IUI/KID vanaf februari 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Trassi, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik wist idd wel dat daar wijzigingen in zouden komen.
    Vervelend!

    Maar de behandeling is wel in het ziekenhuis? Dan vervoer je het zelf naar het ziekenhuis?
    Krijg je het thuis in stikstof of in droogijs?

    Ga je dan straks ook de behandelingen in leiderdorp doen?
     
  2. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    De behandeling is in het ziekenhuis ja want het is IUI-D dus echt inseminatie in de baarmoeder ipv baarmoedermond.
    Ik bestel altijd een stikstoftank omdat ik dan meer speling heb aangezien die langer meegaan. Heb bij mijn 1e ronde iui's een keer gehad dat het droogijs in de box allemaal weg was en het rietje al was ontdooit toen ik voor de iui ging. Daarna heb ik het altijd in een tank besteld.
    We hebben al een afspraak staan in leiderdorp voor eind juli. We zullen wel moeten als we dan niet zwanger zijn want ons ziekenhuis kunnen ons niet meer helpen dan. Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg om naar leiderdorp te gaan want daat doen ze gewoon ivf met donorzaad en dat doen ze hier niet. Dus ik hoop dat ik na 6x iui over mag op ivf met de laatste 2 rietjes
     
  3. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ja dan begrijp ik het helemaal!!
    Zon stikstoftank moet zeker langer meegaan. Deze Kun je zelfs bijvullen, maar dan moet je wel iemand weten die stikstof kan leveren...

    Hopelijk is het niet nodig om over te stappen naar mck, maar anders zal het vast een “warm bad” zijn. Ervaringen zijn daar gemiddeld erg goed wat ik lees en hoor (en mijn eigen ervaring is ook goed). Bij welke arts heb je de afspraak staan?
     
    Trassi vindt dit leuk.
  4. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zeker een fijn ziekenhuis!
    Na 5 jaar in Almere en het VU gezeten te hebben voelde ik me daar ook super prettig.
     
    Trassi vindt dit leuk.
  5. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Er staat helaas niet bij bij welke arts het is. Maar fijn om te horen dat het zo'n goed ziekenhuis is. Nu voel ik me een stuk beter over de eventuele overstap :thumup:
     
  6. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ben wel benieuwd wie je hebt, mocht het zover komen dan horen we dat later wel van je toch?

    Mocht je in de problemen komen met je stikstof; pb me dan even. Daar kan ik je wel bij helpen ;)
     
    Trassi vindt dit leuk.
  7. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Super! Ik hoor het zondag of de iui optijd is of niet dus ik laat het zoiezo weten :thumup:
     
  8. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend!

    Ik heb dokter Tessa C..

    Weet je wie ik bedoel?
     
  9. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik weet wel wie je bedoeld, maar dat is de enige arts die wij nog nooit gezien hebben Haha!
    Hoe bevalt ze? Fijne dokter?
     
  10. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ja super benieuwd naar je echo morgen!

    Denk dat we nog steeds aardig gelijk oplopen, hier nog geen veranderingen... ovu begint nu ietsje op te kleuren, dus hoop morgen of maandag positief
     
    Trassi vindt dit leuk.
  11. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou ik heb dr geen vertrouwen in deze ronde hoor.. cyste zit nog rechts, de follikel rechts is weg (of de cyste is weg en dat is de follikel want hij was 17mm) Links zitten er 3, 1x16, 1x14 en 1x13. Maar omdat de tank maar tot dinsdag goed is wil ze ook de iui dinsdag al doen waardoor die van 16 echt net aan goed is.. dus kleine kans.. sterker nog voor mij voelt het gewoon aan als een weggegooide kans.. ik had ook aangeboden om de tank bij te laten vullen met stikstof maar dat was niet nodig zei ze dus ok doeii poging nummer 4..
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pfff.... Dat is super rot Ritoy! Lijkt me hoe dan ook extra stressvol zo...

    Hier op 2/3 van de pilstrip. Ben t wachten wel zat dus tel de dagen af...7 juni staat er al een afspraak voor een echo. Hoop dat ik gewoon netjes op tijd ongesteld wordt na de pil, want we willen de 9e met vrienden een weekendje weg. Als ik later ben, vrees ik dat die 7 juni wordt uitgesteld
     
  13. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Hè wat rot!! Krijg je morgen nog een echo om te checken of dat ene follikel is doorgegroeid?
    En wat naar dat zij dit zelf bepalen, die rietjes zijn zo kostbaar!!
    Wel nog een reden om over te stappen naar mck; als je daar twijfels hebt over timing, dan mag je altijd een maand laten schieten en de rietjes in de “vriezer” laten...
     
  14. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Nog n weekje de pil slikken dus?
    Hopelijk komt ze menstruatie volgens schema...
     
  15. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Hier ook nog weinig nieuws... gebeurd nogal weinig, morgen even contact opnemen met de Gyn...
     
  16. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jup, nog precies 7 dagen. Dan op dag 3 van de menstruatie ongeveer de echo...
     
  17. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Snotverdikkie!
    Rechts gekrompen (mogelijk restfollikel van vorige cyclus?) links nu maar 1,35... op cd 19...
    Bloed afgenomen en donderdag terug...
     
  18. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Balen zeg @Blosje89 het is echt kut als dat gebeurd.. hopelijk groeit hij snel door
     
  19. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Nou mijn iui vandaag was bijna niet doorgegaan. Het is een lang verhaal dus hou je vast...

    Toen ik zondag de iui afspraak maakte vroegen ze hoe laat ik de iui wilde ivm de slaapjes van de jongens dus ik dacht dat ik ze gewoon mee kon nemen en ze dan achter het gordijn kon zetten of in een apart kamertje. Kwam ik daarzo komt (na een kwartier) die zuster naar me toe of ik even mee wilde lopen naar een aparte kamer. Ik moest de jongens in de wachtkamer achter laten (!) Terwijl mijn oudste van 2.5 gewoon rond liep. Zegt ze tegen me dat ze de iui niet doet omdat ik de kinderen bij me heb. Dus ik zeg tegen dr kan het niet in een kamer waar een apart behandelgedeelte aan zit zodat hun in het aparte kamertje kunnen wachten. Nee dat kon niet, ik moest maar een vriendin of iets regelen die bij de kinderen kon blijven terwijl ik de iui kreeg (die 1 minuut duurt zo'n beetje). Dus ik gevraagd of ik de dokter kon spreken en dat mocht.. maar toen ik 5 minuten zat te wachten kwam ze ineens naar me toe dat als we het doen in kamer 1 (zo'n kamer als ik had voorgesteld) ze het wel wilde doen.. Mits mijn oudste gewoon op de stoel in de aparte kamer kon zitten tijdens de iui. Dus ik zei dat hij gewoon in de kinderwagen kon aangezien ik 2 zittingen dr in heb en dat hij gewoon vast zit en toen kon het wel gewoon.. stom wijf.. kut ziekenhuis..
     
  20. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat een rare reactie zeg! Zo gek is het toch niet als je de kindjes meeneemt!
    Gelukkig is de iui wel doorgegaan... nog een goede reden om over te stappen naar mck...
     

Deel Deze Pagina