezelf toch alleen maar gek.

    @Bloem1991 pfff vervelend dat je last hebt an de endometriose. Jij ging naar een nieuw ziekenhuis omdat je anders tot januari moest wachten toch?
     
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Bloem1991 De hormonen nemen nu af. Hoef niet meer te spuiten natuurlijk en van de pregnyl heb ik soms alleen lichamelijk wat nep-symptomen en dat valt nu zelfs wel mee.
    Inmiddels naar de huisarts geweest en een doorverwijzing naar een betere psycholoog gehad. Het was gewoon eigenlijk niet alleen het traject wat opbreekt, zat mezelf al tijden in de weg. Maar nu was ik gewoon zo moe dat ik de strijd met mijn “issues” verloor. Nu is er het label PTSS dus opgeplakt maar hulp laat nog even op zich wachten. Vandaag wilde ik gewoon weer werken maar t gaat gewoon niet. Ben nu dus al weer in de trein onderweg naar huis...
     
  8. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ja klopt, kijken of ze daar hetzelfde denken of misschien toch iets anders besluiten.

    @Lalalaura heftig zeg! Goed aan jezelf denken hoor! Hoop dat je alles een plekje kan geven en dat meer rust geeft. Die onzekerheid in het traject werkt daar ook niet bij natuurlijk.. wat niet gaat dat gaat niet , zet jezelf maar op nummer 1 dat is nu echt even nodig !!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  9. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    @Bloem1991 wellicht zeggen ze het bij mij ook pas bij de prikinstructie en zo niet dan zal ik het gaan vragen. Thanks!
    Heel vervelend dat je zoveel last hebt :(. Zit niet echt mee!

    @Lalalaura rustig aan proberen te doen en goed om jezelf denken!
     
  10. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ja zo niet kan je het altijd vragen inderdaad, ben benieuwd! Nee.. baal er echt van maar er is weinig aan te doen. Het beïnvloed mijn leven soms enorm, kwam nu ook weer 2 dagen echt niet uit bed.. Ik ga dat ook weer aangeven bij deze nieuwe arts. Ik vind mezelf te jong voor dat soort dingen, ik wil ervan af.
     
  11. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Nou vandaag naar het zh geweest en alles doorbesproken. We mogen de eerste dag van mijn volgende cyclus beginnen met ivf. Ze raad mij dat ook aan ivm de pijn vd endometriose. Ben erg opgelucht omdat ik nu duidelijkheid heb en weet waar we naar toe werken. Mijn koelkast ligt al vol met medicatie dus we zijn er helemaal klaar voor. Krijg nieuwe hormonen en dubbele dus ben benieuwd hoe ik daarop reageer, ook krijg ik sws utrogestan. Nu mijn hoofd rust geven van alle info en lekker slapen:p
     
    P1986, Trassi en miniVosje vinden dit leuk.
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo wat fijn dat je lekker door kunt! Ik tel hier stiekem ook af hoor! Nog een poging hierna en dan gesprek met de dokter...Dan of meer onderzoek of ook meteen IVF...
     
  13. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Spannend he?! Hoop dat het voor jou natuurlijk niet nodig is en je 1/10 een positieve uitslag krijgt! Maar snap dat je stiekem aftelt ik deed precies hetzelfde.
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik doe helaas met jullie mee.
    Vandaag Iui 2 gehad.
    Helaas na bewerking een vcm van 0,34 dramatisch laag dus. Iui is wel gewoon door gegaan, maar heb al wel een afspraak met mijn gyn volgende week. Ik denk dat ik door moet naar icsi...
     
  15. BM1987

    BM1987 Lid

    2 aug 2018
    90
    97
    18
    Vrouw
    Ik zat nog aan je te denken dat eerdaags die afspraak in je nieuwe ziekenhuis was. Had je nu drs. Ritveld? Fijn dat je gelijk mag gaan beginnen. Ik zit nu op iui 5 en na 6 gaan wij ook over op ivf. Krijg jij lang of kort protocol? Of ga je gewoon op dag 3 beginnen met spuiten. Ik wil mijn intake ivf wel snel inplannen en het liefst niet een cyclus wachten maar dat het aansluit. Maar tijdens onze evaluatie had hij het er over dat we dan eerst weer bloed moesten prikken
     
  16. BM1987

    BM1987 Lid

    2 aug 2018
    90
    97
    18
    Vrouw
    Balen @miniVosje dat het zo laag is. Fijn dat je volgende week terug moet ipv dat ze je nog maanden laten aanmodderen misschien tegen beter weten in. Maar wie weet is het raam deze maand. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

    De rest die op het wachtbankje zitten weer succes met 'geduldig' afwachten. Ik mag morgen weer voor een fm
     
    P1986 en miniVosje vinden dit leuk.
  17. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ja ik had dokter Ritveld, super fijne vrouw! Ik heb een korte cyclus, moet op cd 8 terugkomen voor de eerste echo. Ik begin op dag 1 van mijn menstruatie met het prikken van triptofem. Op dag 3 begin ik met een extra hormoon gonal f. Dan als het rijp genoeg is pregnyl en daarna utrogestan. Ja wij moesten gisteren beide bloedprikken zodat ik mijn eerst volgende cyclus zou kunnen starten. De uitslag krijg ik over 2 weken, dus dat is iets waar je rekening mee kan houden. Voor derest zei ze dat het even afwachten is omdat ik erg goed en sterk op hormonen reageer, dus ze kijkt per echo hoelang ik moet doorprikken en het evt verhoogd word kwa dosering.

    @miniVosje wat rot!! Jeejtje.. fijn dat je al snel terecht kan! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt voor de behandeling dit is ook zo onzeker nu..
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. BM1987

    BM1987 Lid

    2 aug 2018
    90
    97
    18
    Vrouw

    Je hebt de uitslag dan al voordat je begint met prikken? Ik hoop dat ik het zo ook kan gaan doen mocht het zo ver komen. Na de 6e iui gelijk door
     
  19. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    @Bloem1991 jij gebruikt geen donor toch? Gewoon van je man zelf?
     
  20. Bloem1991

    Bloem1991 Bekend lid

    20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ja ik krijg 3 okt de uitslag en ik word waarschijnlijk 6 a 7 oktober ongesteld. Uiterlijk de 9e van oktober, ze zei dat dat ook beter is om daarvoor de uitslag te hebben anders prik je voor niks als de uitslag niet goed is.

    @Ritoy klopt gewoon van mijn vriend.
     
    Trassi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina