IUI/KID vanaf februari 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Trassi, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jeey, duimen maar weer!
     
  2. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ja van mij 2de poging nu via natuurlijke cyclus en 5 dagen clomid nemen. En dan ja de inseminatie van de donor en pakt telkens aan maar sterft ook telkens af jammer genoeg....stel er mij vragen bij en zeker bij de slaagkansen op die manier. Want vorig jaar via iui zwanger geweest van mijne man tot 2 maand en 3 weken en nu sterft constant af ...moet nu utrogestan opsteken 200 of drie maal per dag en ben enorm moe ervan...maar qua voorteken van zwangerschap voel niets....En de molen draait weer in me bovenkamer zit weer vol met twijfels :cry:
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Och meis:( ik snap t! Hoop e ht dat je gauw zwanger bent en blijft!!
     
    Angeltje30 vindt dit leuk.
  4. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ja dat is net het probleem kimmetjuh ik word zwanger telkens is test posetief maar enkele dagen later begint het bloeden dan...ergste vind ik dat ik niets voel he vergeleken bij vorige maand...ben geinsemineerd geweest 9 juli ze zeiden dat ik de 23ste Juli mag testen.
    Het is ook niet dat ik er constant aan denk of doe maar heb wel al gemerkt dat ik geen verandering voel aan mijn lichaam.
    Mijn tante is lesbisch en gelukkig getrouwd en zij hebben 10 x moeten werken met donor voor ze hun eerste dochtertje hadden is nu inmiddels 12 jaar. En ze hebben dan nog twee maal met donor gewerkt en was dan van de eerste keer posetief en zo hebben ze nog twee zonen. Zij zeggen ook dat ik niet mag opgeven. Maar hier word er niks terug betaald met donor enkel als we zouden werken met icsi of iui methode...het is nu het tweede rietje. Het derde zouden we laten bewaren voor volgend verlof volgend jaar om te werken met iui dan. Kzie wel maar me gevoel is toch nie dat weer. Xxx
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh wat naar dat t telkens fout gaat :(
    Misschien toch dan iui met.hormonen doen ofzo? Geen idee.. ikzelf ben alle 7 keren helemaal niet zwanger geweest, nooit een positieve test gehad.. Ik vind dat al zwaar, lijkt me helemaal als je wel positief test en dan toch gaat bloeden:( dat moet hartverscheurend zijn!
     
  6. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Wel in totaal zit ik al aan mijn 5de miskraam als het nu weer verkeerd loopt...En achterna telkens ik ongesteld word zit ik in zak en as in zo confronterend telkens.... Ja tis dat dat ik dus laatste staal inderdaad via de zwaardere hormonen kuur wil doen en met pick up enal...voel me zekerder bij die behandeling kant nie helpen is weer wachten tot de 23ste he kan nie anders ontzie het alweer. Vorige keer posetief getest de 22ste juni en de 25ste ongesteld geworden..
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja blijft telkens klap op klap zo...
     
  8. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ja inderdaad dat is ook zo kimmetjuh maarja heb er alles voor over om gezin te hebben of te kunnen hebben maar moet betaalbaar blijven ook....:$
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat is ook zo :)
     
  10. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    @Tess27 hoe gaat het nu met je? Bijna duidelijkheid over deze ronde... fijn dat jullie sowieso nog even door mogen gaan met iui. Kan me voorstellen dat dit even wat lucht en ruimte geeft.

    @Lalalaura jammer dat er maar 1 eitje is doorgegroeid, maar ook weer op het wachtbankje! Spannend weer

    @Ritoy wat balen dat de poging weer mislukt is! Jullie stappen nu over naar mck toch? Welke arts krijg je?
    Daar gaan ze je sowieso progesteron/utro geven ivm je korte LF. En de utro heeft iig bewezen deze wel te kunnen verlengen naar 12 dagen.

    @Kimmetjuh90 hoe gaat het met jou?

    @Angeltje30 voor jou ook weer spannend op het wachtbankje. Probeer het iets meer los te laten... je hoeft niet altijd iets te voelen als je wel zwanger raakt/bent... en verder hoef je ook niet van iedere iui zwanger te raken. Gemiddeld ligt het percentage maar op 15% per cyclus voor iui met ingevroren zaad.

    Hier destijds iui1 en iui 2 zwanger maar beide miskramen. Toen 4 iuis geen succes... van iui7 is onze dochter.
    Nu was de tweede iui raak... het zegt dus allemaal niet zoveel
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat lief dat het vraagt:) veel last van bijwerkingen van de decapeptyl, inclusief de warmte is niet echt prettig... ben sinds vanmiddag weer ongesteld geworden, ben benieuwd of ik donderdag met de gonal f mag beginnen, is nog even afwachten :) t mezelf prikken gaat steeds beter gelukkig.
     
  12. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Hè wat vervelend dat je zon last hebt van de bijwerkingen!
    Je krijgt donderdag eerst een echo dan? Hopelijk mag je starten met de gonal f! En natuurlijk hoop ik ook dat het vervolg meevalt en het jullie uiteindelijk wat moois gaat brengen!!
    Duim heel hard meis! Vind het stoer dat je dit traject doorloopt!
     
  13. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hey dames!

    Ik had ook t meeste last van de deca maar of t nou warm of koud was dat maakte mij niet zoveel uit, meer de hoofdpijnen of migraine aanvallen.
    Met de Gonal gaat het meestal beter dus hoop t voor je!!

    Hoe voel jij je @Blosje89 ?

    Hier alles rustig, ga don/vrij aan de pil en dan 21 dagen, ik doe het zo omdat ik anders op onze vakantie (in aug ) ongesteld word. Zit ik niet op te wachten in t buitenland!
    En dan ben ik er net vanaf als wij gaan als ik het zo plan, gaan laat ;)
    Ik volg mijn ei wel maar zie wel of ie op vakantie komt of anders maandje daarna mee doen.
     
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja donderdag mn uitgang echo:) tis de enige manier om een baby te krijgen dus zal wel moeten:)
     
  15. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ja je hebt wel gelijk hoor begrijp u reactie volkomen maar voel me totaal niet goed bij de be handeling zelf laat het me zo zeggen. Omdat het feit mijn man dit jaar ovt verklaard is volledig onvruchtbaar... bij mij alles gecontroleerd geweest is kleurstof (foamtest) om te kijken of eileiders en al vrijwaren en er geen cysten waren en dergelijke. Kreeg complement van de gyne dat alles er in orde uitzag. Dat het zeker geen probleem mocht geven om zwanger te worden dat jammer genoeg probleem bij man lag.... vorige jaar onze laatste poging iui gedaan met mijn man zijn staal die echt niet denderend was zeker niet maar ben daarvan bijna 3maand geweest....En das iets dat ik niet begrijp word telkens gezegt tegen mij en moet lukken via natuurlijke cyclus bij u is er niets mis. Maar raar maar waar. Geraak nog geen drie weken ver van staal die perfect in orde is bij ons is da 800€ betalen en geen tussen komst ziekenbond. Enkel als het om ivf , icsi of de iui gaat dan wel. Weet niet of dat anders is in andere landen precies. Maar vind persoonlijk duur aant worden het is onze eerste behandeling ook niet meer ben al 11jaar aant knokken en sparen voor gezinnetje :( net zoals vele anderen niet iedereen heeft het geluk van al de pogingen die ze nemen ze toch posetief eindigen.... ben blij dat bij jouw wel het geval was!!.maar misschien begrijp je me gevoel ietsje beter met dit schrijven.
    Xxx
     
  16. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    @Angeltje30 Ik weet niet precies wat je bedoelt met hoeveel je moet betalen en voor wat maar bij ons kost het tussen de 1200 en 1500 per iui poging, afhankelijk van welke mot ik kies (mot10 of mot20). En aangezien we bezig zijn voor ons 3e kindje is dat dus 15x het bovenstaande bedrag

    @Blosje89 we gaan inderdaad naar het MCK maar ik weet nog niet welke arts we hebben, dat zie ik pas volgende week
     
  17. Angeltje30

    Angeltje30 Niet meer actief

    Ik bedoel bij ons kid dus inseminatie en 3 rietjes kost ons 800€ voor de behandelingen die we ervoor deden kwamen we op totaal van 3000€ met ons eigen materiaal en deel tussen komst van ziekenbond vanaf je hier werkt met donor word dit niet terug betaald enkel als je kiest voor iui of icsi wat bij ons pas volgende poging terug weer de mogelijkheid is. Heb het over 800€ voor 3 rietjes donor sperma hadden we gekozen voor 6 rietjes lagen we aan 1650€ . Da's het geen ik bedoelde meid. X
     
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Het is inderdaad allemaal duur.
    Wij betalen iets meer dan 200 euro per rietje. Bij mijn vrouw zijn er 11 doorheen gegaan. Ik heb er nu 3 gebruikt!
    Voor ons zijn dat echter nog zozeer de kosten niet. Het is de afstand. We doen er ongeveer 2 uur over om naar het ziekenhuis te komen en dan weer 2 uur terug...Bij 6 bezoeken in de maand tikt dat behoorlijk aan!
     
  19. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Maar weet je al zeker dat je laatste poging mislukt is? Omdat je het over het nemen vd pil hebt.

    Begrijp de keuze heel goed, gezien je aankomende vakantie! Waar gaat de reis naartoe?

    Lief dat je vraagt hoe het met mij gaat. Voel me goed, qua kwaaltjes prima te doen. Anderzijds baart me dat wat zorgen, als het maar goed blijft gaan... ik ga morgen even zelf met de echo kijken.
     
  20. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    @Angeltje30 ik begrijp heel goed hoe onzeker en rot je situatie is. Het verdriet van een onvruchtbare partner...
    Ook begrijp ik dat het hele traject geld kost, dat geldt voor alle dames hier in dit topic.

    Maar wat me ook opvalt is dat je erg veel maalt, veel met jezelf bezig bent (wat op zich te begrijpen is, want het is een pittig traject) en weinig informeert naar de andere dames hier.
    Dat laatste stoort me misschien een beetje.
    Alle andere dames zijn namelijk, net als jij, bezig met het verwezenlijken voor hun droom. En net als jij, allemaal in een donortraject... en allemaal een voorgeschiedenis, allemaal een kostenplaatje...
    Allemaal kennen ze de teleurstellingen, de onzekerheid... het feit dat niemand je garanties geeft...

    Het is fijn dat mensen inhoudelijk op jouw berichten reageren... meeleven in jouw traject.
    Anderzijds is het misschien ook fijn als jij met hun meeleeft en dit actief laat merken door ook interesse te tonen in hun traject.

    Ik ervaar het in ieder geval als erg onprettig dat je nagenoeg geen interesse toont in de andere dames, behalve de vragen als hoeveel behandelingen andere dames hebben gehad tot ze succes hadden.

    Voor iedere vrouw met een actieve kinderwens is een mislukte maand een teleurstelling... voor jou, maar ook voor alle andere vrouwen.

    En geloof me, ik weet ook hoe dat voelt. Heb ook twee miskramen gehad, mislukte behandelingen en bovenal het verdriet van het feit dat mijn man onvruchtbaar is...
    Probeer ook met het leven bezig te zijn, hoe moeilijk soms ook.
    Het leven is namelijk ook kwetsbaar en heel kort...
    en ook daar weet ik jammer genoeg genoeg van...

    Ik hoop dat je mijn berichtje niet verkeerd opvat... ik wil je absoluut niet kwetsen!! En leef met je mee, net zoals met de andere dames die nog bezig zijn hun droom te verwezenlijken!
    En hoop ik bovenal dat het jullie allemaal op korte termijn mag lukken om zwanger te raken en een voorspoedige zwangerschap te doorlopen met een gezond kindje aan de eindstreep!
     
    Angeltje30, Lalalaura en Trassi vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina