Ivf/icsi vanaf juni, wie schrijft mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vogelindeboom, 29 mei 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Net een mini stolseltje bloed en beetje bruin/rood slijm?? Sorry voor de smerige details. Ik ben bang dat het morgen (14 dagen na de punctie) gaat doorbreken...:cry:
     
  2. Jetski

    Jetski Lid

    24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hmm, :( klinkt niet heel positief:( hopelijk oud bloed en breekt er morgen niets door. Ik blijf duimen!
     
  3. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Hoe voel jij je? Xxx
     
  4. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Spannend zeg! Snap wel dat je liever een kwaaltje had voor de bevestiging :)
    Vandaag is het 14 dagen na punctie voor @Vogelindeboom en mij, ik ga denk ik morgen of woensdag testen...
     
  5. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Ah Lotje wat irritant. Zoveel onzekerheid door al die soorten afscheiding!

    Bij ‘komt er helemaal niks uit’, behalve de witte prut van de utrogestan. Maar ook geen ander slijm ofzo en ik las ergens dat veel zwangeren dat wel hadden. Ik heb nog steeds een gloeiende onderbuik en gisteren nog hoofdpijn, dus ik zit te wachten op menstruatie. M’n borsten zijn ook totaal niet meer gevoelig.

    Ik denk dat ik anders morgen een test doe.

    Oh en @Lotje111, het begint een beetje eng te worden hoeveel onze situatie hetzelfde is. Ik heb ook drie embryo’s in de vriezer!

     
  6. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Haha wat goed! 3 embryo’s is een mooie score dacht ik zo:thumup:
    Wat voor ander slijm had je gelezen?
    Mn moeder zei nog, er is zoveel in je lijf gevroet met die punctie, die ruggenprik, je had zoveel pijn aan die opgezette eierstok, het zou heel goed kunnen dat de embryo een wat rustigere omgeving nodig had. Laat je lijf lekker herstellen van alles en je lichaam zal dan weer veel sterker zijn bij het terugplaatsen van een cryo. Nou, dat vind ik wel mooi gezegd dus probeer daar maar beetje aan te denken.:)
     
  7. Lisewiesje

    Lisewiesje Actief lid

    21 aug 2016
    174
    28
    28
    Hey meiden,

    Wat een wisselende berichten allemaal! Wat zenuwslopend voor jullie! Ben niet zo actief op het moment, beetje omdat ik er niet over mee kan praten en ook omdat we natuurlijk in de overgang van kliniek zitten. Gelukkig afronding van opleiding goed gegaan, dus een zorg minder!

    Net contact gehad met onze nieuwe kliniek, een domper dat wegens vakantie de intake pas eind augustus gaat zijn! Dus ik ga proberen wat afstand te nemen van alles en te genieten van de zomer!

    Ikga jullie nog wel volgen, om voor jullie te kunnen duimen en jullie hopelijk snel te kunnen feliciteren!

    Liefsxx
     
  8. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Spannend dat jullie nu in de overgang van kliniek zitten, jammer dat jullie nog zo lang op de intake moeten wachten. Probeer idd maar te genieten van de zomer...!
    Bij mij is het afwisselend bruin/roze/rood slijm, ik word echt helemaal gek van die onzekerheid. Ik hoop dat het snel doorbreekt want ik ben er nu wel klaar mee. 31 juli hebben wij een gesprekje/echo gepland, ik denk dat wij eerst dus een rustmaand doen om mn lichaam weer een beetje in balans te krijgen. Ik ben nog steeds bol, mn kleren passen ook nog niet lekker dus misschien maar goed om mn lichaam even een maandje rust te geven... Zodra het is doorgebroken bel ik het ziekenhuis nog even om te overleggen..
     
  9. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    De kliniek had gevraagd of ik vandaag een bloedtest wilde doen... net de resultaten opgehaald en met 32 mIU/mL lijkt het erop dat het ondanks dat ik last had van allemaal bruinige / rozige afscheiding etc toch goed te zijn. Durf het bijna niet te geloven dat er op het papiertje “vroege zwangerschap” staat aangezien ik echt dacht dat het niet gelukt was, dus ga eerst nog maar even contact opnemen met de dokter of dit echt waar is.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  10. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ah wauw wat fantastisch!! Heb je nog steeds last van bruinig roze afscheiding? Welke dag was je punctie ook alweer?
     
    Alinka vindt dit leuk.
  11. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Idd! Dankje, geloof dat ik met de minuut meer blij wordt, allemaal nog een beetje onwerkelijk :) Heb nog steeds bruinige afscheiding, maar gelukkig wordt het wel minder dan een paar dagen geleden. Had de punctie op dezelfde dag als jullie.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  12. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Jaa dat kan ik me voorstellen, zo spannend!!
     
    Alinka vindt dit leuk.
  13. Jetski

    Jetski Lid

    24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat een supernieuws!

     
    Alinka vindt dit leuk.
  14. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Zoooo hee, daar slinger je even mooi nieuws de wereld in! Zo pril maar zo fijn en toch al zo echt! Gefeliciteerd!

    Er is dus nog hoop ondanks allerlei kleuren afscheiding!

     
    Alinka vindt dit leuk.
  15. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Veel succes met wachten, lisewiesje. Ik vind het heel knap en doortastend dat je van kliniek bent gewisseld. Dat lange wachten is een domper, maar behandeld worden in een ziekenhuis waar je je niet meer prettig voelt óók.

    Geniet van je zomer en: gefeliciteerd met je opleiding!!

     
  16. Vogelindeboom

    Vogelindeboom Actief lid

    29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    :evil: De mindfuck! :evil: Ik ben dus inmiddels 2 of 3 dagen overtijd, nog steeds niet ongesteld. Maar heb vanmorgen een test (Kruidvat, 2 voor 5 euro) gedaan en die was negatief. Zelfs met de grootste fantasie was er geen streepje te bekennen.
     
  17. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Wat ellendig! Weet je al wanneer je weer gaat testen? Fingers crossed dat je HCG langzamer op gang komt en dat het over een paar dagen anders is!

    Ik heb net contact gehad met mijn arts, morgen ga ik weer voor een bloedtest om te kijken hoe het HCG zich ontwikkeld. Blijft nog even spannend zo!
     
  18. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Bah, hier ook negatieve Kruidvat test. Ik stop met die bolletjes en laat het lekker komen, ben er helemaal klaar mee nu. Kan niet wachten tot mn lichaam weer eigen voelt. Zo nog wel even zh bellen om te overleggen.
     
  19. Alinka

    Alinka Niet meer actief

    Wat vervelend! Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt.
     
  20. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ik mocht stoppen met de utrogestan bolletjes, 31 juli heb ik een evaluatiegesprek dus nu even een maandje rust :)
     

Deel Deze Pagina